Guncel resimler sayfa 5 te arkadaslar..
Evet arkadaslar yıllarca 106&saxo lara binip,ugrasıp sonunda bi anlık gazla değişim kararı almıştık ve ilgimizi clio rs cekiverdi birden.. imkan varken fazla beklemek istemedik ve karsımıza cıkan aracı gidip samsun'dan aldık geldik..Alırken arabanın kasasıyla ve içiyle ilgili pek bi rahatsızlıgımız olmasa da motor durumundan pek memnun değildik ve gelir gelmez detaylı bi şekilde elden gecirmeye karar verdik,açtıkca arabanın önceki halinin içler acısı oldugunu gördük,gercekten motor asırı bakımsız kalmıştı yine de acana kadar ilk hafta cırpınıyodu garibim gitcem diye![]()
içim rahat etsin diye arabada değişmeyen tek bir civata bile bırakmadım ve eski izlerini 3 haftalık bi sürecte tamamen sildik diye dusunuyoruz..Clio rs kullanan cogu arkadasımızla fikir alışverişinde bulunduk yardımcı olan herkese tesekkurlerimi sunuyorum,motoru acmışken bazı değişimler de yasamamız gerektiğini dusunduk,yarın ilk marsımıza basıyoruz insallah,Allah yuzumuzu kara cıkartmasın insallah,şimdiden hepinize tesekkurler..Bu arada aracın içinde ve dış aksamında da 1-2 değişim yapmadan detaylı foto cekmemeye karar verdik 1 tane koyuyorum şimdilik
Parca listemiz şu anlık asagıda yazdıgım gibi arkadaslar ;
*wössner 11.8 sıkıştırma piston
*286/280 colombo bariani dereceli egzantrik
*15/61 ayna mahruti
*silindir kapağı,emme manifoldu,gaz kelebeği port polish,
*70 mm komple düz boru-hks son susturucu
*custom filtre kiti ve simota filtre
*oem ana yatak
* oem kol yatak
* 0 ölcü krank
alt takımda,kulaklara,kasnaklara hatta radyatore vs el atmadıgımız parca kalmadı,aldıgımız halinden eser yok kısacası,içim rahat cok sukur..Yarın ilk marsı yapıcaz nasipse,araba gelişmeye ve değişmeye devam ettikce bu baslıktan paylaşırım,foto cekme özurlu oldugumuz için bundan öncesinin pek bi fotosu yok ama bundan sonra ne yaparsak fotolarız artık,cok emek var bi maasallahı esirgemeyelim arkadaslar cok sagolun simdiden..
Bu arada bugune kadar yanımda olup,fikir veren,emek veren butun arkadaslarıma,msn de cok kafa patlattıgımız ve kendinden fedakarlık yaparak ugrasıp egzantrigi tedarik etmemize yardımcı olan 'cliosportive' selcuk kardesime,7/24 ugrasan,herseyimize koşup yardımcı olan kardeslerim 'rv saxo' Hakan Karatop , 'shero' Şerafettin Altuntaş'a ve gecesini gunduzune katıp kendi arabasından daha fazla ilgilenen 3.sanayi Andac oto dan Engin ustamıza sonsuz tesekkurler..
yapım aşamasından karısık fotolar,iç dış gelişmeler oldukca burdan yazıp,eklemeye devam ederim![]()