User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
43 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 106 stoc motora turbo deneyen varmı ????

  1. #1
    bugratemel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    izmiR
    Mesaj
    650
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    106 stoc motora turbo deneyen varmı ????

    cevremizdeki bir çok stoc motorlu honda korkmadan 0,5 bar basaraktan yürüyor
    1 tane turbo 106 görmedim acaba stoc motor kadırmıyormu çokmu dayanıksız kolları pistonları var anlamadım konu hakkında DENEYİMİ olan abilerim ve kardeşlerimden bilgilerini bekliyorum...

    106 ya turbo desek illlaki turbo forget pistonmu takmak gerek
    hedef 300 500 hp deil tat versin iki çuflasın atmosferik dolularla yürüsün hesabı 200 hp yeter fazlasını istemem
    -- Japan center --

  2. #2

    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Yaşamkent | 06
    Mesaj
    462
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merak ettiğim bir konuydu yakından takip edicem benim sorumda maksimum alınabilecek güç ve aşağı yukarı maaliyet olucak

  3. #3
    esmerserseriler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    350
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    106 turboda stokta sıkıntılı araba bana göre .en iyi 106 pt 52 li 106 dırçıtırdan turbolarım dersen manfolt yazılım turbo enjektör wideband v.s v.s motora girmeden kırmadan yürümen zor.eski kullanıcı olarak 4.000 tl tutar...

  4. #4

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Baltık State
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yapıştır td04 ü geç

  5. #5
    1lker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    2.703
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GC8 GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yapıştır td04 ü geç
    interrallerinin kaldiracaginiz zannetmiyorum :P

    konuyu takipteyim merak edenlerden birisi olarak deneyen var mi ?
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!
    http://www.torkgaraj.com/
    Beğenirseniz çok sevinirim teşekkürler.
    Çekimlerim : http://www.facebook.com/pages/Photog...09808212402660

  6. #6
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel bir yazılım ve stock motorla 250 hp lerde rahatlıkla kullanabiilrsiniz. motorun öncesi sağlıklı ise
    RACE WERKS

  7. #7
    1lker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    2.703
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Vts_Power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    güzel bir yazılım ve stock motorla 250 hp lerde rahatlıkla kullanabiilrsiniz. motorun öncesi sağlıklı ise
    Stock tan tam kasit ne enjektorler krank pistonlar akla gelecek hersey stock kaliyor kiti oturtuyoruz gibi mi ? Merakimdan soruyorum tesekkurler
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!
    http://www.torkgaraj.com/
    Beğenirseniz çok sevinirim teşekkürler.
    Çekimlerim : http://www.facebook.com/pages/Photog...09808212402660

  8. #8
    bugratemel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    izmiR
    Mesaj
    650
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Vts_Power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    güzel bir yazılım ve stock motorla 250 hp lerde rahatlıkla kullanabiilrsiniz. motorun öncesi sağlıklı ise
    örnek olarak kendi arabamı veriyorum
    orj 103 binde evveliyatı çok iyi araba harbi çiğerli çoğu emsallerine göre 2 boy önde
    1.5 megane diesel turbosu
    1.5 megane intercooler
    ???? ms2 düşünüyorum beyin olarak ama oemm beyinde iş görüyor sanırım uygun yazılım atıldımı biraz araştırdım ankadaraki 2008 de yapılan boost garage nin çıkardığı 4 turbo saxodan 3 ünde beyin yoktu bitanesinde ms 2 vardı ki araçlar piston kol yatakk döşşek dolu
    egsozcu okan abimm soğolsun yapar turbo manifoldunu egsoz borusunu vss
    zaten arabamda walbro var
    wideband da var 0.5 bassam
    hatta 0.3 0.4 bile bassam bana yeterr dediğim gibi maksatt çok yüksekk güçler elde etmek deill pt 52 pistona verilecek paradan daha düşük maliyetlee daha fazla güç elde etmekk zaten düzün ayarsıızz oldumu ikiside tehlikeli güzell ayarlaa misss


    yanlışmı düşünüyorum acaba
    -- Japan center --

  9. #9
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    8.116
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 1lker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stock tan tam kasit ne enjektorler krank pistonlar akla gelecek hersey stock kaliyor kiti oturtuyoruz gibi mi ? Merakimdan soruyorum tesekkurler
    0.5 e de yetmez o enjektörler turbolarsan enjektör kolay iş. motor kaldırırmı bilmiyorum. ama yazılımdı beyindi halledilebilcek kolay konular sayılır. ama ben stok motora üfleyince fazla dayanacağını ummuyorum. bi piston kol seti de iyi gider diye düşünenlerdenim.
    It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)

  10. #10
    1lker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    2.703
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GokhanRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0.5 e de yetmez o enjektörler turbolarsan enjektör kolay iş. motor kaldırırmı bilmiyorum. ama yazılımdı beyindi halledilebilcek kolay konular sayılır. ama ben stok motora üfleyince fazla dayanacağını ummuyorum. bi piston kol seti de iyi gider diye düşünenlerdenim.
    Ayni kanidayim biyerlerde sorun cikarir diye.dusunuyorum
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!
    http://www.torkgaraj.com/
    Beğenirseniz çok sevinirim teşekkürler.
    Çekimlerim : http://www.facebook.com/pages/Photog...09808212402660

  11. #11
    bugratemel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    izmiR
    Mesaj
    650
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Vts_Power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    güzel bir yazılım ve stock motorla 250 hp lerde rahatlıkla kullanabiilrsiniz. motorun öncesi sağlıklı ise
    abi siz direk kafanızdakini çizip motor içine mi girdiniz yoksa ilk etapda oem motora boostmu bastınızz ????

    turbo forget taktımı krankında 1.8 ile değiştirmek gerekmii (atmo. sıkıştırmalılardaki olduğu gibi)
    yoksa sadece bi wiseco yada wössner turbo piston eagle turbo kol birde yatakla işi bitirirmiyiz ???
    üst kapak ellenmeden olurmuu
    -- Japan center --

  12. #12
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kapak açmadan orjinal beyinle 0.4 barda 180 hp alamayanı dövüyorlar

  13. #13
    FT106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    401
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende girmiştim bir yola ama tırstım ms 2 v3.57 632 cc enjektör pompa regülatör ve k03 le nasıl bir sonuç elde edilebilir acaba.

  14. #14
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stok motor ufak turboyla 1 bara dayanıyor avans fln vurdurtmazsan 250-280 fln çıkar rahat rahat, enjektör en zor iş bzm arabalarda 4.2 cm minnacık enjektörler var

  15. #15
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FT106 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende girmiştim bir yola ama tırstım ms 2 v3.57 632 cc enjektör pompa regülatör ve k03 le nasıl bir sonuç elde edilebilir acaba.
    ben sana birşey demiyorum zaten

  16. #16
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kapak açmadan güzel bir eksoz manifoldu t25 bir turbo enjektör ve güzel bir intercooler. 250 beygir sorunsuz gider.ama debriyaj yetmez uzun kullanımda. bazı zevzekler çıkar şimdi ben valeo ile bilmem kaçbin kullandım die ama hikaye.debriyaj şart. piston kola bi *** olmaz adam gibi tune edilirse. kapağa hiç birşe yapmadan turboda kullanılır.

    oem beyinle turbo olmaz map sensörü yetmez.
    RACE WERKS

  17. #17
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bugratemel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    örnek olarak kendi arabamı veriyorum
    orj 103 binde evveliyatı çok iyi araba harbi çiğerli çoğu emsallerine göre 2 boy önde
    1.5 megane diesel turbosu
    1.5 megane intercooler
    ???? ms2 düşünüyorum beyin olarak ama oemm beyinde iş görüyor sanırım uygun yazılım atıldımı biraz araştırdım ankadaraki 2008 de yapılan boost garage nin çıkardığı 4 turbo saxodan 3 ünde beyin yoktu bitanesinde ms 2 vardı ki araçlar piston kol yatakk döşşek dolu
    egsozcu okan abimm soğolsun yapar turbo manifoldunu egsoz borusunu vss
    zaten arabamda walbro var
    wideband da var 0.5 bassam
    hatta 0.3 0.4 bile bassam bana yeterr dediğim gibi maksatt çok yüksekk güçler elde etmek deill pt 52 pistona verilecek paradan daha düşük maliyetlee daha fazla güç elde etmekk zaten düzün ayarsıızz oldumu ikiside tehlikeli güzell ayarlaa misss


    yanlışmı düşünüyorum acaba
    ucuz iş sağlıklı olmaz.uzun soluklu kullanacaksan para harcayacaksın, kaliteli eksoz ve emme manifoldu alacaksın.turbonu adam gibi sıfır alacaksın.
    RACE WERKS

  18. #18
    bugratemel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    izmiR
    Mesaj
    650
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Vts_Power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kapak açmadan güzel bir eksoz manifoldu t25 bir turbo enjektör ve güzel bir intercooler. 250 beygir sorunsuz gider.ama debriyaj yetmez uzun kullanımda. bazı zevzekler çıkar şimdi ben valeo ile bilmem kaçbin kullandım die ama hikaye.debriyaj şart. piston kola bi *** olmaz adam gibi tune edilirse. kapağa hiç birşe yapmadan turboda kullanılır.

    oem beyinle turbo olmaz map sensörü yetmez.
    bilgiler için teşekkür ederim abi
    debriyaj konusnda da emeğe saygı diyelim tecrübeden duyduk üstüne laf söylemeye gerek yok bence
    -- Japan center --

  19. #19
    FT106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    401
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kulağa çok hoş geliyor.değişse iyi olur dediğiniz parçalar nerlerdir peki ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •