User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
36 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: vag PD130 alırken nelere dikkat etmeliyiz

  1. #1
    FaTiH44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    malatya
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    vag PD130 alırken nelere dikkat etmeliyiz

    Arkadaşlar Vag PD130 alırken nelere dikkat etmeliyiz.Motor'un sıkıntı çıkarabilecek özellikle kontrol etmemiz gereken noktaları nelerdir?
    03 FIAT PALIO SPORTING 1.6 16V | 98 HONDA CIVIC VTEC VTI HB
    14 SEAT LEON FR 1.4 TSI | 15 VW CC 1.4 TSI DSG
    17 VW PASSAT B8 1.4 TSI| 18 SEAT LEON FR 1.4ECOTSI DSG

    13 VW POLO GTI 1.4 TSI DSG

  2. #2
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motorda üfleme olup olmadıgı,yağ eksiltp eksiltmediği,turbosunun durumu ve kronık sorun olan benı hayattan sogutan vıtesten cıkmama problemı neyseki çözdük.

    ayrıca yanlış yağ kullanılmışsa kenar yataklarda boşluk yapması

  3. #3
    ercuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bütün pd130 lar biraz üfleme yapar bu normaldir,önemli olan gaza bastıığında dumanın kesilmesi ve tekrar rolantide üflemenin artmamasıdır.
    .......

  4. #4
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ercuz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün pd130 lar biraz üfleme yapar bu normaldir,önemli olan gaza bastıığında dumanın kesilmesi ve tekrar rolantide üflemenin artmamasıdır.
    bunu ilk defa duydum denicem
    turbo kontrol edilebilir sesi aracın gidişi.bende vitesten çıkmama değilde taş gibi giriyor ustada bunlar kemiklidir diyor

  5. #5
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kadyr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunu ilk defa duydum denicem
    turbo kontrol edilebilir sesi aracın gidişi.bende vitesten çıkmama değilde taş gibi giriyor ustada bunlar kemiklidir diyor
    debrıyaj ust merkezını orjınal al yan sanayı işe yaramıyor

    bıde arabayı kaldırırken cok tıtrıosa volandada egrılık var demek

  6. #6
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KMR2-GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    debrıyaj ust merkezını orjınal al yan sanayı işe yaramıyor

    bıde arabayı kaldırırken cok tıtrıosa volandada egrılık var demek
    taş gibi derken çok kütük gibi değil tbi ama sert bide km 115 binde yalama olmuş vites gibi değil onu demek istedim.benim o parçayla işim olmadı aldığımızda baskı değişmişti biz hiç inmedik oralara sadece ağır bakım yağ su tamam çok titremiyor bazen az titriyor bazen hiç.

  7. #7
    ercuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pd130 ibizanın vitesleri oldukça yumuşaktı dikkat etmek gerek
    .......

  8. #8
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bizdeki pasaat sanzuman farkliydi sanirim.iki ustaya sordum normal dedi aslinda yalama olmamasindan iyidir

  9. #9
    yasindamar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin & Adana
    Mesaj
    878
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Direksiyon kutusunu kontrol ettirmek lazim. Zaten arkadaslar motori yazmislar.en mantiklisi bir bilgisayara baglatip enjektor vs tum ekipmanlari kontrol ettirmek. kilometresini cok sorun etmeyin cunku bu motorda hararet yada yagsiz kalma gibi bi problem olmamissa aşıntı kolay kolay olmuyor. Yag eksiltse dahi ya kapaktan cikiyor yada sekmandan.

  10. #10
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şanzıman ve enjektörler önemli. en pahalı parça enjektörler. yasinin dedigin gibi cok cok yüksek kmlerde deilse kolay kolay rektefiyelik bir durum cıkmıyor. segmanla veya kapak içindeki işlemlerle sorunları çözülüyor. bunların dışında takılmayın hiçbir şekilde.

  11. #11
    yasindamar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin & Adana
    Mesaj
    878
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı douu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şanzıman ve enjektörler önemli. en pahalı parça enjektörler. yasinin dedigin gibi cok cok yüksek kmlerde deilse kolay kolay rektefiyelik bir durum cıkmıyor. segmanla veya kapak içindeki işlemlerle sorunları çözülüyor. bunların dışında takılmayın hiçbir şekilde.
    ibiza 240bin km de mesela. kapakta sıkıntı vardı. sebebi de enjektör yuvaları iyice genişlemiş, enjektörler içinde dans ediyor nerdeyse. halbuki sıkı oturması lazım. bunda yapacak birşey olmuyor.en sağlıklısı kapak değiştirmek...kronik gibi birşey sanırım bu hata.
    fakat bu km de olmasına rağmen motorda sıkıntı yok. her ihtimale karşı sekman atıldı. rektefiyeciler geldi ölçtüler,maşallah diyeyim hiç aşınma yoktu motorda.standart olarak toplandı. enjektör çok önemli evet. yine ibizadan söyleyeyim; enjektörlerde de sorun çıkmadı şükür.oranları çok düzgün çıktı. PD motoru mühendisleri gerçekten çok iyi yapmışlar tebrik etmek lazım.

  12. #12
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yasin içim su serptin Allah mekanık hatadan korusun hepımızı..
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  13. #13
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yasindamar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ibiza 240bin km de mesela. kapakta sıkıntı vardı. sebebi de enjektör yuvaları iyice genişlemiş, enjektörler içinde dans ediyor nerdeyse. halbuki sıkı oturması lazım. bunda yapacak birşey olmuyor.en sağlıklısı kapak değiştirmek...kronik gibi birşey sanırım bu hata.
    fakat bu km de olmasına rağmen motorda sıkıntı yok. her ihtimale karşı sekman atıldı. rektefiyeciler geldi ölçtüler,maşallah diyeyim hiç aşınma yoktu motorda.standart olarak toplandı. enjektör çok önemli evet. yine ibizadan söyleyeyim; enjektörlerde de sorun çıkmadı şükür.oranları çok düzgün çıktı. PD motoru mühendisleri gerçekten çok iyi yapmışlar tebrik etmek lazım.
    arabayı bulamıyoruz kapagı nasıl bulacaz damar

  14. #14
    FET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    01
    Mesaj
    639
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Passat, Caddy vs aynı kapağı kullanıyor

  15. #15
    yasindamar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin & Adana
    Mesaj
    878
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı douu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabayı bulamıyoruz kapagı nasıl bulacaz damar
    Kapak lazim olursa soylemen yeterli kardesim zibil gibi var hem de

  16. #16
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok pis aklıma yatıyor şu motor.110luklardan 16o lıklardaki gibi ekmek çıkmazmı değişikliklerle?(cooler enj. yzılım turbo vss vss)

  17. #17
    yasindamar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin & Adana
    Mesaj
    878
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ahmet Saraçoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok pis aklıma yatıyor şu motor.110luklardan 16o lıklardaki gibi ekmek çıkmazmı değişikliklerle?(cooler enj. yzılım turbo vss vss)
    Duydugum kadariyla birbirine pek benzemeyen motorlarmis. Yani 110 luktan 130 luklara gore pek ekmek cikmiyormus

  18. #18
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ahmet Saraçoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok pis aklıma yatıyor şu motor.110luklardan 16o lıklardaki gibi ekmek çıkmazmı değişikliklerle?(cooler enj. yzılım turbo vss vss)
    ekmek cıkıyor ama 130luk kadar deil. ama yine de tatmin eder.

  19. #19
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yani enjektör turbo yazılım cooler ve bunun gibi aklıma gelmeyen blok hariç diğer elemanları değiştirilen 110 ve 130 luktan aynı güç çıkmıyormu?blok yapıları farklımı?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •