User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: Dyno sorusu dyno ölçüm hatası varmıdır ?

  1. #1
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Dyno sorusu dyno ölçüm hatası varmıdır ?

    Dyno ölçümü yaptim fakat düzgün ölçemedi sanırsam operatör şehir dışına gitmişti

    219.8 beygir tekerde
    248 beygir motorda gözüktü
    motor tork gücü 368 nm
    kafamı karıstıran konu şanzıman oranlarını düzgün ayarlamadılar sanırsam daha önceki şanzıman oranı 2.02 iken 235 beygir 325 nm tork tu
    bu ölçümde operatör hatası olarak düşünüyorum 1.45 diye gördü
    2. bi test te 210 beygir tekerde
    239 beygir motorda
    ama tork 389 olarak gördüm
    şanzıman oranı 1.51 ama bi terslik var gibi ama avans ayarıda yapmam gerekiyor tam ölçüde olmadıgını düşünmekteyim
    sizce sorun neydendir

    Teşşekürler şimdiden

  2. #2
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaçıncı viteste ölçüyorsunuz birde şanzıman oranı derken diff vs kullanılmıyormu oranlarda dyno programının içeriğini bilmeden konuşuyorum
    körler sağırlar

  3. #3
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4. vites agbi
    otomatik tanımlıyor difransiyel oranını yok 2000 devire getirin yok 3000 e getir diye program komut vermekte

  4. #4
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    olması lazım programda diferansiyel şanzman oranları için giriş genelde oluyor ama incelemek lazım
    körler sağırlar

  5. #5
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    otomatik tanımlama yapıyormuş
    Carpan 1.1
    ama benim bildigim arkadan itişte carpan 1.2 diye :/

  6. #6

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Köln - Izmir
    Mesaj
    4.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dyno'nun markası ne?

    Dyno Sheetinde hangı devırde ne guc verdıgını gorebılıormusunuz?
    KA Style

  7. #7
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dyno da set up hatasi olabilir.
    Carpan her aracta farkli oluyor.
    Veriler programda otom olarak cikmasi gerek.
    Kalibrasyon hatasida olabilir...

  8. #8
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    belki yazılandan anlamadım kusuruma bakmayın ama 2.02 oran girme ne demek ? dyno'da ölçüm 1e en yakın orana sahip viteste yapılmaz mı ? hali hazırda olan degerlere göre yani. cogu araçta en üst vitesin bir altına tekamül eder sanırım buda.

  9. #9
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sanziman oranı otomatik tanıma Yada manuel

  10. #10
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2. denemede motor ısındığı için yada sıcak hava çektiği için düşük çıkmış olabilir
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  11. #11
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ama tork yüksek cıktı bu sefer kafamı karıstırdı o

  12. #12

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Köln - Izmir
    Mesaj
    4.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dyno, Devir bandını gosterıorsa

    rotational inertia'dan girilen degeri kesici devrine denk getirip oyle kalibre edin

    kayıpta gucte daha net cıkıcaktır
    KA Style

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •