User Tag List

6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: dizel + turbo timer+intercooler ???

  1. #1
    sweatcaptain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    tuzla -ıst. / florıda-usa
    Mesaj
    864
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation dizel + turbo timer+intercooler ???

    arkadaslar 2006 corolla 1.4 d4d trıptonık dizel corolla

    motor ozellıklerı 1400 cc 90 hp dizel motor

    yapım ıcın dusunulen ıslemler soyle bılmem nasıl olur yardımcı olursanız sevınırım?

    turbo timer
    ıntercooler
    ecu yazılım
    kat ıptalı ve duz boru

    bu sekılde ne olur sonuc acaba? malıyetı ne olur ?
    34 KPT 60 e93 M3
    34 KPT 20 Ek4 Vtec VTI (track only)

    Passed = KPT 01 Ek4 Vtec VTI / KPT 51 Ap2 s2000 / KPT 60 Ap2 s2000

  2. #2
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    üzerinde intercooler var zaten.. sol sis farının arkasında kalıyor, sidecooler kısacası.

    o motor için yeterli o cooler her koşulda, turbo büyütmeyeceğine göre boşa lag yaparsın ancak büyüttüğün taktirde cooler ı.

    60-63 dp, 57 yada 60 lık düz boru + yazılım ile 120hp lere yaklaşırsın, daha üstü zor bizim motordan. dediğim 63dp + 60 düz + yazılım ile aynı motorlu yaris 123hp 259nm aldı yurtdışında..

    turbotimer ise takan görmedim TRde ama yurtdışında yarislere falan takıyolar.

  3. #3
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Levent yazmis gerci detaylari ama timer elimde mevcut montaj icinde yardimci olurum

  4. #4
    sweatcaptain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    tuzla -ıst. / florıda-usa
    Mesaj
    864
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cooler oldugunu bılıyorum yazdıgım ıslemlerden sonra turbo buyutmek gıbı bır ıslem dusundugumden dolayı cooler ı da buyutmek en dogrusu olucaktır...

    tımer ı ıse tamamen turbo nun saglıgı acısından dusunuyorum...

    emre detaylı bı pm alabılırmıyım dostum ...saolasın
    34 KPT 60 e93 M3
    34 KPT 20 Ek4 Vtec VTI (track only)

    Passed = KPT 01 Ek4 Vtec VTI / KPT 51 Ap2 s2000 / KPT 60 Ap2 s2000

  5. #5
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    timer'a gerek yok bence. Aceleci birisi değilsen. 30-45 sn beklemek yeterli park ettikten sonra rölantide.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  6. #6
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı sweatcaptain Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cooler oldugunu bılıyorum yazdıgım ıslemlerden sonra turbo buyutmek gıbı bır ıslem dusundugumden dolayı cooler ı da buyutmek en dogrusu olucaktır...

    tımer ı ıse tamamen turbo nun saglıgı acısından dusunuyorum...

    emre detaylı bı pm alabılırmıyım dostum ...saolasın
    cooler büyütebilirsin turbo upgrade yapacaksan tabi.. ama turboyla beraber yap o işi derim, orj turbosuda gt1444v , upgrade içinde gtb1646v (mitsu 2.0 di-d den çıkan) veya GTB1549v (insignia 2.0 cdti) olabilir mantıklı alternatifler olarak. ben böyle bi işe girişecek olsam gtb1646 seçerim orası da ayrı konu tabi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •