User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
28 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Audi S3 8L Stage 1 Neler Yapalım?

  1. #1
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Audi S3 8L Stage 1 Neler Yapalım?

    Selam Arkadaşlar,

    2000 model 210 HP lik 1.8T motorlu bir s3'ümüz var.

    Turboback eksoz dışında herşey külli standart.

    Blow Off vs bile yok.

    Stage 1 olarak ne yapayım bir de nereden parça bulurum?

    Kutu içi filtre , Blow Off , silikon hortumlar (radyatör - intake vs.)

    Elinde parça olanlar söylesin, parça olmayanlar da ne marka alabileceğim konusunda bana yardım etsin.

    Sevgiler.

  2. #2

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracınız nasıl 210 hp ? benim bildiğim 8L s3 ler standart 225 hp...yanılıyor muyum ?
    tune konusuna gelince stage 2 yapmak daha mantıklı olur ;

    intercooler
    cold air intake
    walbro benzin pompası
    ve REVO stage 2 yazılım yapabilirsiniz..

    şayet stage 1 yapmak istiyorsanız(zaten egsozunuz varmış)sadece cai ve stage 1 REVO yazılım yapıcaksınız...

    tercih sizin...kolay gelsin...

    NOT; maliyet açısından arada sadece benzin pompası ve intercooler olucagı için stage 2 yapmanınızı tavsiye ederim..

  3. #3
    Bayrampaşalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.233
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gürsel abi yazılım flıtre yaparsın
    egsoz zaten var canavar gıbı olur bunları yapınca

  4. #4
    1lker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    2.703
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi yiğit bu konuda daha iyi bilgilendirir seni s3'le baya uğraştılar (ygtrn) konuyu görünce yorum yapacaktır
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!
    http://www.torkgaraj.com/
    Beğenirseniz çok sevinirim teşekkürler.
    Çekimlerim : http://www.facebook.com/pages/Photog...09808212402660

  5. #5
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bizim uğraştığımız s3 stage1 diyebileceğimiz derece yüklü... egzos k04turbo yazılım var, filtreyi arkadaş bir söküyor bir takıyor anlamadım gitti, yazılıma gelince sakın ola custom yaptıma derim abi, arkadaş ankarada yaptırdı hiç sorun yok, eskişehire geldi araç kendini güvenliğe alıp durdu habire basınç tam geliyor diyoruz hoop geri çekiyor yine, n75 valfini söküp manuel boost takmaya kadar herşeyi denedik boost kesmesin diye olmadı, araçta elektronik gaz kelebeği olduğu için kelebeği kapatıp basıncı düşürüyor.... ve tekrar ayar için ankaraya gitmesi gerek aracın... intercooer'ı şimdilik ellemene gerek yok diye düşünüyorum stange 2 ye geçersen yarın öbürgün ozamn değiştir derim, baskı balata çok önemli, aracın kasası 1600kilodan fazla olduğu için ve motor güçlü olduğu için normal balataları peynir gibi yiğor, arkadaş bronz yaptırdı ankarada aşırı memnun, şanzımanıda çok sağlam olduğu için sert geçişlerde fazla bir risk taşımıyor....

    şimdilik aklıma bunlar geldi.... bu arada arkadaşın araç satılık

  6. #6
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    210 hp doğrudur.
    Kendi turbosu k04-022.
    Aracı iyi bi kontrolden geçirin.
    Turbo sağlıklı ise, herhangi bi yerden basınç ya da vakum kaçağı yok ise, MAF iyi ise,
    Forge marka dumpvalve edinin, bir de yazılım yapın. Egzoz zaten varmış. 270 hp leri bulursunuz.
    Yazılım konusunda bu araçlarla çok uzun süre geçirmiş Bülent Rayman'ı tavsiye ederim. Forumdaki nicki TorqueTuning.
    Benzin pompasına, silikonlara falan gerek yok. Blow-off külliyen zarar.
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  7. #7
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazilimi kendimiz yapacagiz, orada bir problem yok.

    Dumpvalve ve kutu ici filtre satan birileri var midir peki?

    Bu arada 2000 modeller 210 , 2001 modeller 225 hp. 2001 modellerde amk motor varmis, kapak ve emme manifold runnerlari farkliymis.

    Ben el degmisken bobinleri de degistireyim bide mafi degistiririm.

    Gunluk kullanacagim zaten...

  8. #8
    Bayrampaşalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.233
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    edit.........

  9. #9
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bide bu s3 lerin hava filtresi ile normal 1.8t lerin filtresi ayni midir?

  10. #10
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    99-01 ler 210 , 01 2. yarı makyajlılar 225hp.

    1420kg ayrıca 1600+ değil yiğit kesinlikle boş ağırlığı.

    dp dahil komple egsoz, filtre, n75 valve, yazılımdır abi stg1 olarak en ideali bence bu araç için

  11. #11
    Bayrampaşalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.233
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hazır konu varken bende merak edıyorum sormak ıstedım gursel abı ıznınle

    benım aracımda 1.8t yazılım komple egsoz downpipe var filtre yapmadım daha cok faydası olurmu bızım araclarda

  12. #12
    TorqueTuning - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul/Türkiye
    Mesaj
    986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.8T'lerin tümü hava filtresi aynı ebatta. APY ve AMK motor kodlular 154kw/210PS, BAM motor kodlu ve 2002 model olarak çıkan S3'ler ise 165kw/225PS'tir. Filtre çok extra bir kazanç sağlamaz bu arada. Yeterki standart filtre temiz ve düzgün olsun, sık sık filtre yenilemek kafi bence. Kutu içi yerine AEM dryflow filtre tercih edilebilir. TR'deki araçların ortalama ağırlığı da bu arada 1470-1490kg dolaylarında ülke paketi ile gelen donanımlarla birlikte. S3'lerde bagajdaki kaplamayı yukarı çekerseniz stepnin üzerinde Audi'nin fabrika stickeri bulunur, orada araca ait bir künye vardır ve burada aracın tüm donanımı kodlarla, fiili ağırlığı, renk kodu gibi birçok veri mevcuttur.

  13. #13
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Filtre almayayim mi o zaman?

    Bir de bana dump valve satan bir yer soyleyin, olsun bitsin

  14. #14

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Filtre almayayim mi o zaman?

    Bir de bana dump valve satan bir yer soyleyin, olsun bitsin
    Dumpvalve i izmir dd-tune veya istanbul maslak powershop tan temin edebilirsiniz...

  15. #15
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    200 euro civari bir fiyati var bu dump valve in! Yuh dedim.

    Bildiginiz recirculating valve, gider 200 euroya 2. El hks racing bov takar, gene recirculating baglarim yahu

    Bide 1.8t parcalari cok ucuz diyorlar

  16. #16

    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    denizli
    Mesaj
    91
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    200 euro civari bir fiyati var bu dump valve in! Yuh dedim.

    Bildiginiz recirculating valve, gider 200 euroya 2. El hks racing bov takar, gene recirculating baglarim yahu

    Bide 1.8t parcalari cok ucuz diyorlar
    2. Eli 200-250 lira civarındadır ama satanı bulmak zordur.
    Sıfır isterseniz bu arkadaşta var.Yurtdışında ki fiyatıyla hemen hemen aynıya geliyor

    VW-AUDI-SEAT VAG 1.8 TURBO FORGE DUMPVALVE - İlan ve alışverişte ilk adres sahibinden.com' da - 37202495

  17. #17
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi selam. Dump valve şart. İzmir ddtune aracılığıyla alabilirsin 360 liralarda fiyat. Sakin kutu ici filtre takma abi. Aem dryflow veya hks mantar takın. Dump valve yazılım ve cooler ile 280lerde güç alır rahatça.

  18. #18
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bide 1.8t parcalari cok ucuz diyorlar

    Onu kim diyor ben bi türlü anlamadım.
    2 senedir gelen özel mesaj ve mailler: "1.8t 3 milyara 350 hp oluyormuş, neler almalıyım" vs. şeklinde.
    Para çokomel eğrisi bu arabada da geçerli
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  19. #19
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Filtre ve yazilim ile destekleyin, gunluk binicekseniz.

    Bobinlerinizi degistiriniz, zaten 100K de degistirmenizi istiyor fabrika.

    1.8T parcalari ucuz degil kesinlikle, aksine bence pahali cunku market ufak uretilen mal az ve dogal olarak surum az olunca malda pahali oluyor.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •