Arkadaşlar , vag grubun 2.0 TDI 170 lik makinesi hakkında biraz bilgi lazım.
Hangi kasalarda var.Tutulan bir motor mu?
Kronik problemi var mı?Modlamak için önü açık mı?Örnekler vb
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Arkadaşlar , vag grubun 2.0 TDI 170 lik makinesi hakkında biraz bilgi lazım.
Hangi kasalarda var.Tutulan bir motor mu?
Kronik problemi var mı?Modlamak için önü açık mı?Örnekler vb
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Ayni motpru bende merak ediyorum. Bir leonda var, alinirmi? Alinsa ne mod yapilir?
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
jettadaki 2.0 dimi bu??bende bi ara baya heveslanmıştım ,,, vw yeni kasalarda niye 1.6 ya düştü ki , bence gayet güzeldi 2.0
Benim passatta kullanma şansım oldu.. gayet güzel bir motor. o agırlıga ragmen tork kendini hissettiriyordu
Tango-1 never dies.
Vag grupta genel olarak kullanıldı audi vw seat vs.
Asla sizi performans olarak pişman etmeyecek bir tork canavarı diyebiliriz, a6 da bile arabayı aşka getiriyor. hangi kasa derken vag grubun hepsin de var, hangi markayı soruyorsunuz , hepsini mi ?
Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot
Instagram : mehmetguliaytar
Leon da FR modelinde var 170 lik versiyon.Passatlardada var 170 ler.Jettalarda 140 lık versiyon var.a6 larda da aynı motor var ama ağır kasada ne kadar eğlenceli olur muallak.
Passat-Octavia RS-Leon FR de kullanıldı.
A6 da değişiklikler nasıl bilmiyorum son versiyonda 177 oldu onda.
Passatta gayet keyifli idi yazılımla daha da keyifli olur.
Revo stage 1
Turbocharged Diesel
1.4TDi +33 bhp gain +37 lbft torque gain
1.9TDi +35-50 bhp gain +50 lbft torque gain
2.0TDi +45 bhp gain +53 lbft torque gain
3.0TDi +44 bhp gain +28 lbft torque gain
Instagram: mutusgarage
Gazihanın yaptığı bir passat tdi vardı sanırım turbo upgrade ile 250 ps lere kadar yolu var
Golf MKVII 1.6 Tdi
Touran'da bir süre kullandım 2.0 TDI 170ps. O kasaya rağmen motor, torkunu sonuna kadar hissettiriyor. Üst devirler de gayet canlı. Ama pek rafine bir sürüş sunmuyor. Çok dalgalı bir güç çıkışı var. Düşük devirlerde 2 litrelik bir motordan beklenmeyecek kadar hantal. Mesela yokuşta yavaş yavaş ilerleyemiyorsun. Yokuşta, trafikte, bir de manuelse yandın. Mecburen devir yükseltip balata yakacaksın. Ama 2000 devirden itibaren de sapıtabiliyor. Sollamalarda ani gaza oturmalarda kontrol etmek dahi bazen güç olabiliyor. 140ps'lik versiyonu üst devirlerde 170ps'lik kadar canlı değil ama en azından daha rafine, daha dengeli bir güç çıkışı var.
140ps'liğin de 170ps'liğin de PD(pump-duse , birim enjektör) olanı da var CR(common-rail) olanı da. Tam olarak hangi yıl bilmiyorum ama belirli bir yıldan sonra CR'ye geçti.
Bu arada bahsettiğim araçta 100binkm'de iken turbo değiştirdik. 4500TL sadece turbonun parça fiyatıydı. 120 bin civarında enjektörler takım olarak değişti. Fiyatını ne siz sorun, ne ben söyleyim...
Modifiyesi, kapasitesi konusunda bilgim yok.
octavia rs dizel, hala kullanmaktayız. o.b.k ya katılıyorum, alt devir gerçekten hantal. tork konusunda oldukça tatminkar. sadece yazılımla çok değişik şeyler olur
bizimkinin turbosunda bir sıkıntı olmadı, titiz kullanıldığı için sanırım. ama 100 binde 4 enjektör değişti, servis fiyatı 6bin tl idi. yurtdışından 4 bin tl ye temin edildi.
edit: enjektör bozulmasının sebebine, kötü mazot dediler..
vırt zort
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)