User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
43 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Kompresyon Oranı Kağıdı okumak..

  1. #1
    VTec_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Kompresyon Oranı Kağıdı okumak..

    Bir arkadaşın aracını teste soktuk
    Araç s2000
    okumayı bilen varsa yardımcı olabilirmi
    nasıl sizce değerler


    Halkını cehalet ve sefalete teslim eden yöneticiler yok olmaya,cehalet ve sefalete sürükleyen yöneticileri seçen halk ise köle olmaya mahkûmdur.ATATÜRK

  2. #2
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motor sıcakken mı sogukken mı olculdu

  3. #3
    VTec_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    büyük ihtimal sıcakken
    Halkını cehalet ve sefalete teslim eden yöneticiler yok olmaya,cehalet ve sefalete sürükleyen yöneticileri seçen halk ise köle olmaya mahkûmdur.ATATÜRK

  4. #4
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    butun sılındırlerın aynı degerı okumaması dusundurucu tabı buna dıs etkenlerde neden olabılır yada aletlede alakalı olabılır ama ben begenmedım degerlerı dususte hep

  5. #5
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Segman siparişi verin en kısa zamanda oda en iyi ihtimal.

  6. #6
    VTec_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    başka yorumlar?
    Halkını cehalet ve sefalete teslim eden yöneticiler yok olmaya,cehalet ve sefalete sürükleyen yöneticileri seçen halk ise köle olmaya mahkûmdur.ATATÜRK

  7. #7
    fanatik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    66
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    marş basılırken gaz pedalına sonuna kadar basıldı mı her seferinde ya da hava emiş yolu açıkmıydı..?

  8. #8
    VTec_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    açıkcası o kadar detayını bilmiyorum
    Halkını cehalet ve sefalete teslim eden yöneticiler yok olmaya,cehalet ve sefalete sürükleyen yöneticileri seçen halk ise köle olmaya mahkûmdur.ATATÜRK

  9. #9
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ölçüm doğru yapıldı ise bi yerlerde yanlışlık var.. Sekmanlar kaçırıyor olabilir.. Sübaplar kaçırıyor olabilir.. Bir bakmak lazım..
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  10. #10
    fanatik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    66
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gaz kelebeği kapalı iken kompresyon testi yapılırsa genel olarak komp. değerleri düşük olur ve sonraki silindirlerde de giderek düşer.

  11. #11

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Antalya / Kemer
    Mesaj
    5.489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ölçüm yapılan cihaz kaliteli..aynı cihazla 106 gti ölçtük değerler buna yakındı..söküldüğünde supaplar eğik çıkmıştı..

  12. #12
    onurdestan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konu dışı ama bu testi nerede ve kaça yaptırıyorsunuz

  13. #13

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi uzatmaları oynayan bir motorun çıktısı bu .... maalesef

  14. #14
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Koşullar tam sağlandıysa
    Enjektör söketleri sökülüp
    Tam tapa gaz
    Ve motor sıcaklığı idealde ise
    Test sonuçları kötü duruyor
    Mesela buda Megane Coupe 140hp kompresyon testi ölçümü
    Aracın subapları gidikmiş
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 30 a aldım adam 31 dese almayacaktım.

  15. #15
    onurdestan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu nasıl anlaşılıyo yav hiçbişey anlamadım ne okumak lazım şimdi bundan

  16. #16
    VTec_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    43.000 de araç nasılda böyle birşey olabilir aklım almıyor açıkcası
    acaba ölçümde bir hatamı var yoksa?
    neden böyle olmuş olabilir?
    Halkını cehalet ve sefalete teslim eden yöneticiler yok olmaya,cehalet ve sefalete sürükleyen yöneticileri seçen halk ise köle olmaya mahkûmdur.ATATÜRK

  17. #17

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sübaplar gidikse değerler farklı çıkabiliyor aynı megane coupe deki gibi,ben subapları eğmiştim,serviste baktılar bujileri söküp marşa basarak.
    aracın sıkıstırması 10
    1,10.2
    2,7,8
    3.8,5
    4,10 cıktı tam.ne yazıkki servisteki formen bile normal o kadar farklılık olabilir filan dedi yarım saat iddialaştı bin böyle bişey olursa gel filan dedi,iddia ettim,sonra talimatı bi daha okuyup geleyim dedi ve eğikmiş yanlıs okumusum demişti ,farklılık olursada ufak farklılıklar olması gerekli benimki gibi bariz fark cıkarsa subaplar eğik olabiliyor
    ben yanlıs vites atmıstım öyle eğilmişti
    1-2-3 ,4 e geçerken 2 ye geçtim.

  18. #18

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abibaskaywrde daha olcturun. Enjektorlerin fisini cekip , dip gaz basarken test etmek lazim. Sikistirmasi 11.9 olan arabada 12 bar olctuk yaklasik Dolayisi ile ilk iki silindir 11 bar normal gibo ama 4. Silindir 9 bar da. 30psi fark var arada 5 psi a kadarnormal kabul edilir ama 30 psi cok fazla. Baska yerde daha olcturun abi. Eger gene boyle cikarsa bi yerden sikistirma kaciriyor demektir.

  19. #19
    VTec_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet tekrar ölçtürmeyi düşünüyor
    Halkını cehalet ve sefalete teslim eden yöneticiler yok olmaya,cehalet ve sefalete sürükleyen yöneticileri seçen halk ise köle olmaya mahkûmdur.ATATÜRK

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •