Arkadaslar s2000 icin en iyi en verimli headers hangisi filtre hangisi egzost ve ara borular ?
Arkadaslar s2000 icin en iyi en verimli headers hangisi filtre hangisi egzost ve ara borular ?
bana gore hytechtır en verımlı headers, sonrasında berk plm ve kıddracıngdır. fıyat makul olsun derken berk kıdd ve plm ıyıdır.
fıltre olarak JS dıyebılırım, egzoz sıstemı ıcınde bana gore sıngle 70 ara boru ve 76 sondur
zaten plm berk'in replikası oluyor.
Mugen headrs , veya hytech plm berk bilmemne yalan![]()
şafak kefeli SC liyken mugen kullandı BKM de hala mugen var bütce olsa T1R full titanium headrs alın derm ama gerek yok çok pahalı![]()
T1R full titanium catback tek çıkış devamfiltre içinde j's racing, pwjdm de oldukça başarılı
custom garage titanium egsoz yapıyomuş galiba belki yardımcı olabilirler... berk headers 70 düz boru single invidia çıkış ses olarak kör edebilir![]()
en iyisi ne dersen
bence
filtre: psswrd:jdm veya injen (büyük filtreli)
header: J's veya Hytech (son çıkan N/A versiyonu test pipe ile beraber)
egzos: J's FX70RR veya T1R 70RT dir
he arabanın motoru sağlıklıysa, ne takarsan tak yürürsün zaten
birde bunları aldıgın paraya türkiyede 2.elden supercharger yaparsınE60 M5 geçersin
Everyone knows that 2003 was the last year of the real S2000!
1) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P
2) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" PROJECT400 - DONE!
Instagram: @itkopekas #dev20 #project400
Son susturucu olarak single olucak ama varexmi olsa diye dusunmuyo degiliz cunku gunluk kullanimda baya bi sorum olabilir ara boru 70 lik olucak j's carbon basarili oldugu bi gercek fiyat arastirmasini ona gore yapicam![]()
günlük mü kullanıcaksınız yürütecekmisiniz![]()
Varexle o araba yürümez
edit : Fiyatlara bakıyorsanız tabii Varex yada single greddy alın. Titanium T1R biraz yüksek fiyatlar, ikinci el bulabilirsiniz ama günlükte sıkıntı çıkartabilir
1) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P
2) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" PROJECT400 - DONE!
Instagram: @itkopekas #dev20 #project400
Gunluk olcak kekuti kankam hergun bincemhafta sonuda gazlariz
ama single egzostla o sesle varex olmadan gunluk nasi bincem
![]()
Titanium T1R hem hafifliği avantaj,hemde sesi inanılmaz güzel paranın hakkıdır diyebiliriz.
Head.olarak kullandıklarımdan var sayım yaparak söyliyim mugen bence en başarılıysı..
Berk head.-Js racing in çakması diyorlardı ben s2000 kullanırken şimdi plm berk ın çakmasını
yapmış bu aynı bahçıvan uşak ilişkisine dönmüş. H.filitresi olarakta bence o şatafatlı js racing ler
password lerın hepsı birer ısraf 50 tane civata deliği delikler uyuşmaz taksan bile bidaha
sökünce 15 -20 tan delik eskı yerıne gelmez o carbon kutunun her yanı açık kalır snorkel
arabanın ön panelini çizer ıvır zıvır bır sürü iş bence injen takman hem ses olarak hemde
arabanın yürüyüşü oalrak
en güzeli..
Bilgi Ve Akıl Konuşur;Cehâlet İse Bağırır.
Filtre olarak Aem V2 den J's Racing' e gectim. Farki Afr de gormek mumkundu. Ozellikle de vtec acisinda epegi bi farketti. Bunlar da resimleri. Yeni cektim;
Egzoz olarak ben 70 lik testpipe, 70 lik ara borulari + 76 lik Varex tercih ettim. Varex gercekten buyuk rahatlik. Zaten sehir icinde orda burda basip insanlari egzoz sesimle rahatsiz eden bir adam olmadigim icin sesi kapattigimda kafami dinliyorum. Ozellikle de apartman garajina giris cikislarda gec saatlerde insanlari uyandirmadan rahatsizlik vermeden girip cikiyorum. Bence bu cevreye saygi acisindan cok onemli. Tavsiye ederim.
Ses anlaminda t1 de fenalarda fakat tek derdim gunluk nasil binicemvarexi bora abi kullanmisti sanirim eznde son susturucuya o ne dicek bakalim
Tam yazdigimin ustune geldi yorumun bora abi js daha verimli dimi birde temin ettigin yer ve rakamla ilgili pm atiyorum
Birde varexin arabayi tuttugu konusunda yorumun nedir cok geri dusuruyormu seni
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)