selam beyler c2 hakkında bildiklerinizi yazarsanız sevinirim =)
yakıt tüketimi servis masrafları ikinci eli kronik sorunları kötü tarafları vs vs=)
selam beyler c2 hakkında bildiklerinizi yazarsanız sevinirim =)
yakıt tüketimi servis masrafları ikinci eli kronik sorunları kötü tarafları vs vs=)
konfor yok standart amortisörleri biraz sert bunun yanında güzel gidio kullanması zevkli ve ha bide ses sistemi çok iyi değilyakıt tüketimi gazlamassan normal servise para ödemedm garantideyim garantide olmasamda
kronik sorunları hakkındada bi bilgim yok
bence fiyatının karşılığını en güzel veren araçlardan biri.......performansı donanımı gayet güzel,,,bence güzel bi seçenek yani,,,,,
falla beni bezdirmişdi ya servistekilere dalacaktım yada satacaktım arabayı sattım kurtuldum
yolda giderken stop ederdi,sabahları çalişmazdı araba bu sorunu bi türlü bulamadılar saatım bende aynı sorundan serviste 4 tane daa vardı onlar ne oldu allah bilir...
[SIGPIC][/SIGPIC]
ilk üretim bandı c2 lerinde bu denilen sorunlar vardı.. amortisör problemleri olduğunu biliorum ancak bu patlama olayının başına hiç ummadığın anda gelmesinden kaynaklanıcaktır bunun dışında saxo vts tarzında die düşünme sakın biraz daha mesafeli oraya.. Plastik kısımlardan(ön konsol)ses gelebilme ihtimalide var ama genel hatlarıyla albenisi olan bi araç bana göre..bilmiorum seviorum fransız kartonlarını
![]()
temiz bi saxo2 vts'yi tercih ederdim heralde ama C2 VTS'de güzel ya. S1600 body kit ve O.Z jantı çakıcan bide. Tadından yinmez.
bu gibi sorunları etrafımda yaşayan çok duydum,bu birazda şans meselesi gibi geliyor bana,2 yıldır C2 vts kullanıyorum,en ufak bir stop etme,sabahları çalışmama gibi bir olay yaşamadımBallı çıktı bizimki demekki
Bir 106,Bir Saxo performansı beklemek acımasızlık olur biraz,buda hem ağırlık hemde elektronik gaz kelebeğinden kaynaklanıyor..Onun dışında basmadığında gerçekten çok ekonomik,gazladığındada kendi tadında güzel giden bir araç,bu birazda beklentine bağlı
Eksozununda ciddi 14'lük kadar etkili patladığını söyleyebilirim
![]()
aynen öle bana tırşusu denk geldi herhalzaten saatıkdan sonra yazılım sorunu olduğu fransanın yazılımları değiştirdiği ve sorunun giderildiğini duydum nekadar doğru tartışılır...
[SIGPIC][/SIGPIC]
Şekli bana güven vermiyo![]()
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
elektronik sistemler amortisorler esp felan filan var olsada böle sanki daha çabuk takla atıcakmış gibime geliyo. alakası yok farkındayım. belkide çok köşeli bir araç hatları yumuşak değil onunda etkis olabilir![]()
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
yok ben denedim gergi+yay la hiçbişey olmuyo şimdi konilerle viraja girmeyi bildiin sürece 700 le gir sorun yok
ayrıca bence gayet yumuşak hatlara sahip
![]()
Bende de var bi sürü hava yastığı 8 tane kadar ama pek güvenme bi işe yaramıyoESP yok ama koniler ile gayet güzel oluyo. Hoş konilerimi sattım ve onları özlüyorum
![]()
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)