User Tag List

13 sonuçtan 1 ile 13 arası

Konu: Jackson Racing Supercharger ???

  1. #1
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Jackson Racing Supercharger ???

    Jackson racing in yeni bi supercharger modelini gördüm turboyla birleştirmişler ... ama turbo gibi yağa ihtiyaç duymuyomuş ve daha sessizmiş bide aynı zmanda Turbo Lag yokmuş .. adıada Retrox muydu neydi .. nedir bu sistem bilgisi olan varmı acaba ?

  2. #2
    TechTurkey
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Almanya/Münih
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    vortex in kullandıgı sentrüfüj tipi sc sistemine benziyor inceledigim kadarı ile bu tip sc nin dezavantajı gucun klasik sc gibi alt devirlerden itaberen degilde boostun devirin artması ile artacagından ust devirlerde ortaya cıkmasıdır.
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com

  3. #3
    facia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    TR
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GökhanOluk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vortex in kullandıgı sentrüfüj tipi sc sistemine benziyor inceledigim kadarı ile bu tip sc nin dezavantajı gucun klasik sc gibi alt devirlerden itaberen degilde boostun devirin artması ile artacagından ust devirlerde ortaya cıkmasıdır.
    Tc den ne farkı var o zmn?
    Everyday I ** Çapulling!!!

  4. #4
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı facia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tc den ne farkı var o zmn?

    egzosla bi bağlantısı olmaması olabilir direk emme üzerinde kalıo

  5. #5
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Baştan Sona Alıntıdır..
    ROTREX DİYE BİŞEY DUYDUM BİR KAÇTA FOTOĞRAF BİRDE NET ADRESİ AMA TURBONUN PABUCUNU DAMA ATACAK BİRŞEY OLABİLİR YADA BİRLİKTE UYGULANABİLİR BELKİDE.... AMA MUTLAKA DİKKATE ALINMASI GEREKEN BİRŞEY...

    http://www.rotrex.com/

    EDİNDİĞİM BİLGİLER İSE:

    Turbo nun tadını alabilmek için 2500-3000 devirlerde devreye girmesi gerekirki bu yüksek bir turbo basıncını şart koşar..Standart pistonların da bu basıncı destekelemez...

    Rotrex uygulamaları henüz yaygınlaşmadığından turbo gibi birşey diyebiliriz ama inanın çok muhteşem bir teknoloji..Uygulama zorluğu maliyeti ve randımanı açısından turbo rotrex in yanından bile geçemez..Ve aracının yakıt sarfiyatı %30 a kadar gerileceyecek (: Alt devirler o derece doluyor anlıyacağın..

    Bu süpercharger tarzı ürün kendi yağ rezarvuarı olduğundan motordan herhangi bir yağlama beslemesine ihtiyaç duymuyor, böylece uygulanması çok daha kolaylaşıyor..Basıcağı havanın basıncını kasnak boyutları ile oynayarak rahatlıkla ayarlıyabiliyorsunuz..Ürün şu an da 2000 euro mertebesinde ithal edilebiliyor ama bu rakamın çok daha altında maledebileceğimizi düşünüyorum..Alınacak güç turbo gibidir..Forget pistonalara 1 bar basarak 2 katı güç, stoc pistonlara yarım bar basarak %50 güç alınabilir..Turbodan en büyük farkı, Turbo Stoc piston kullanıldığında yarım barı 5000 devirde görüyor ve 5000 devire kadar atmosferik bir motor gibi davranıyor..Ama Rotrex basması gereken basıncı çok alt devirlerden itibaren üretmeye başlıyor böylece atmosferik benzinlilerin en büyük handikapı olan düşük devirlerdeki tork düşüklüğünün önüne geçiliyor..

  6. #6
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Senin dedigin Rotrex arkadasim.

    Burda bi Celicalsi olan arkadas yapti.

    Jackson Racing in yapmadigini zannediorum bu Superchargeri.

    Normal Rooter'lardan daha cok guc aliosun.

    Ama iste Custom kit yapman kendine.




  7. #7
    coolvtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    Urla - İZMİR
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Supercharger demek gücü egsoz gazından değil de motordan almak demek. Tipi farketmez. Rotrec de bir çeşit supercharger, havayı sıkıştırıp basıyor. Avantajş ufak ve etkin olması, içinde değişik bir sistem var. kendi yaglama sistemi var motordan değilde ayrı bir hazneden alıyor. jacson racing artık bu sisteme geçti, eaton (mersedeslerdeki) kompresörü bıraktı. hatta bir itr type r vardı rotrex kullanan, youtube dan bulabilirsiniz.
    Full-Time TeacheR
    Part-Time TradeR
    Part-Time DJ

  8. #8
    facia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    TR
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2000€ ya kim getiriyormuş? yabancı bir sitedenmi çevirdin Türkbir sitedenmi kopyaladın.
    Everyday I ** Çapulling!!!

  9. #9
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Burdaki fiyati 2000$ civari zannetmiorum Turkiyede o kadar ucuz olsun.

    Ama bunun yaninda yukarida dedigim gibi daha cok seye ihtiyac oluncak

    Mesela,

    Ozel braketleri
    Engine Management (Powerfc, AEM, E-management)
    Piping
    Intercooler
    550cc-630cc injectors
    BOV (HKS ssqv, greddy type RS, synchronic)
    Walbro fuel pump 195 lph or 250 lph
    Gostergeler(Yag Basinc ve Boost)
    Wideband O2 sensor
    Organic baski balata
    Acik Hava Filtresi
    __________________

  10. #10
    facia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    TR
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kit fiyatı 2000$ değilmi?
    Everyday I ** Çapulling!!!

  11. #11
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Belki bir arkadaş bu rotrex zımbırtsını getirir ve uygular diye o firma ile olan yazışmamı copy paste ediyorum, eğer biri getirir uygularsa arkasından pek çok kişi bu işe girebilir, gümrük montaj vs ne tutar tecrübesiz olduğum için cesaret edememiştim, ucuz görünüyor turboya göre...
    Dear Selim

    First, sorry for this late answer. I have been away for some days.

    For the standard compression I think 0,3 – 0,4 bar will be suitable.

    There is plenty of space in the engine bay. We have done several installations on the Polo.

    I don’t know which chip you have, but I think you need some additional fuel. We can also sell you a MF2 mapfuleler, which can control the additional fuelt via an extra injector.

    Looking forward to hear rom you when you aer back in Istanbul

    Br

    CCR-Racing
    Christian Bech

    -----------------------------------------------------------------------------

    From: dalkilic@yildiz.edu.tr [mailto:dalkilic@yildiz.edu.tr]
    Sent: 2. oktober 2007 07:13
    To: Christian Bech
    Subject: RE: supercharger c15-60

    Dear Mr. Beach,

    I thank you for your interest, although your price is a little bit high for me, it looks reasonable, i will save this email, we will talk about this system again throughly when i come back to istanbul. I need to think about this system with a professional installation mechanic.

    Which pressure value is suitable for standart compression in your opinion? i don't want to have any problem in engine parts and engine life. Will engine life decrease after sc ?

    Should i need to learn the dimensions of this kit? do you think it is better for me to take my engine's photo before ordering? I ** afraid about free space under the bonnet.

    I have already custom chip for my car, can i use it without alteration for supercharger system with low pressure and standart compression? I know remapping is better but it is not cheap here. My car is 90-95 hp now, If i get 120 hp, it will be enough for me. I want to improve it in the future as long as i save money.

    Regards,
    Selim

    -----"Christian Bech" <cb@DLF.dk> wrote: -----

    To: <dalkilic@yildiz.edu.tr>
    From: "Christian Bech" <cb@DLF.dk>
    Date: 10/02/2007 01:58AM
    Subject: RE: supercharger c15-60


    Dear Selim

    The price for the below mentioned parts excl. camshafts and mf2 fuelmanagement system will be 2000 Euro excl VAT & Freight. Howver 0,5 bar may be a little bit to high on standard compression, but we can deliver another pulley for the supercharger which will adjust the boostpressure. Anyway we can return to this once you are back in Istanbul .

    Enjoy the rest of your stay in Thailand and good luck with your studies

    Best regards
    Christian Bech
    CCR-Racing

    By the way – our new homepage will be online next week. The address will be www.CCR-Racing.dk

    --------------------------------------------------------------------------------

    From: dalkilic@yildiz.edu.tr [mailto:dalkilic@yildiz.edu.tr]
    Sent: 1. oktober 2007 04:40
    To: Christian Bech
    Subject: RE: supercharger c15-60


    Dear Mr. Bech,

    I ** from Istanbul-TURKEY, i ** doing my post-doctorate in Bangkok-Thailand now, I will be in my country in February 2008. If you give me good price, i will save this email. I thank you for your interest. The kit should be smallest one to fit under the bonnet. It should be cheap, i want to use it with 0,5 bar and standart compression. As i learned from your response, the kit includes:

    - C30-74 supercharger unit

    - bracket for SC

    - oil kit

    - Rotrex fuel pressure regulator

    - by-pass valve

    - air filter

    - 80 mm pulley

    - drive belt

    - camshaft (i have one)

    - MF2 fuel management system


    Regards,
    Selim

    -----"Christian Bech" <cb@DLF.dk> wrote: -----

    To: <dalkilic@yildiz.edu.tr>
    From: "Christian Bech" <cb@DLF.dk>
    Date: 09/28/2007 04:08PM
    Subject: RE: supercharger c15-60


    Dear Sirs,

    I have enclosed a description of a supercharger installation for a car like yours.

    The kitset includes a C30-74 supercharger unit, bracket for SC, oilkit , fuel pressure regulator, Airfilter,Bypass valve, 80 mm 276” schrick and the compression ratio is lowered.

    The Dyno result was approx 150 HP with standard exhaust system. With standard compression ratio approx. 130 hp can be expected.”

    If this has you interest please contact me for an attractive price.

    Best regards
    CCR-Racing.

    Christian Bech

    Please note our homepage will be up & running within the next week.

    --------------------------------------------------------------------------------

    From: Bas Speekenbrink [mailto:bas@rotrex.com]
    Sent: 28. september 2007 09:14
    To: dalkilic@yildiz.edu.tr
    Cc: Christian Bech
    Subject: RE: supercharger c15-60

    Dear Sir,

    Thank you for your e-mail and your interest in Rotrex.
    Our Scandinavian distributor CCR-Racing is specialized in VW, Audi and BMW cars.

    Please contact Christian Bech from CCR-Racing for more information:

    cb@DLF.dk

    Kind Regards,

    Bas Speekenbrink
    Key Account Manager

    ROTREX A/S
    Tel: +31 (0) 297 369736
    Fax: +31 (0) 297 369742
    Mobile : +31 (0) 6 28475851
    bas@rotrex.com
    www.rotrex.com
    www.supercharger-experience.com












    --------------------------------------------------------------------------------

    From: dalkilic@yildiz.edu.tr [mailto:dalkilic@yildiz.edu.tr]
    Sent: 28 September 2007 06:05
    To: sales@rotrex.com
    Subject: supercharger c15-60

    Dear Sir,

    I have a car Vw Polo 1.6 AC colombo bariani crank, simota air filter and custom chip. I want to use your supercharger, i don't want to use forget pistons, i want to have 0,5 bar pressure and use my stock motor equipments. I want to ask if it is possible, then what else do i need except from this supercharger? Can you give me total price of it ? How much hp nm can my car gain from this application?

    Regards,

    A. Selim DALKILIC

    bu da başka bir marka ve benim poloda monte edilmiş hali..
    http://r-techs.dk/en/superchargerkit...6-diy-159.html

  12. #12
    facia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    TR
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı malzeme için abd den muhattap bulunursa sanırım fiyatlar $ üzerinden olur ...
    Everyday I ** Çapulling!!!

  13. #13
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet ben dedim zaten suan benim arkadasim satio $1900 burdaki girdigim forumda.

    Burdada Celicalara yapiolar bole projeleri arada sirada normal SC lere gore daha fazla guc aliolar orasi kesin.

    Ama sirf bunla bitmio yane oda war iste.

    Tuan denen cucuk Bracketlerinide veriodu $100 a galiba en son konustugumda.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •