Her yonuyle sadece gorunen yuzu degil altyapi, motor, yalitim , donanim, sorunsuzluk olsun ne gibi farklar var acaba arkadaslar, bilenler lutfen paylassin arkadaslar...
Her yonuyle sadece gorunen yuzu degil altyapi, motor, yalitim , donanim, sorunsuzluk olsun ne gibi farklar var acaba arkadaslar, bilenler lutfen paylassin arkadaslar...
Konsolda değişim,farlar ve stoplar dışında hiç bir fark yok.Hatta yeni cupra tamponu daha pahalı olduğu için farlarını makyajsız kasanınkilerle değiştirip eski cupra tamponu takan 1.4 t sahipleri bile var.Motor zaten aynı motor.Konsol biraz daha kaliteli duruyor.60-70 milyar arasında araba alıp yine makyajsızdaki gibi kaputu çubukla tutturuyosun.Torpidoyu açıyosun ışık yok.Alt yapısı da aynı.Makyajlamarı çok da bir şey değiştirmedi işin özünde
Makyajsizlar daha hasin gozukuyor gozume. Tek korkum benim arabamda yasadigim izolasyon eksikligi. Kapi fitilleri vs. Sikintili biraz. Cupralarda aynidir heralde
yeni cupra larda makyajlı yada makyajsız tobidosu hiç güzel değil makyajsız torpidosu yeniye göre biraz daha gözüme hoş geliyor
makyajlının dış görünüşü biraz daha al benili duruyor ama ben yinede makyajsızını alıp maliyet ve masraf hesabı yaptım severek biniyorummm
imza...
Bakiniyorum guzel temiz bi cupra, insallah denk getiririm guzel bi tane icime sinerek binerim
videolara bakarken bunu buldum,
stg 2+ vs stg3, revo
--
her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...
Makyajsız olanın içi daha güzel bence.
bende makyajsız cupra kullanıcısıyım.sadece benim görüşüm değil bu biçok insanın görüşüde makyajsız cupranın daha yakısıklı oldugu yönünde.makyajlının jantları falan berbat bence ki arabayı gösteren en önemli hususlardan biride jantları zaten.bu arada makyajsız almak maliyet açısından lehinize olucaktır zira cuprayı alıpta orjinal / stock binene pek rastlamadım.
makyajsız jantları arabayı bitiriyo resmen..çok güzel duruyo..ama baya ağır olduğunu duydum..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)