rolling deki fark kisadan normal ama drag da dier arakdas etkisiz kalmis biraz bana gore, kaldiramamis sanirim .
Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!
dragin guzellini vs. bilmemde korna neden kullanmadiniz roll yaparken o cok garibime gitti cam cardakinin sesini diger araba 1sn gec duyuo heralde gec basio cunku..basarili bi video olamamis kazasiz belasiz her 2 aracada..
- K -
________
Dr.Ecu
senın gorusun tabı bunlar.ama kornada daha adaletsız oluyo.
kornaya basan kısı aynı anda gaza basıyo dıgerı gec kalıyo.
gaza basanlar ve 3 e kadar sayan farklı oldugu ıcın ıkı tarafta adıl sekılde gaza basıyo.
sesın 1 sn gec gıtmesı???
ses-goruntu-acıklama hersey tamam basarısızlık nerde onuda anlamadım.
arabalarin neyi yakin Kadir abi2 boy fark yakinlik mi , bariz biri birinden ustun
madem ole gec erken basti oldu , karsi taraf kornayi calsaydi nasilsa avantaj sizde .
Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!
Biz iki boy farkı fark kabul etmiyoz
İbonun arabanın alt devirleri çok iyi genelde alttan bastılar ,sonra bende denedim çocukla üstten bastık arabası fena değil,chipi egsozu ve düzgün filtresi var..
Ankaranın Clio rs'leri iyi canım![]()
2 boy demek az bi fark demek diil ama . kapamasi zordur .
Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!
şanzımanın etkisi byk. belliki chipden daha çok şeyler katıyor araca,kii standart eskivtec imle standart type-r la 2-4 üncü viteslerde rollde önde olabiliyordum.
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)