User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
21 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Cooper gp headers

  1. #1
    bahadı-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Cooper gp headers

    Acil yardıımmm. Copper gp ye 48 mm krom borulardan 4-1 custom headers yaptik 70 mm komple duz boru gectik sona 2 adet 63 mm susturucu koyduk .Headersin borularinin uzunlugu esit ve 44 cm civarinda... Arabayi tecrube icin aldim 1ve2. Viteste gazladim egsoz bi yerlere vuruyor diye arabayi kanala aldim headers kipkirmzi olmus nar gibiydi sanki arabanin altina neon koymusuz daha once bu tarz bi sıkıntı yasayan oldu mu ? Hata nerde lutfen bilen kisiler paylassin bu arada headersi sargı ile sarmis olmamiza ragmen dehset bi ısı vardı ki sadece 5 dakika 1-2 vites yaptim , tabii bu arada headers yaklasik 4-5 santim uzamisti sicaktan....

  2. #2
    bahadı-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu araxin gormesi gereken max egt kactir ? Yrn egt baglayip dynoya cikacagim

  3. #3
    mesutt1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmit
    Mesaj
    1.801
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende yapmıştım cooper'a ama hiç öyle bişe olmamıştı headers'ı sardınız mı ?
    Alıntı zıpzıp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mesutt1bir!!!!!bir!!!1111bir!

  4. #4
    bahadı-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mesutt1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende yapmıştım cooper'a ama hiç öyle bişe olmamıştı headers'ı sardınız mı ?
    Ewet sardim

  5. #5
    Arenimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/istanbul
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sarmak cok iyi degil catlatabiliyo max cooper da eget 750 gorunce ayagini gazdan cek 950 egt gorenlerde oldu ama stock kapakla alma canini headrsi kim yapti ve assagi dogru inerken hic bi duvar yok degil mi sikistirmiyo cikarken??

  6. #6
    bahadı-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Headersin resmini koyucam birazdan aren sarmassam bi yerleri yakar headers bi yerde bi sikinti var ama anlamadim

  7. #7
    bahadı-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [IMG]]http://i49.tinypic.com/289zchx.jpg[/IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

  8. #8
    Arenimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/istanbul
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu headrs benim pek hosuma gitmedi Bahadir ne yalan soyliyim hiç basarili digil

    Cok fazla koseli kivrim var ve bana biraz kisa geldi headrs ini acil degistir mini headrsi gormesem hayatimda yine inanmam mini headrsi olduguna bendeki headrsi zamanin olursa gel maslakta gosteriyim hic kose yok 4 cikiyo 1 e inene kadar su gibi akiyo

  9. #9
    bahadı-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen bu çok kısa fotosu var mı bana gönderebilir misin ?

    pist için yaptırmıştım stock headersı takıp 70 borular orta susturucu ve sonda 2 susturucu ile kullansam sıkıntı olur mu ?

  10. #10
    Kekuti* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bahadı-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen bu çok kısa fotosu var mı bana gönderebilir misin ?

    pist için yaptırmıştım stock headersı takıp 70 borular orta susturucu ve sonda 2 susturucu ile kullansam sıkıntı olur mu ?
    bence İskendere bi ugra Bahadır Aren'in hıdırs sanat eseri oldu çünkü
    1) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P
    2) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" PROJECT400 - DONE!
    Instagram: @itkopekas #dev20 #project400

  11. #11
    Arenimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/istanbul
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bahadı-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen bu çok kısa fotosu var mı bana gönderebilir misin ?

    pist için yaptırmıştım stock headersı takıp 70 borular orta susturucu ve sonda 2 susturucu ile kullansam sıkıntı olur mu ?
    Suankineden emin ol cok daha fazla verim alirsin GP ve jcw lerin en buyuk avantaji egzost portlarinin biraz daha buyuk olmasi headrs olsa cok iyi olurdu ama bunu kesinlikle arabana koyma headrstan baska herseye benziyo

    Bide 70 lik duz tum altlari oldurucek pistte sana 63.5 luk boru daha verimli olurdu ben ust basmama ragmen 70 lik cektirmedim

  12. #12
    bahadı-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o zmaan şimdilik orjınal headers ve 70 mm ara borulu egsozumla gezicem sonra bakıcaz bi çaresine

  13. #13
    TechTurkey Ogedov - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu egzosu yapan usta kör olmuş Valla iade edebiliyorsan geri iade et sonra koşarak iskender ustaya git yekta ve arenin headersından istiyorum de ve huzura er

  14. #14
    Arenimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/istanbul
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ogedov Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu egzosu yapan usta kör olmuş Valla iade edebiliyorsan geri iade et sonra koşarak iskender ustaya git yekta ve arenin headersından istiyorum de ve huzura er
    Kanka kim yapti simdi camur atmak gibi olmasin ama adam kor bile digilmis ya

  15. #15
    bahadı-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yapan usta hergun yuzyuze baktigim arkadasim o yuzden bisi dersem cok ayip etmis olurum kendisini sewer o da beni sewer ve daha once bi cok arabami o yapti ama cooper hidir biraZ sikinti o yuzden hatayi cok gormemek isko ile karsilastirmamal lazom diye dusunuyorum sonucta emek var isin icinde simdik orj donup pasa pasa binicem herkese ilgisinden dolayi tesekkur ederim

  16. #16
    34tb9544 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    turkey/istanbul
    Mesaj
    2.550
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İskender senin ısını çözecektir benim headersim İskender degil ama iyi bir Replika senin headers. Kadar kısa degil
    C R M performance

  17. #17
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana da tuhaf geldi egtnin artması, orijinal headerdan oldukça kalın borular.
    canlı gördüm, acayip köşeli de gelmedi açıkçası.
    gelişmeleri bekliyoruz.
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  18. #18
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    verilen emeğe saygı duymak lazım, ama sizin aracınızda aşırı sıktığı kesin. köşeli denilmesinin sebebi havanın boru içerinde direk duvara çarparak geri basınç yaratmayacak şekilde akışkan olması gerekli. resimde headersın kaynak birleşim yerlerinde ise tam akışkanlık sağlanması çok zor. dolayısıyla egt aşırı artıyor. şuanda oem manifold kullanılması çok daha mantıklı olur.

  19. #19
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Orjinal headers ztn bir katliam ama bu kadar cok ısınması ilginc.

    Bende sarmama taraftarıyım. Kasnaklı miniler top end denerken egt sıcaklığı headersın kıçında 1000 dereceye kadar geliyor ve gerçekten riskli.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •