User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
31 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Jantları içten aldırma

  1. #1
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Jantları içten aldırma

    Selam

    araç yere çok düşüp de kamberi kamber kit ile fabrikasyon hale getirmeye calisinca hafiften çamurluga sürtüyor. bu yuzden jantı biraz içeri almam lazım, ya jantı değiştirip daha yuksek ofsetli jant almam lazım ya da

    elimdeki OZ jantların (öndeki çift) ET değeri 37,
    mesela bu değeri 47 yapmak için iç taraftan 10mm tornada aldırmak ne derece sıkıntı yaratır, bunu deneyen var mıdır ?
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  2. #2
    anil37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    herhangı bır sıkıntı vermez ıcınden aldırmanız . ben aldırmıstım hıcbır skntısı yok
    StanceWorks
    ------Low is a Lifestyle

  3. #3
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zaten orda ne kadar pay varki 10 - 15 mm bişeydir herhalde ?
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  4. #4
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o kadar pay var da, jantın saglamlıgını etkiler mi diye dusundum ben.

    mesela bir aracın incecik olan tavanına sonradan bir sunroof açarsanız aracın genel stabilitesini de bozarsınız. bunun gibi bir etkisi olabilir mi diye merak ettim.
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  5. #5
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı anil37 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    herhangı bır sıkıntı vermez ıcınden aldırmanız . ben aldırmıstım hıcbır skntısı yok

    tesekkurler..
    ne kadar aldırmıştın ?
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  6. #6
    se®k@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara / Antalya
    Mesaj
    2.683
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bi arkadasımın arabasındaki jantları da içerden aldırmıstık. 2 sene felan sorunsuz kullanıp sökmüştü.. Limiti aşmadığın sürece bi sıkıntı olmaz abi...

  7. #7
    seref1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Üsküdar
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende aynı sıkıntıdan dert yanıyodum konunun takibindeyim

  8. #8
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı seref1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende aynı sıkıntıdan dert yanıyodum konunun takibindeyim
    corsa'da jant sıkıntı , compomotive'leri takınca huzura erdim vallahi

  9. #9
    civelek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    SARIYER merkez
    Mesaj
    1.591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    jant nekadar sağlamdır bilmem ama abi senin araba yüklü ztn sıkıntı yaratmasın

  10. #10
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 kere krater gibi çukura girdim, birinde lastik de yarıldı kaskodan değişti,
    rot balansçıda da ne çıkacak diye gittim sıfır hata..

    yani jant çok saglam da, çukura girince sağlam, ama içten aldırınca ne kadar saglam kalır işte onu arastırıyorum..
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  11. #11
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.961
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    içerde pay varsa ki bi cok jantta fazlasıyla pay oluyo aldırınca bi sıkıntı yasanmadıgını biliorum aldıran arkadaslarım var sorun yasayan daha hiç duymadım
    www.vava.cars
    Lapiztes mk7R

  12. #12
    GKD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul\ÜsküdaR
    Mesaj
    1.201
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benimde merak ettiğim bir konu yeni bir projemde düşünüyorum

  13. #13
    hakanguclu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bizde arkadaşın arabası için yaptırmıştık 6mm aldırdık hiçbir sıkıntı yok önemli olan güzel bi tornacı..

  14. #14
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla deneyecem artık madem o kadar aldıran var..

    doğru aslında..
    öyle bi alınmalı ki jantın TAM basması lazım ve yüzeyinin de fabrikasyon gibi mükemmel hale gelmiş olması lazım..
    aslında eski tek bi jant bulup tornacıda denerim belki OZ jantı bozmadan önce

    Alıntı hakanguclu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bizde arkadaşın arabası için yaptırmıştık 6mm aldırdık hiçbir sıkıntı yok önemli olan güzel bi tornacı..
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  15. #15
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir yoluda şu west coast tarzı çamurluk şişirme olayı aslında biraz masraflı en azından ama camurluga sürtme gibi bir ihtimal kalmıyor sanırım

  16. #16
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alperx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam

    araç yere çok düşüp de kamberi kamber kit ile fabrikasyon hale getirmeye calisinca hafiften çamurluga sürtüyor. bu yuzden jantı biraz içeri almam lazım, ya jantı değiştirip daha yuksek ofsetli jant almam lazım ya da

    elimdeki OZ jantların (öndeki çift) ET değeri 37,
    mesela bu değeri 47 yapmak için iç taraftan 10mm tornada aldırmak ne derece sıkıntı yaratır, bunu deneyen var mıdır ?
    Hafif bir surtme varsa camurluk agizlari islenebilir, boya falan da gerekmez.

    Benim aracim 18 jantlari takinca mevcut basikligiyla yurumez haldeydi, az biraz cekicle kendine geldi bir sorun kalmadi

    Tabi aracin OEM olculerindeki ET degerinde jant kullanmamin da etkisi buyuk

  17. #17
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oem ET'ler zaten 50 civarında. Keşke öyle olsaydı sorun olmazdı. Integra'nın çamurlukları zaten normalden daha fazla Honda fabrikasında genişletilmiş daha fazla genişletilince canavara benziyor ama ben pek begenmedim. stlegal'ın integrasında var tabi o slik büyük lastik takmış onun farklı bi amacı var, benim amacım düz gitmekle beraber güzel görünmesi.
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  18. #18
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alperx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oem ET'ler zaten 50 civarında. Keşke öyle olsaydı sorun olmazdı. Integra'nın çamurlukları zaten normalden daha fazla Honda fabrikasında genişletilmiş daha fazla genişletilince canavara benziyor ama ben pek begenmedim. stlegal'ın integrasında var tabi o slik büyük lastik takmış onun farklı bi amacı var, benim amacım düz gitmekle beraber güzel görünmesi.
    Disari sisirmek degil kastettigim, camurluk agizlari iceri dogru uzaniyorsa onlar yukari kivrilip lastigin oradan yer calmasi onlenebilir. Bir kaportaciya gosterirseniz yapilabilecek bir sey varsa janti ellemeden halledilebilir

  19. #19
    hakanguclu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok basit bi işlem aslında herkesin gördüğü bişey lastikçilerin jantları makinaya kitledigi gibi ön kısmından kitleyip işlemi uyguluyor biz biraz aramıştık tabi her tornacı yapmıyo.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •