User Tag List

18 sonuçtan 1 ile 18 arası

Konu: ej20 2.2 stroker kit - oem beyin?

  1. #1
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    ej20 2.2 stroker kit - oem beyin?

    Alamo 2.2 Subaru WRX Stroker Wiseco 93mm WISECO Pistons MANLEY rods ACL EJ20 | eBay

    arkadaşlar linkteki kiti bi abim için araştırıyorum, kafamızdaki soru işe şöyle....

    kitin uygulanacağı araç 99 forester, bilinidiği üzere bu aracın beyine müdahale olmuyor, bu kiti araca yükleyince beyine müdahale şartmıdır? yoksa sorunsuz şekilde oem beyin bu kiti desteklermi? desteklemezse benzin basınç regülatörü yada bitakım yanıltıcılarla işi çözmemiz mümkünmüdür?

    ayrıca aracın yakıtı sakin kullanımda değişiklik gösterirmi?

    teşekkürler....

  2. #2
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu kiti takarsan vede bahsedilen hp lerden beklentin yoksa tabiki sürersin aracı. Enjektörlerin yettiği yere kadar, turbonunda bastığı bara kadar evc den açarsın basıncı. Ancak ben bu işlemi sadece parçalar ucuz die yapıyorsunuz olarak algılıyorum. Çünkü aksi halde bu parçalar size bir getirir sağlayamıyacak çünkü.

    Enjektör ve turbodanda kastım en fazl 440cc ve vf35 setupa yanıt verir bizdeki beyin. Fazlasını beklersen, yani hedef yaklaşık 320hp üzeri ise zaten farklı bir sürücüye ihtiyaç var.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  3. #3

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bilinidiği üzere bu aracın beyine müdahale olmuyor, bu kiti araca yükleyince beyine müdahale şartmıdır?
    piggy back de mi bağlanmıyor?

  4. #4
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yani eğer bi oluru varsa aynı kiti bende geitrtmeyi planlıyorum....

    şöyleki şuan wf35 ile tam 1 bar basabiliyorum, bunu 1.1 bar yaptıüım taktırde 5bin devire kadar afr normal olarak 11.5 civarlarında geliyor, sonrasında 12 13 gibi rakamlara düşüyor motor fakirde kalıyor... bunu benzin regülatörüyle çözmeyi planlıyoruz, regülatörle beraber 1.2 1.3 bara kadar açabiliriz tahminimce, hatta 1.5 bar açan gc8 ler bile var bildiğim kadarıyla....

    asıl amaç lpg ile yüksek performansta ömürlük sorun çıkarmayacak bir motor 350 hp ler için zaten gereği kadar güçlü şanzımanıımız yok, oyüzden abartmak istemiyoruz

    300 yada az üstü kafidir...

  5. #5
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    piggy back de mi bağlanmıyor?
    bağlanıyorda araçlarda lpg de mevcut, hem lpg beyini hem piggbac kıvır zıvır, aracı beyin çöplüğüne çevirmek pek hoş değil

  6. #6
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Senin enjektörlerinin maksimumu zaten 300hp ye izin veriyor. vf35 de 1.5 barlar ise 350 hp üzerine denk geliyor.

    Sana bu kiti takmanın bir faydası yok. Bu kitin amacı gerçekten büyük enjektör büyük turboya karşı biraz hacimle destek varmek vede esas önemlisi o güçlere dayanabilmek.

    Yani ha senin motoru kullanmışsın, ha bu, 300hp değere çıkmakta bu kitin sana faydası olmaz kardeşim.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  7. #7
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yiğit al artık bi gc8 ya.. 2 tona yakın araba parana yazık.

  8. #8
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sulhi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yiğit al artık bi gc8 ya.. 2 tona yakın araba parana yazık.
    Yok abi ben arabamı çok seviyom tarla bayır spec gezemem gc8 ile

  9. #9
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Senin enjektörlerinin maksimumu zaten 300hp ye izin veriyor. vf35 de 1.5 barlar ise 350 hp üzerine denk geliyor.

    Sana bu kiti takmanın bir faydası yok. Bu kitin amacı gerçekten büyük enjektör büyük turboya karşı biraz hacimle destek varmek vede esas önemlisi o güçlere dayanabilmek.

    Yani ha senin motoru kullanmışsın, ha bu, 300hp değere çıkmakta bu kitin sana faydası olmaz kardeşim.
    Anladım tarkan abi sağol, ama kitin fyatı cidden uygun ilerisi içinde güzel bi alt yapı olur, bakalım bi düşünelim hele

  10. #10
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    enjektörün kaç cc?

  11. #11
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    99 gc8 lerle aynı olduğunu biliyorum sadece

  12. #12
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hacim artacagi icin yakit ihtiyaci dogabilir regulatorden ayarlarsaniz her yer zengin olur yani tam gaz 11.5 olur ama cruise de zenginlesir e cruise cok zengin olmasi iyi degil pek
    99 00 gc8 440cc
    969798 gc8 380cc benm bildigim yanlisim olabilir
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  13. #13
    AvcI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    ANGARA
    Mesaj
    2.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kisaca boyle bir setup yapip beyin takmamak olmaz olmaz olmaz...

  14. #14
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu şekil başlar beyini ilerde çözeriz abi

    alt yapılık olacak bu

  15. #15
    siR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    870
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ej 20 stok bloğun bore ölçüsü 92,5 mm değilmi ? bu kitte piston 93mm sıkıntı yaratmasın birde sleeve işiyle uğraşma sonra ?.. Birde kitlerdeki hacimi yukarı tamamlama işine hastayım .. 2148cc oluyor araç bu kitle .. Fiyatı güzelmiş yanlız
    Anıl Atabey

  16. #16
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı siR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ej 20 stok bloğun bore ölçüsü 92,5 mm değilmi ? bu kitte piston 93mm sıkıntı yaratmasın birde sleeve işiyle uğraşma sonra ?.. Birde kitlerdeki hacimi yukarı tamamlama işine hastayım .. 2148cc oluyor araç bu kitle .. Fiyatı güzelmiş yanlız
    ej20 nin 92mm orjnal sonrasında 92.5 93mm yapıroız
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  17. #17

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    türkiye-ankara
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    komple spec c motorun daha iyi bir çözüm olacağını düşünüyorum sizin için ben bu kitin kargosu gümrüğü vs ve rektefiye takım conta işçilik komple maliyeti spec c yi görür bence. getiren kişiler var sitede onlarla irtibata geçmek daha mantıklı hem de beyinle uğraşmazsınız enjektör regüşatör uğraşmadan orjinal 350 360 hp güç alabilirsiniz

  18. #18
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim bildigim kadariyla Subaru EJ20/25'lerde stroker onermiyorlar.

    Bence tekrardan arastirin sadece motoru toplayiveriyorken, stroker olsun mantigiyla gitmeyin.

    Subarulari iyi bilen arkadaslar daha iyi cdetay vericektir bu konu hakkinda.

    Ki bu malzemelerin hepsi ve daha alasi Turkiyede warken neden buradan almaya calisiyorsunuz?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •