iyi geceler arkadaşlar. yakın bir dostumla konuşurken aklımıza takıldı vectra c (175hp) için en uygun düz boru çapı kaçlık olmalı diye yarın yaptıralım dedik. fikirlerini önerilerinizi bekliyorum. orjinali kaçlık onuda bilmiyoruz işin açıkcası
iyi geceler arkadaşlar. yakın bir dostumla konuşurken aklımıza takıldı vectra c (175hp) için en uygun düz boru çapı kaçlık olmalı diye yarın yaptıralım dedik. fikirlerini önerilerinizi bekliyorum. orjinali kaçlık onuda bilmiyoruz işin açıkcası
feel is everything
70 lik iyidir ali msn den konuşuruzpanpa
Rs Racing Garage
MK2 Ford Focus Silver Bullet
BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri
gerek yok 63 lük ideal 70 fazla gelir. denemesi bedava
2.0t motora 70 lik abartı .üstünden zaten 55 lik cıkacak.ne gerek varki?turboyu büyütecekmisiniz?sanmıyorum![]()
düz boruyu ne amaçla yapacaksınız ecotec motorlar pek düz boruyu sevmez alt devirler ölüyo bildiğim kadarı ile 70'lik geniş gelebilir 63'lük yapıp son susturucu orjinal olabilir...
ecotec motor sıkıştırma istiyo illaki benim arac 2.0 gsi düz boru yaptım alt devirde yığınıyo direk son susuturcuda düzgün değil pek steel marka gerçi he söle bişey daha söliyeyim üst devirlerde 2-3 boy uzadığını fark edebiliyorsun ama ses çok fenapolis gözlüyom yolda giderken
alt devirle işim yok dersen olur...
bakalım bir deneme yanılma yöntemi yapacağız. Zaten araç sahibi arkadaşım öyle illa gazlayayım atlayayım zıplayayım diyen biri değil, sadece aracı rahatlamak amaç az birazda etkisi olsa yeter bize =) birde bu motora uygun egzos sistemi nedir aceba? Ben borla alalım sesi yeter dedim =)
feel is everything
Z20 net 9.5 sıkıştırmayla yürüyor zaten sıkıştırma problem olmazda
70 likte pek sıkıntı yaşamadım 60 lıgı deneyip ayrım yapmak lazım
cut out ile epey güzel bi ses aldık
bu işin ecotecle alakası yok turbo araçlarda ne kadar cabuk tahliye o kadar cabuk spool o kadar performans... mumkunse dowpipe da yaptırın turboback yapın yani, 63 luğugu geçmeyin ( 250-300 bg kadar 63 idealdir) faydasını ziyadesiyle görürsünüz. ben dp+cat back ile 10 bg aldım 2. katıda iptal etseydim 3-5 de ordan gelir. 2.0T komple turbo back yaparsanız 15 bg rahat var...
boşver eksozu filan ya,at yazılımını.kullan.eğer baktın üst devirlerde arabada tıkanıklık var egsoz çapını büyüt ama max 63'e.
önce yazılım aga![]()
catback te güc alınıyormu arkadaslar,heralde cok az oluyor fark
güç alınır alınmasınada daha cabuk devir cevirirsin kazanacağın güce kıyasla, dp ile back pressure daha efektif azaldığından 0,05 -0,1 arası bi basınç gelir .dp ın fyadası daha çoktur kuvvet kazancı açısından cat backlede desteklersen kaymaklı ekmek kadayıfı oluronada Turbo back diyoruz 2. katınız yoksa ki bende var benimki tam turbo back değil ( turbodan sonrası dümdüz)
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)