turbo27 Nickli Üyeden Alıntı
öncelıkle merhaba,1.7 dti lerde değişken geometrılı ve düz tahlıyelı dıye tabır ettıgımız ıkı tip turbo cıkmaktadır,eger sızın aracınızın turbo düz tip ise turbonuz sorun cıkarmadan yazılıma ıhtıyac duymadan emme yada egsoz pervanelerı değiştirilerek buyutulebılır..wasgate ıptal demıssınız,sanırım ayarını sonuna kadar sıktınız,yoksa wasgate ıptal durumu olamaz,ayrıca wasgate ın acmaması egsoz kısmında yogun basınc olusturup hem egsoz pervanesının erımesıne hemde aracın bogulmasına sebeb verır,bunu egsozu tıkayınca aracın bogulup stop etmesı gıbı dusunursenız daha pratık anlatmıs olurum...sımdı gelelım turbo buyutmeye,her aracın turbosu,motorunun buyuklugu hacmı ıle orantılı bı sekılde ımal edılmıstır,sonradan sadece lımıter dahılınde buyutme de verım alınabılır,toleransın altında ve ustunde olan hersey faydadan cok zarara dönüşür,aracınıza sadece emme pervanesını buyutup ve wasgatei normal halıne getırdıkten sonra,az bıraz basınc sıkıstırması yapılırsa guzel sonuclar elde edılır,hem egsoz hem emme pervanesını değişiminde ise aracınızın su ankı motoru tam doldurmaya basladıgı 2000 devır değilde 2200 2400 devır aralıgında verımı alırsınız ve daha yuksek devırlerde de tadına doyulmaz..özelden mesaj atarak daha fazla yardımcı olmaya calısırım..