User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
28 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: cupra r üzerindekilerle tahmini gücü nedir

  1. #1
    osman 1.8t - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    912
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    cupra r üzerindekilerle tahmini gücü nedir

    arkadaşlar dynoya cıkarıcam ama önce tahminlerinizi merak ediyorum yazdığım spec lerle araç kaç hp olur araç 2004 cupra r
    forge intercooler
    forge dv
    76 lıkdownpipe ve komple düz boru
    walbro 255 6 bar benzin pompası
    4 bar benzin regülatörü
    aem açık filitre
    revo yazılım 1.5 peak 1.4 cont

  2. #2
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    300 civaridir sanirim
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  3. #3

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    300 civaridir sanirim
    katılıyorum 280 - 300 civarı olması muhtemel

  4. #4
    Oguzcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    34-22-77
    Mesaj
    173
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    275den az çıkmaması gerekir harhangi bir kaçak sorun yoksa.
    Köselerden

  5. #5
    osman 1.8t - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    912
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet arkadaşlar bende 280 300 arası bekliyorum bakalım ne çıkacak yakında dynoya çıkarırım

  6. #6
    goldbergbrk
    Misafir
    sonuç nedir

  7. #7
    UnnAmeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    TR-Ankara/Marmaris
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı osman 1.8t Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar dynoya cıkarıcam ama önce tahminlerinizi merak ediyorum yazdığım spec lerle araç kaç hp olur araç 2004 cupra r
    forge intercooler
    forge dv
    76 lıkdownpipe ve komple düz boru
    walbro 255 6 bar benzin pompası
    4 bar benzin regülatörü
    aem açık filitre
    revo yazılım 1.5 peak 1.4 cont
    revo yazılımda sana vaadedılen gucun ustune 10-15hp cıvarı koyarsan tahmını hp degerını bulabılırsın.

  8. #8
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.4 bar cont tutman cok mumkun olmayacaktir diye dusunuyorum. 280 hp alabilecegin guc.

  9. #9
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjinal wg ile kesiciye kadar 1.4 gidemiyor zaten.Seatsport cupralarından çıkma k04 lerin üzerinden çıkma wg ile kesicide 1,4 görülebiliyor.

  10. #10
    UnnAmeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    TR-Ankara/Marmaris
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.4 bar cont tutman cok mumkun olmayacaktir diye dusunuyorum. 280 hp alabilecegin guc.
    cont derken 5500-6000e kadarkı devır bandından bahsetmıstır sanırım erhan.

    Alıntı kurtbil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orjinal wg ile kesiciye kadar 1.4 gidemiyor zaten.Seatsport cupralarından çıkma k04 lerin üzerinden çıkma wg ile kesicide 1,4 görülebiliyor.
    seat sporttan cıkma wgye gerek yok kendı ustundekı wgnın yayınıda sertlestırebılırsın ama erhanında dedıgı gıbı bellı bır devırden sonra motorun hava ıhtıyacı turbonun ufledıgınden fazla oldugu ıcın basınc dusmeye baslıyor ,daha buyuk turbo ıstıyorum ben dıyor yanı

  11. #11
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UnnAmeD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cont derken 5500-6000e kadarkı devır bandından bahsetmıstır sanırım erhan.



    seat sporttan cıkma wgye gerek yok kendı ustundekı wgnın yayınıda sertlestırebılırsın ama erhanında dedıgı gıbı bellı bır devırden sonra motorun hava ıhtıyacı turbonun ufledıgınden fazla oldugu ıcın basınc dusmeye baslıyor ,daha buyuk turbo ıstıyorum ben dıyor yanı

    Yay değişebilir dediğin doğru,istanbulda oto2000 e gidiyosun bulursan Cup motoruna yapışıyorsun söküyosun üstünden wg i O daha kolay Orjinal wg ile basınç tabiki de düşücek ama kesiciye cuptan çıkma wg ile 1,4 ile girebiliyor.Arkadaşımın arabasındaki sonuç böyleydi en azından

  12. #12

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtbil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yay değişebilir dediğin doğru,istanbulda oto2000 e gidiyosun bulursan Cup motoruna yapışıyorsun söküyosun üstünden wg i O daha kolay Orjinal wg ile basınç tabiki de düşücek ama kesiciye cuptan çıkma wg ile 1,4 ile girebiliyor.Arkadaşımın arabasındaki sonuç böyleydi en azından
    turboyu değiştirmeden yayı değiştirerek üst devirlerde basıncın düşmesine engel olamazsın..

    zaten wastegate den önce n75 valfin var..

    Sen n75 valfine açıl demeden wastegate in basıncı görmüyor..

    üst devirde 1.4 bar istiyorum demek, 1.4 bar olana kadar n75 in kapalı kalması demek.

    Sen bunu yazılımla yapıyorsun, basıncın üst devirlerde düşüyorsa, tek açıklama turbo üst devirlerde basıncı 1.4 barda tutacak havayı üfleyemiyor.

  13. #13
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    seat cup makinası vardıda bizmi sökmedik

    n75 valfi wasgate i çok daha erken açıyor. Eğer PID map haritası ile ilgili doğru değişiklikler yapılmamışsa.Ama yapılsada çok çok iyi basınc tuttuğunu söyleyemem. WG sıkmak çözüm mü evet.. Peki yüksek RPM de yüksek basıncla gitmek nekadar sağlıklı ? Esasında bırakın düşsün basınc kesiciyede 1.4Bar ile girmek.. millet evc 6 ya servet ödüyor

    n75 in wasgate i açtığı noktada şuan MBC ile basınc basmaya devam edebiliyorum mesela, daha lineer bir tork eğrisi çıkıyor.

  14. #14
    osman 1.8t - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    912
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mbc orjinal boruları bozmadan t yaparak kullandım hiçbir artısını göremedim

  15. #15
    osman 1.8t - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    912
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UnnAmeD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    revo yazılımda sana vaadedılen gucun ustune 10-15hp cıvarı koyarsan tahmını hp degerını bulabılırsın.
    revo yazılımda bana vadedilen 285 hp ama üstüne niye 10-15 hp koymam gerekiyor anlayamadım k04 dü üreten firmanında k04 le alınabilecek en son gücün 285 olduğu söyleniyor

  16. #16
    UnnAmeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    TR-Ankara/Marmaris
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı osman 1.8t Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar dynoya cıkarıcam ama önce tahminlerinizi merak ediyorum yazdığım spec lerle araç kaç hp olur araç 2004 cupra r
    forge intercooler
    forge dv
    76 lıkdownpipe ve komple düz boru
    walbro 255 6 bar benzin pompası
    4 bar benzin regülatörü
    aem açık filitre
    revo yazılım 1.5 peak 1.4 cont
    Alıntı osman 1.8t Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    revo yazılımda bana vadedilen 285 hp ama üstüne niye 10-15 hp koymam gerekiyor anlayamadım k04 dü üreten firmanında k04 le alınabilecek en son gücün 285 olduğu söyleniyor
    revo yazılımda sana 285hp yı hangı setupla vaadettıler ? sadece yazılım mı ? ben bu yazdıgın lısteye gore 10-15 hp dedım.en son 285hp dıye bırsey yok ,k03s le bıle 250whp alınmıs ornekler var yurtdısında ama cok kullanıssız oluyor devır bandı cok kısa oldugu ıcın.k04 u ureten fırmanın en son alınabılecek hp olarak 285 dıye bahsettıgı bır dokuman varmı ? unutmayalım kı k04 dedıgın turbo 1 tane degıl ,cesıtlerı var.nasıl gt28ın bır suru cesıdı varsa k04te oyle.

  17. #17
    UnnAmeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    TR-Ankara/Marmaris
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    n75le mbc kullanmak yada sadece mbc kullanmaktansa dırek n75ın basınc borularını sokup soketı tesısata baglı kalıcak sekılde bıryere sabıtleyın ,ılla evc6 sart degıl cok dandık olmayan ortalama bır evcyı baglayın bence.o zaman daha stabıl sonuclar elde edılebılır.

  18. #18
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı osman 1.8t Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mbc orjinal boruları bozmadan t yaparak kullandım hiçbir artısını göremedim
    boost spike i engeller o şekilde, amacına uygun kullanmamışınız o sebepten görememişiniz.

  19. #19
    osman 1.8t - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    912
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UnnAmeD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    revo yazılımda sana 285hp yı hangı setupla vaadettıler ? sadece yazılım mı ? ben bu yazdıgın lısteye gore 10-15 hp dedım.en son 285hp dıye bırsey yok ,k03s le bıle 250whp alınmıs ornekler var yurtdısında ama cok kullanıssız oluyor devır bandı cok kısa oldugu ıcın.k04 u ureten fırmanın en son alınabılecek hp olarak 285 dıye bahsettıgı bır dokuman varmı ? unutmayalım kı k04 dedıgın turbo 1 tane degıl ,cesıtlerı var.nasıl gt28ın bır suru cesıdı varsa k04te oyle.
    k03s le bendede fr varken 245 hp almıştım ama cupra r da k04 le 285 hp yi geçmek çok zor yada anlık geçebilirsin ama sürekli olamıyacağı için pek önemi kalmaz revo baycu nun bana söylediği egzoz,4 bar regülatör ,intercooler,dv ile max 285 alınacağı bendede onlar var birde fazlalık benzin pompam var k04 dün çeşitleri derken 2004 cupraların hepsinde aynı çıkar 2001 cupralar 210 hp olduğu için onlarda k04 dün biraz daha küçüğü çıkar seatcupra.net te araştırmamda 285 in üzerinin alınamayacağı söylendi bunu heralde dyno göstericek ben boşta olsam barbaros abinin işi oluyor o boşta olsa benim işim oluyor ama en kısa sürede gidicem yanına çıkarıcam dy ya bu arada barbaros abide k04 le 285 in geçileyemeyeceğini söylüyor

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •