acaba maximum ne hıza ulaşılır bu lastiklerle dayanıklılık olarak.
It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)
Gerçekten çok çirkin duruyor otomobilde. Günlük yaşantıda kullanılacağını pek zannetmiyorum.
Bisiklet çok iyiymiş bu arada
SongürGarage
USPeformance by UtkuSelamoğlu
plastikden yapıldığı belli özelliği bittiği zaman şasenin üzerine oturmak içten bile değil..
Halkını cehalet ve sefalete teslim eden yöneticiler yok olmaya,cehalet ve sefalete sürükleyen yöneticileri seçen halk ise köle olmaya mahkûmdur.ATATÜRK
Resimlerle güncelleyeyim biraz konuyu..
Otomobiller için seri üretime geçilip yan tarafları kaplanırsa şu an kullandığımız lastiklerden çok da farklı durmaz, bir alternatif olur.
Michelin NPT (non-pneumatic tire) ve Bridgestone Air-Free Concept lastikleri..
cok kotu gorunuyorr lastıklerı parlatamıcaz buyuk jantlar takamıcazz audi ucarak gıdıyo gıbı
facebook: hasan serdar şengül
instagram: hasan_serdar
ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ
dışınıda kaplarlar normal lastiğe benzetirler ince yanakta yaparlar içindeki plastiği sertleştirip yoğunlaştırarak ama bence uzun ömürlü olmaz çok çabuk özelliğini kaybeder kopmaya başlar rollde falan lastik bizden önde gider
ooooo süper bişemiş görüntüde çok tarz bence coilover takılıyken konforu acayip arttırır ben çok beğendim hem belki tanıtım süresinde alırsak resimde yanındaki ablayıda eşantiyon verirler
yüksek hızda mesela 200km gibi bi hızda ani sert fren yaptıgındaki tepkisi ne olur merak ediyorum...
Gökhan ÇAPRAZ
34 BYC 099 civic sport plus
önden arkadan kopmalarda nasil davranir o da önemli. 100 le giderken önümüze köpek atladi , veya understeer , oversteer durumlarda ne olur iyi araştirmak gerek..
audi virajlarda fazla zorlanmamiş gözüktügü kadari ile..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)