başlıktada belirttiğim gibi si aracımıza braz daha performans katmak için CRX dişlimi yada ayna mahrutimi koymak lazımm ?
başlıktada belirttiğim gibi si aracımıza braz daha performans katmak için CRX dişlimi yada ayna mahrutimi koymak lazımm ?
34 S 5524 rocco
61 KE 451 rocco
34 ZNR 51 s2k
34 NVG 46 s2k
34 VB 8343 s2k
34 JN 5261 s2k
YASİN GÜNER !!
yokmuu bilgisi olann?
34 S 5524 rocco
61 KE 451 rocco
34 ZNR 51 s2k
34 NVG 46 s2k
34 VB 8343 s2k
34 JN 5261 s2k
YASİN GÜNER !!
abi işin açıkcası okudum ama pek bişey anlamayamadım saat 12 yi geçti ondan olablir sen kıza ve öz n yapmamız gerektğini sölersen iyi olur![]()
34 S 5524 rocco
61 KE 451 rocco
34 ZNR 51 s2k
34 NVG 46 s2k
34 VB 8343 s2k
34 JN 5261 s2k
YASİN GÜNER !!
esay'ı esra diye okuyup ne alaka lan diyerekten girdim
uyku vaktim gelmiş
erkut abi bilgilerin için çok saol en kısa zamanda tekrar rahatsız edicem seni![]()
34 S 5524 rocco
61 KE 451 rocco
34 ZNR 51 s2k
34 NVG 46 s2k
34 VB 8343 s2k
34 JN 5261 s2k
YASİN GÜNER !!
124hp olan crx ler eu versiyonu olan katalatik kon. lü crx lerdir.Bize gelenler 130hp konvertorsuz olanlardır.
HONDA CRX 1.6i-16 cat.
Europe
1.6-litre / 97 cui
91 kW / 124 PS / 122 hp (DIN)
diye geçer yada
(ED9)D16A9 -(No Cat) (1-6i-16) - DOHC - 130 hp (88-89 Civic/CRX)
(ED9) ^^SAME^^ with/ cat -D16Z5 DOHC (1-6i-16) - 124hp (89-92) CRX
buralardan inceleyebilirsin , 10 sene önce crx club ı kurdugumuzda bir arkadaşımız hondaya mail atıp butun bilgileri almıstı bulursam onuda koyarım.Hatta almanyadan Crx alan Onur arkadaşımızın 124 hp idi ve cat. convertorluydu Crx'i.Tr ye ise hiç cat. con gelmedi Crx ler.
Hatta şöyle farkı daha iyi gorursunuz.
D16A8
Found in:
1988–1995 Civic/CRX/Concerto (UK/Europe/Australia)
1992–1995 Rover 216/416 GTi (UK/Europe)
1993–1997 Rover 216 Sport Coupé (Europe)
Displacement : 1,590 cc (97 cu in)
Bore and Stroke : 75 × 90 mm (3.0 × 3.5 in)
Compression : 9.5:1
Power : 122 PS (90 kW; 120 hp) at 6,800 rpm
Torque : 14.9 kg·m (146 N·m; 108 lb·ft) at 5,900 rpm
Valvetrain : DOHC (4 valves per cylinder)
Fuel Control : OBD-0 and OBD-1 MPFI
ECU Code : PP5 (OBD-0), P29 (OBD-1)
Head Code : PM7
Gearbox : L3
D16A9
(Same as D16A8 but without a catalytic converter)
Found in:
1988–1991 Concerto (UK/Europe)
1988–1991 CRX 1.6i-16(UK/Europe/South Africa)
1990–1992 Ballade 160i-DOHC (South Africa)
1988–1991 Civic 1.6i-16(UK/Europe)
1992–1993 Civic GTi (New Zealand)
1989–1992 Rover 216/416 GTi (UK/Europe)
1992–1995 Civic Si (Japanese, European and Peruvian version)
Displacement : 1,598 cc (97 cu in)
Bore and Stroke : 75 mm × 90 mm (3.0 in × 3.5 in)
Compression : 9.5:1
Power : 130-137 hp (96.9-102.1 kW, 132-140 PS) @ 6.800 rpm
Torque : 105 ft·lbf (14.5 kg/m, 143 Nm) @ 5700 rpm
Valvetrain : 16 valve (4 valves per cylinder)
Redline: 7200 rpm
Limit: 7250 rpm
Fuel Cut: 7800 rpm (PM7)
Fuel Control : 88-91 OBD-0 MPFI (92-95 OBD-1)
ECU Code: PM7 (P29 OBD1)
GearBox : <non LSD> (88-91 L3) (LSD 92- 95 S20)
mesela en basiti supersprint den crx e headers bakarken gördüm 130 luk cat.siz veya 124 hp lik cat. liğede uyar yazıyor
(Supersprint - Honda
Subcategory : CRX/Civic (2d.) 1.6 16V (130hp-124Hp Cat) >91 - 60mm diam)
veya yabancı forumlarda da direk anlatılıyor (http://www.automotivehelper.com/topic37467.htm]
(JDM vs Euro Compression ratio? [Archive] - TheZCR.com Forums)
how do i know i h ave a jdm ZC motor??? '71-'87 Civic | CRX - Car Questions, Answers, and Discussion
Honda D engine - Wikipedia, the free encyclopedia
2nd Gen JDM vs EDM vs USDM Write up!!! - Honda Forum : Honda and Acura Car Forums
1989 HONDA CRX 1.6i-16 cat. specs, photo & performance data (up to middle 1989 for Europe Switzerland)
bilgi için teşekkrler
34 S 5524 rocco
61 KE 451 rocco
34 ZNR 51 s2k
34 NVG 46 s2k
34 VB 8343 s2k
34 JN 5261 s2k
YASİN GÜNER !!
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)