büyük ihtimal sıcakken
Halkını cehalet ve sefalete teslim eden yöneticiler yok olmaya,cehalet ve sefalete sürükleyen yöneticileri seçen halk ise köle olmaya mahkûmdur.ATATÜRK
butun sılındırlerın aynı degerı okumaması dusundurucu tabı buna dıs etkenlerde neden olabılır yada aletlede alakalı olabılır ama ben begenmedım degerlerı dususte hep
başka yorumlar?
Halkını cehalet ve sefalete teslim eden yöneticiler yok olmaya,cehalet ve sefalete sürükleyen yöneticileri seçen halk ise köle olmaya mahkûmdur.ATATÜRK
marş basılırken gaz pedalına sonuna kadar basıldı mı her seferinde ya da hava emiş yolu açıkmıydı..?
açıkcası o kadar detayını bilmiyorum
Halkını cehalet ve sefalete teslim eden yöneticiler yok olmaya,cehalet ve sefalete sürükleyen yöneticileri seçen halk ise köle olmaya mahkûmdur.ATATÜRK
Ölçüm doğru yapıldı ise bi yerlerde yanlışlık var.. Sekmanlar kaçırıyor olabilir.. Sübaplar kaçırıyor olabilir.. Bir bakmak lazım..
if in doubt, flat out.
instagram: utkuuzunoglu
Gaz kelebeği kapalı iken kompresyon testi yapılırsa genel olarak komp. değerleri düşük olur ve sonraki silindirlerde de giderek düşer.
ölçüm yapılan cihaz kaliteli..aynı cihazla 106 gti ölçtük değerler buna yakındı..söküldüğünde supaplar eğik çıkmıştı..
abi uzatmaları oynayan bir motorun çıktısı bu .... maalesef
43.000 de araç nasılda böyle birşey olabilir aklım almıyor açıkcası
acaba ölçümde bir hatamı var yoksa?
neden böyle olmuş olabilir?
Halkını cehalet ve sefalete teslim eden yöneticiler yok olmaya,cehalet ve sefalete sürükleyen yöneticileri seçen halk ise köle olmaya mahkûmdur.ATATÜRK
sübaplar gidikse değerler farklı çıkabiliyor aynı megane coupe deki gibi,ben subapları eğmiştim,serviste baktılar bujileri söküp marşa basarak.
aracın sıkıstırması 10
1,10.2
2,7,8
3.8,5
4,10 cıktı tam.ne yazıkki servisteki formen bile normal o kadar farklılık olabilir filan dedi yarım saat iddialaştı bin böyle bişey olursa gel filan dedi,iddia ettim,sonra talimatı bi daha okuyup geleyim dedi ve eğikmiş yanlıs okumusum demişti ,farklılık olursada ufak farklılıklar olması gerekli benimki gibi bariz fark cıkarsa subaplar eğik olabiliyor
ben yanlıs vites atmıstım öyle eğilmişti
1-2-3 ,4 e geçerken 2 ye geçtim.
Abibaskaywrde daha olcturun. Enjektorlerin fisini cekip , dip gaz basarken test etmek lazim. Sikistirmasi 11.9 olan arabada 12 bar olctuk yaklasik Dolayisi ile ilk iki silindir 11 bar normal gibo ama 4. Silindir 9 bar da. 30psi fark var arada 5 psi a kadarnormal kabul edilir ama 30 psi cok fazla. Baska yerde daha olcturun abi. Eger gene boyle cikarsa bi yerden sikistirma kaciriyor demektir.
evet tekrar ölçtürmeyi düşünüyor
Halkını cehalet ve sefalete teslim eden yöneticiler yok olmaya,cehalet ve sefalete sürükleyen yöneticileri seçen halk ise köle olmaya mahkûmdur.ATATÜRK
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)