User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: golf 4 gtı sıkıntı..

  1. #1
    embiya26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    eskişehir
    Mesaj
    297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    golf 4 gtı sıkıntı..

    arkadslar golf 4 gtı araacta blow of downpıpe fıltre ve yazılım var
    aracın sıkıntısı ust devırlere gelıerken basınc dusuruyodu ve blowda kacak vardır dıe bugun blow u sokturduk ve sıkıntı hala devam edıo gıdısınde hıc bı segısme olmadı en ufak bı ıyılseme yok bunu nenden yapar bıerde arac 220 ye gelınce cakılıp kalıo rampa assa dahı gıtımıo

  2. #2
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Basınç düşmeye devam ediyorsa kaçak var bi yerde manifolf olabilir ısınınca çatlak varsa bacıncı bırakıyordur vs vs blow off u sökmekle mantıklı bi hareket yapmışsınız taktığınız dv sağlam mı ? orj se ve araçta yazılım var ise oda basıncı tutamaz.

  3. #3
    akın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Egzozlara baktırın isterseniz tıkalı olabilir 1. ve2. vitesler iyidir ama üst viteslerde dahada kendini belli eder. Kaçak olsa sürekli aynı basıncı basar.Devirle çok fazla alakalı olmayabilir. Manifolt contası yanıkda olabilir,aynı zamanda turbonunkide oyle orlarada baktırabilirsiniz. Wg yi kontrol etemeyi unutmayın.Üst devirlerde egzoz tahliyesi güçlü olduğu için bence hatayı orlarda arayın.

  4. #4
    ibooo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul-şile
    Mesaj
    2.721
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    intercooler borularını kontrol edin genelde onlar aşınıp kaçak yapabiliyor

  5. #5

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    basinc saati baglayip turbo basincinin hangi devirlerde , kacta kesildiyine bakin arac 150 ps lik ise 0.5 bar, 180ps lik ise 0.8 bar orjinal basinci olmasi gerekli. yazilim ile bu deyerler yaklasik 0.3 bar articaktir, bunuda hesaba katin.

    n75 ventilden westegate ye giden ince bi hortum var. onu cikarip tekrar deneyin. ( bu sekilde fazla kullanmayin ,bypass ventili acilmadi icin turboya asiri yükleniyor olucaksiniz ) yukarida yazdigim deyerlerin altinda basinc var ise;

    - N75 ventili

    - manifolt ve turbo contalarini ve turbonun eksoz tarafindaki bypass vetilini, ( manifoltaki ve turbonun eksoz kismin daki kilcal catlaklar k03 /k04 de hastaliktir, )

    - harici basinc testi ile havaakismetreden itibaren bi yerlerde kacak olup olmadigini kontrol edin


    kolay gelsin...
    Batuhan M. Ince

  6. #6
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iki konu birden mi açılmış, bi başka konuda da yazmıştık..
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  7. #7
    embiya26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    eskişehir
    Mesaj
    297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracın su anda basıncı 1.5 den 0.5 dustu acık ve net yazarsınaız nabıcaz

  8. #8
    embiya26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    eskişehir
    Mesaj
    297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    acaba blow of un vakum hortumunda kacak olma ıhtımalı varmı

  9. #9

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yukarida yazdik ya neler yapilabilecegini. onlari kontrol ediceksin ( ettiriceksin)

    1.5 bari hangi turbo ile basiyordun ? k03 le bu biraz zor. bi yanlislik olmasin ?
    Batuhan M. Ince

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •