User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: clio dci-bvr hakkında...

  1. #1
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question clio dci-bvr hakkında...

    arkadaşlar
    eşime dizel-otomatik bir araç arıyoruz
    ancak bu araç için kafamda tek soru işareti şanzıman... otomatikleştirilmiş bir şanzıman olması sebebiyle bünyesinde debriyaj baskı balatası var , vites geçişleri bir miktar sarsıntılı olabiliyor özellikle 1 ve 2 arasında...
    ama bu şanzıman , toyota'nın mmt şanzımanları gibi sıkıntılı mıdır işte onu bilemiyorum...
    tavsiye ve tecrübelerinize ihtiyacım var
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  2. #2

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şikayet duymadım ben dci motor zaten kendini fazlasıyla ispatlamış olan bir motor.
    Golf MKVII 1.6 Tdi

  3. #3
    C!N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    ZonguldaK
    Mesaj
    838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cliolara da EDC koysalar iyi satarlar...

  4. #4
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kasa , motor , donanım gibi konularda zaten sıkıntı yok
    tek soru işareti bvr yarı otomatik şanzımanda...
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  5. #5

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    wallahi M/M'ler sıkıntısız kullanıyor etrafta renault a güwenim tam ondan kötü olamaz
    Golf MKVII 1.6 Tdi

  6. #6
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence hiç bulaşmayın derim.

    Hafta da birkac tane Opel grubu özellikle arızalı arac bizlere ugruyor.

    Sıkısık trafıkde tam bir bela ısınıp calısmayan bile gördüm.Çekiciye bindirmesi bile dert arac vitesde kalırsa.Boşa alma teknıklerı var bıkac tane.

    Bu otomatikleştirilmiş manuel sanzumanın en iyisi bana göre psa grup en son cıkan araclarındakler C5,5008 vsvs.. yag basıncı ile calısıyorlar.Opelde digerlerinde bildigimiz silecek motoru gerisini siz düsünün.

  7. #7
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yarı otomatik tüm şanzımanlar ısınır mutlaka
    sıkışık trafikte D konumunda beklerseniz araç viteste ve sol ayak debriyajda beklemek ile aynı şeydir , bu sebeple ısınır ve arıza yakarlar hatta
    sonuçta her mekaniğin kendine has bir karakteri var , uyarsanız sorun yok , uymazsanız sıkıntı var
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •