User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
44 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: intercooler boruları

  1. #1
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    intercooler boruları

    İbiza cupra tdi aracımda geçenlerde tamponu söktüğümüzde intercooler borulama sisteminin pekte iyi olmadığını düşünmeye başladım intercooler ın emme manifolduna giden çıkış kısmında plastik olan (sağ farın altında) plastik boru nerdeyse 1 parmak kalınlığına kadar incelip tekrardan kalınlaşıyor Buda havanın akış direncinin düşmesine sebep olur diye düşündüm 2 ci resimdeki şekile çevirsek bize bir faydası olur diye düşünüyorum ? Yoksa fabrikasyon bu şekilde yapılmasının bir amacı varmıdır ?

    Orjinal hali



    Çevirmeyi düşündüğüm şekil




  2. #2
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çevirmeyi düşündügün şekle çevir kardeşim

  3. #3
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı douu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çevirmeyi düşündügün şekle çevir kardeşim
    Bu adamlar niye böyle bir iş yapmış anlam veremedim Turbonun dolması için sıkıştırma mantığı vs gibi bişeyler olabilirmi diye düşündüm ?

  4. #4
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yabancı başka bir yerdede bu şekilde birşeyin kullanıldığına denk geldim Kafam iyice karıştı


  5. #5
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    can bende 2. fotodaki sistem vardı. zart zurt doluyordu valla

  6. #6
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı douu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    can bende 2. fotodaki sistem vardı. zart zurt doluyordu valla
    Vardır illaki bir matığı dur bakalım yorumlara

  7. #7
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  8. #8
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Can bende 2. resımdekı gıbı yaptırdım boruları genıs kullndım.. Resimleri arıyorum ekleyecegım sana..

    senın altakı boruda kotu gozukyor..
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  9. #9
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Resimdeki benim araba değil zaten Kolaylık olsun diye nette buldum orjinalinde alttaki borular biraz daha düzgün bunda oynamışlar zannedersem. Alt kısım o kadar önemli değilde üst kısım gerçekten çok düşündürdü beni

  10. #10
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Birçok araçta benzer durum mevcut. Emme manifoldu kısmında benzer daraltmalar yapıyorlar. Genelde intercoolerda hızı düşen havayı hızlandırmak için çapı daraltmak veya bu şekilde dar yassı alan oluşturmak gibi bir yol seçmiş olabilirler. Dikkat ederseniz çoğu araçta hava girişi de yassı-dar şekilde dizayn edilmiştir.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  11. #11
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bunları düzeltmek yararımıza mı olucak zararımıza mı ben o kısımda takıldım Sonuçta orjinal verilerinde bu aracı kullanmıyoruz

  12. #12
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Muhtemelen lag için böyle bir yolda gitmişlerdir. Zaten standart binmiyorum diyorsun, lag ile de işin olmazsa düz boru çekersen daha iyi olur tabi ki...
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  13. #13
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Muhtemelen lag için böyle bir yolda gitmişlerdir. Zaten standart binmiyorum diyorsun, lag ile de işin olmazsa düz boru çekersen daha iyi olur tabi ki...
    Standart binmiyoruz ama sonuçta araç dizel 2900 d zaten turbo ile ilişkimiz var onuda kaybedersek durum kötü

  14. #14
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Deneme yanılma yöntemine gitmeden tavsiyesi olan yok mu

  15. #15
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dark Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Deneme yanılma yöntemine gitmeden tavsiyesi olan yok mu
    Malzemenin şeklinin amacını söyledik, bu belli. Senin yapmayı düşündüğün modifiyenin getireceği artılar da belli, olası eksiler de... Gösterdiğin şekilde yapmış arkadaşın görüşü de yukarıda var. Zaten tek rota var. Alternatifin de yok.

    Başka ne gibi bir tavsiye istiyorsun?
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  16. #16
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    can deneme yanılması mı kaldı la işin ben boruladım öyle kullandım işte canavar gibi de oldu. korkma lag mag olmaz

  17. #17
    GokhanE. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Can kesinlikle ikincisine değiştir,intake e giderken direnç olabildiğince az olsun.
    Düzgün flow candır.
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen cok fonksiyonlu incpection a girmissin 3 5 kere uyandirmak zorunda kalicaz seni belli

  18. #18
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O zaman su aof sinavini bu hafta bir atlatalim haftaya basliyalim artik :-) bu arda Dou borulamada kaclik krom boru kullandiniz ?

  19. #19
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben polonun borularını 52 den 60 a çıkardığımda bariz güçlenmişti araç..

    ama hiçbir yerde 60 dan daralmadı..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •