12.5 cr Cp Piston
OEM kollar
itr egzantrik
itr yay-şapka
ACL Race Yatak
Golden Eagle Main gridle
Aem Ayarlı Kasnak
Snow Methanol Kit
Tuned S.R - MKT
Rodaj ayarındadır.3000 rpm Redline.
Project 01-LS VTEC İNTEGRA - YouTube
12.5 cr Cp Piston
OEM kollar
itr egzantrik
itr yay-şapka
ACL Race Yatak
Golden Eagle Main gridle
Aem Ayarlı Kasnak
Snow Methanol Kit
Tuned S.R - MKT
Rodaj ayarındadır.3000 rpm Redline.
Project 01-LS VTEC İNTEGRA - YouTube
hadi inşallah güzel yürür videolarınıda görürüz..
mşllh.
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
eyw erol abi Parça tedariğinde yardımlarınızdan dolayı sen ve günay abiye Çok teşekkürler.
rodaj yapmadan launch mı yapıyosunuz Maşallah
yanlız anlamadıgım bir olay var neden LS vtec ?
neden B20 degil
neden itr cam neden daha agresif egzantrikler degil ?
sıkıştırmanız çok iyi de hedefiniz kaç HP
yani bence bu araç en fazla olucak 180 190 hp integra zaten agır
85mm 12.5 cr li bir B20 yada senin kendi bloguna darton çakılıp 85mm yapılabilinirdi aynı şey nede olsa
bir takımda stage 2 egzantrik konup 220 - 230 hp mis olurdu
ama siz maliyet bakımından böyle yaptıysanız orası ayrı benim fikrim egzost filitre ince conta yazılımlı vtec le bile yürümesi zor olur
Allah yardımcınız olsun
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
launch yapmadım 3000 rpm cut fuel var.imkanlar doğrultusunda Araç sahibi bunları yapabildi.İleri zamanlarda JUN stage3 egzantrik-emme-yay-şapka vs alınacak.şimdilik bu şekilde bir süre kullanılacak.Bu hali ile 200 hp civarı güç gayet tatminkar olacaktır.Eski halinde B16 pistonları ile 186,7 hp Dyno Çıktımız var. bu pistonlar methanol-egzantrik ve timing vs ile 200 hp civarı güç tatminkar olacaktır zaten. Çok agresif yapıp ömrünü kısaltmaktansa 5-10 hp az olsun temiz olsun mantığında yola çıkıldı birazda imkanlar doğrultusunda.Daha Önce B20 EG yapmıştık zaten.Turbodada kullanıldı.Bu sefer LS vtec Yapalım İstedik. Birtanede Hazırda LS vtec B18C motorlu Turbo İntegramız var.yakında onunda videolarını paylaşırız.
Maşallah güzel olmuş mkt su benim gt ye de şöyle bir ayar ceksen hiç fena olmaz![]()
34 AH 6410
PRİMERA GT NİSMO.
LS vtec B18c nasıl oluyor
Stage 3 yerine stage 2 tercih etmelisin
Devir dönülmeyen makinaya okadar agrasif egzantrikde güc vermek yerine güc kaybına neden olur
Hayırlı olsun bilgilendirme içinde teşekkürler
Ayrıca B20 blok her nasıl oluyorsa inanılmaz torklu oluyor
B18a2 ye darton çakıp piston çapını 84 yapınca aynı torku alamıyorsun
sebebini honda mühendislerine sormak lazım![]()
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Bakalım.Zamanla sağlıklı bir şekilde rodaj bittikten sonra Araç sahibinin imkanları doğrultusunda birşeyler yapmaya çalışacaz.
krankdan mı hilmi acaba gelen tork
89mm.
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
maşallah neye mal oldu bır fıyat alabılırmıyım pm olarak bende bır ıbtegra almayı duşunuyorum bu ara![]()
Hayırlı olsun.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)