User Tag List

5 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Egzoz Manifoldu

  1. #1

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmit
    Mesaj
    2.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Egzoz Manifoldu

    Bu tip egzoz manifoldları hangi malzemelerden yapılır
    Turbo, Supercharger ve atmosferik araçlara +ları - leri nelerdir?





    Örn pejo


    Stock araçların manifoldları bildiğim kadarıyla döküm olması lazım peki neden bu manifold tercih ediliyor ve aşırı ısınması + yöndemi etkiliyor
    araçı ?

  2. #2
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardeşim bunlar turbo manifoldu na araçlara olmaz.custom yani döküm diil.belki na araç bişin bisimoto falan gördün benzettin

  3. #3

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmit
    Mesaj
    2.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yani bizim atmosferiklerdeki orjinaller yani NA olanlarınki döküm gibi ama değil mi

  4. #4
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    304 die bilinen paslanmaz başka bi deyişle krom malzemeden yapılıyo sebebi ısıya dayanıklı olması çekme uzama çatlama çok fazla yapmıyo artı bayada sağlam ve görsel olarak çok iyi atmosferik olarakda turbo olarakda kullanabilirsiniz tek dezavantajı flanşı su jetinde kestiriyosunuz malzeme dahil 100 tl gibi tutuyo bir dirsek şuan ortalama 5-10 dolar arası değişiyo bi manifold için en iyi 15 adet gidiyo ve yarım metre yada 1 metre boru gidiyo bunu kesip biçip yapıyosunuz peşine kaynak geliyo en kötü oda 300 tl gibi bi rakam istiyolar (tik kaynağı) son olarakda flanşa pulanya yaptırıp düzleştiriyosunuz oda en az 50 tl tutuyo yani bi manifold yapmak bi hayli para tutuyo

  5. #5
    audimen
    Misafir
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    304 die bilinen paslanmaz başka bi deyişle krom malzemeden yapılıyo sebebi ısıya dayanıklı olması çekme uzama çatlama çok fazla yapmıyo artı bayada sağlam ve görsel olarak çok iyi atmosferik olarakda turbo olarakda kullanabilirsiniz tek dezavantajı flanşı su jetinde kestiriyosunuz malzeme dahil 100 tl gibi tutuyo bir dirsek şuan ortalama 5-10 dolar arası değişiyo bi manifold için en iyi 15 adet gidiyo ve yarım metre yada 1 metre boru gidiyo bunu kesip biçip yapıyosunuz peşine kaynak geliyo en kötü oda 300 tl gibi bi rakam istiyolar (tik kaynağı) son olarakda flanşa pulanya yaptırıp düzleştiriyosunuz oda en az 50 tl tutuyo yani bi manifold yapmak bi hayli para tutuyo
    Hocam Ankarada bu işi custom yapan varmıdır?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •