eg ve ek ların amortisör yayları ıntegraya uyumlumudur ??
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
eg ve ek ların amortisör yayları ıntegraya uyumlumudur ??
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
CNC MACHINE WORKS
CUSTOM TUNE PARTS
o zaman ayarlı yaylarda uyar demektır bu değil mi , arkalarıda ayarlayabılırız bu sayede
CNC MACHINE WORKS
CUSTOM TUNE PARTS
Yok ayarlayamazsın boydan kısa kalıyor arkalar. Anca orjinali 2 bakla kesecek yada
TEG e göre TEIN filan tırmalayacaksın...
teşekkürler abı uydurcaz bi şekil artık , hele arabayı altımıza bı alalımda kısmetse![]()
CNC MACHINE WORKS
CUSTOM TUNE PARTS
EG, EK vs yaylar ile istediğin verimi alamazsın. Çünkü hem kısa, hem de yumuşaktır bu yaylar. Bunların arasında en serti zaten integra yayıdır. Sen tutup EG veya EK yayı takarsan düşer. Ama çok yumuşak olur, virajlarda yana yatar. Belki sürter bile.
Tüm bunları bir yana bırakırsak ön hadi neyse, yerine takılır bir şekilde de, arka başlı başına sorun. Kısa gelir.
Ayarlı yay dediğin çinçançon coilspring ise eğer, onun olmadığı araba yok zaten![]()
Yok marka birşeyler ise olmaz. Veya arka için tadilat ister.
Benden tavsiye kullanım amacına uygun kaliteli bir yay al. Eibach sportline falan olabilir. Tein basar ama yumuşaktır vs...
Yay sertlik dereceleri için şunu inceleyebilirsin;
Honda spring rates - Reference Material - Honda Civic Forum
Tabi tüm bunları amortisörleri de değiştireceğin veya işlem yapacağını düşünerek yazıyorum. Yoksa oem amortisörle ve EG yayı ile zaten sonuç baştan belli.
Amortisörlerle ilgili de EG,EK,DA arasında değiştokuş yaparken dikkat edilecek şeyler var. Onları da zamanı gelince yazarız.
TEG için tein öneriyorum. kullandım huzura erdim.
eg ek yayları konusunda zaten kerem abi yazmıs.
ayarlı yay konusunda da ben teinleri sattıktan sonra arkada ayarlı yaylar vardı en yüksek hali ile dip basıktı araba öyle söyliyimaşırı kısa kalıyor.
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
ucuz yollu bu işi yapmak istiyorsan coilspring al amortisörleri sertleştir olsun bitsin yada ground control coil set al amortisörlerede revizyon yap buda güzel sonuç verir ama en güzeli EG kasaların coilover sistemini takman olur bunun için Integranın sadece arka taşıyıcıyı değiştircen olcak bitcek...
yada 2500TL vercen TEIN Super Street Damper alcan 5 seneden fazla Integrada görev yaptı halada sorunsuz kullanılıyor..
sonra kütük gibi olmasın araba?
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
tamam konfor bozmakta birde taş döktüren cinsi var onun
ben cok alçak oldu diye plastik takoz koydum, böyle bi sertlik yok haushauharbiden aşırı sert oldu arabanın içinde kıçını havalandırıyo oturanların.
en güzeli tein yay veya coilover.
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
ayriyetten amörtisörleri kesinlikle yenile derim, yaydan sonra 100de 100patlar değişmemişse hiç.
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
benımkı 92 model teg , amortisörler çatallımıdır burçlumu?
bakmadım da ondan soruyorum
CNC MACHINE WORKS
CUSTOM TUNE PARTS
o konuda bi bilgim yok malesef ya.
gerçek 92lerdfen mi, tarfiğe cıkış değil dimi?
eğer gerçek 92 ise şanzumanında 91lere göre kısadır. 3-4ün.
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)