User Tag List

18 sonuçtan 1 ile 18 arası

Konu: Vectra C 2.0T hakkında?

  1. #1
    CinAli_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    06/53/81
    Mesaj
    971
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question Vectra C 2.0T hakkında?

    iyi geceler arkadaşlar. yakın bir dostumla konuşurken aklımıza takıldı vectra c (175hp) için en uygun düz boru çapı kaçlık olmalı diye yarın yaptıralım dedik. fikirlerini önerilerinizi bekliyorum. orjinali kaçlık onuda bilmiyoruz işin açıkcası
    feel is everything

  2. #2
    gfb01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    1.740
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    70 lık yaptrmıstık bız

  3. #3
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    70 lik iyidir ali msn den konuşuruz panpa
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  4. #4
    CinAli_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    06/53/81
    Mesaj
    971
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gfb01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    70 lık yaptrmıstık bız

    eyvallah hocam


    Alıntı flexamin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    70 lik iyidir ali msn den konuşuruz panpa

    adamım yapacaz yarın düz boruyu 70likte karar kıldık. =)
    feel is everything

  5. #5
    BlackEmperor
    Misafir
    gerek yok 63 lük ideal 70 fazla gelir. denemesi bedava

  6. #6

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.0t motora 70 lik abartı .üstünden zaten 55 lik cıkacak.ne gerek varki?turboyu büyütecekmisiniz?sanmıyorum

  7. #7
    CinAli_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    06/53/81
    Mesaj
    971
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lnd_samet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2.0t motora 70 lik abartı .üstünden zaten 55 lik cıkacak.ne gerek varki?turboyu büyütecekmisiniz?sanmıyorum
    yok hocam aile modeli araç ya öyle çok büyük atraksiyonlar olmayacak düz boru sonrası belki yazılım olur en atraksiyonlu olarak =)



    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gerek yok 63 lük ideal 70 fazla gelir. denemesi bedava
    valla bedava değil aslında =)
    feel is everything

  8. #8
    esimsir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    düz boruyu ne amaçla yapacaksınız ecotec motorlar pek düz boruyu sevmez alt devirler ölüyo bildiğim kadarı ile 70'lik geniş gelebilir 63'lük yapıp son susturucu orjinal olabilir...

  9. #9
    CinAli_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    06/53/81
    Mesaj
    971
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı esimsir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    düz boruyu ne amaçla yapacaksınız ecotec motorlar pek düz boruyu sevmez alt devirler ölüyo bildiğim kadarı ile 70'lik geniş gelebilir 63'lük yapıp son susturucu orjinal olabilir...
    araç turbo olduğu için rahatlatacağını düşünüyoruz. birde iyiki gaza gelip bugün yaptırmamışız yoksa 70lik yaptıracaktık valla.
    feel is everything

  10. #10
    esimsir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CinAli_06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araç turbo olduğu için rahatlatacağını düşünüyoruz. birde iyiki gaza gelip bugün yaptırmamışız yoksa 70lik yaptıracaktık valla.
    ecotec motor sıkıştırma istiyo illaki benim arac 2.0 gsi düz boru yaptım alt devirde yığınıyo direk son susuturcuda düzgün değil pek steel marka gerçi he söle bişey daha söliyeyim üst devirlerde 2-3 boy uzadığını fark edebiliyorsun ama ses çok fena polis gözlüyom yolda giderken alt devirle işim yok dersen olur...

  11. #11
    CinAli_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    06/53/81
    Mesaj
    971
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bakalım bir deneme yanılma yöntemi yapacağız. Zaten araç sahibi arkadaşım öyle illa gazlayayım atlayayım zıplayayım diyen biri değil, sadece aracı rahatlamak amaç az birazda etkisi olsa yeter bize =) birde bu motora uygun egzos sistemi nedir aceba? Ben borla alalım sesi yeter dedim =)
    feel is everything

  12. #12
    esimsir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    irmscher yada lexmaul tek marka bu opel için en uygunları bunlar bana göre...

  13. #13

    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Z20 net 9.5 sıkıştırmayla yürüyor zaten sıkıştırma problem olmazda
    70 likte pek sıkıntı yaşamadım 60 lıgı deneyip ayrım yapmak lazım
    cut out ile epey güzel bi ses aldık

  14. #14
    BlackEmperor
    Misafir
    Alıntı esimsir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    düz boruyu ne amaçla yapacaksınız ecotec motorlar pek düz boruyu sevmez alt devirler ölüyo bildiğim kadarı ile 70'lik geniş gelebilir 63'lük yapıp son susturucu orjinal olabilir...
    bu işin ecotecle alakası yok turbo araçlarda ne kadar cabuk tahliye o kadar cabuk spool o kadar performans... mumkunse dowpipe da yaptırın turboback yapın yani, 63 luğugu geçmeyin ( 250-300 bg kadar 63 idealdir) faydasını ziyadesiyle görürsünüz. ben dp+cat back ile 10 bg aldım 2. katıda iptal etseydim 3-5 de ordan gelir. 2.0T komple turbo back yaparsanız 15 bg rahat var...

  15. #15

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    boşver eksozu filan ya,at yazılımını.kullan.eğer baktın üst devirlerde arabada tıkanıklık var egsoz çapını büyüt ama max 63'e.
    önce yazılım aga

  16. #16

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    catback te güc alınıyormu arkadaslar,heralde cok az oluyor fark

  17. #17
    BlackEmperor
    Misafir
    güç alınır alınmasınada daha cabuk devir cevirirsin kazanacağın güce kıyasla, dp ile back pressure daha efektif azaldığından 0,05 -0,1 arası bi basınç gelir .dp ın fyadası daha çoktur kuvvet kazancı açısından cat backlede desteklersen kaymaklı ekmek kadayıfı olur onada Turbo back diyoruz 2. katınız yoksa ki bende var benimki tam turbo back değil ( turbodan sonrası dümdüz)

  18. #18
    CinAli_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    06/53/81
    Mesaj
    971
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    herkese teşekkür ederim.


    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu işin ecotecle alakası yok turbo araçlarda ne kadar cabuk tahliye o kadar cabuk spool o kadar performans... mumkunse dowpipe da yaptırın turboback yapın yani, 63 luğugu geçmeyin ( 250-300 bg kadar 63 idealdir) faydasını ziyadesiyle görürsünüz. ben dp+cat back ile 10 bg aldım 2. katıda iptal etseydim 3-5 de ordan gelir. 2.0T komple turbo back yaparsanız 15 bg rahat var...

    hocam bu downpipe dediğin olay sipiral denilen bişey var o mudur?
    feel is everything

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •