User Tag List

4 sonuçtan 1 ile 4 arası

Konu: Honda CRX İçin Chip

  1. #1
    umpQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    23
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Honda CRX İçin Chip

    Arkadaslar Bu Crx ler chip leniyormu Yazlılım Atılıyormu Yoksa Beyinmi Satın Almak Gerek Ve Fiyatı Nedir Performansı Nedir
    POWERTECH

  2. #2
    Ken_Block - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    654
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    p 28 ecu ya chip uygulaması b16 için en uygun ecu olduğu söylenir hep, iyi bir map ile faydalı performanslar alınır,tabi headers,kat iptali,filtre kiti ve son susturucu ile sağlıklı sonuçlar elde edilebilir.. Sonuçta bir çok kişinin yaptığı işlemler bunlar,zarar gördüm diyene pek rastlamadım açıkcası,dediğim gibi bu işi paraya kıyıp en iyisine yaptırmak lazım dr ecu gibi mesela işin ehli olmayanlardan uzak durmakta fayda var herzaman.. Yapılan işlemlerle 10 hp bir artış hiçte azınsanmayacak bir gelişimdir, 1 adım öne alır sizi vtec erken açma vs gibi sonuçlar yazılıma göre değişebilir, işin ehli olan araca göre yazılım atıyor, mota mod düz mantıkla değil.. Bence bu gibi işlemlerle beraber benzin pompası ve yağ pompasınıda değiştirmek gerekli olur, neticede fazla yağ basıncı olan bir pompa tercih etmek belki 500-600 tl gibi bir rakam ok doğru, fakat 3-4 bin tl den korur sizi,en azından yağlama eksikliğinden yatak sarmazsınız diye düşünüyorum.. Zaten yağ pompalarınında ömürü bellidir, istanbul şeref usta crx ler için ( d16a9) 150000 km den sonra değişin diyor pompalarınızı, değişirkende basıncı arttırılmış endye pompa alınabilir diye düşünüyorum örneğin ..Bu son bahsettiğim pompa vs gibi ekstralar sadece aracın motor ömürünü garanti almak içindi,aslında bu sadece chiplenmiş araçlar için değil,yaş ve km si belli bir noktaya gelmiş bütün araçlar gerekli olan bir husus..
    Her işte olduğu gibi chip uygulamasında da işin ehli insanlardan yardım almak gerekiyor. Şu anda piyasada chip tuning yaptığını iddia eden çoğu firma sadece stock araçlara yurt dışında özel firmalar ile iletişim ile hazırlanmış mapleri atıp para kazanıyorlar.
    Fakat bizim için durum bu kadar basit değil.
    P28 P30 gibi ECU ların yazılımları ile oynayabilmek çok kolay değil. İşin doğrusu hondata s300 gibi bir modül kullanarak ECU ya hükmetmek olacaktır ama malesef hiç ekonomik değil.

  3. #3
    CRX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.967
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    integra pr4 beyin alıyosun crx tesisatına direk uyuyor onu ciplettirip yazılım yaptırabilirsin aracına göre, wideband takman yeterli olur
    CAN CEYLAN

  4. #4
    E0041 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CRX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    integra pr4 beyin alıyosun crx tesisatına direk uyuyor onu ciplettirip yazılım yaptırabilirsin aracına göre, wideband takman yeterli olur
    olay budur abartılacak birşey yok





    Alıntı Ken_Block Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    p 28 ecu ya chip uygulaması b16 için en uygun ecu olduğu söylenir hep, iyi bir map ile faydalı performanslar alınır,tabi headers,kat iptali,filtre kiti ve son susturucu ile sağlıklı sonuçlar elde edilebilir.. Sonuçta bir çok kişinin yaptığı işlemler bunlar,zarar gördüm diyene pek rastlamadım açıkcası,dediğim gibi bu işi paraya kıyıp en iyisine yaptırmak lazım dr ecu gibi mesela işin ehli olmayanlardan uzak durmakta fayda var herzaman.. Yapılan işlemlerle 10 hp bir artış hiçte azınsanmayacak bir gelişimdir, 1 adım öne alır sizi vtec erken açma vs gibi sonuçlar yazılıma göre değişebilir, işin ehli olan araca göre yazılım atıyor, mota mod düz mantıkla değil.. Bence bu gibi işlemlerle beraber benzin pompası ve yağ pompasınıda değiştirmek gerekli olur, neticede fazla yağ basıncı olan bir pompa tercih etmek belki 500-600 tl gibi bir rakam ok doğru, fakat 3-4 bin tl den korur sizi,en azından yağlama eksikliğinden yatak sarmazsınız diye düşünüyorum.. Zaten yağ pompalarınında ömürü bellidir, istanbul şeref usta crx ler için ( d16a9) 150000 km den sonra değişin diyor pompalarınızı, değişirkende basıncı arttırılmış endye pompa alınabilir diye düşünüyorum örneğin ..Bu son bahsettiğim pompa vs gibi ekstralar sadece aracın motor ömürünü garanti almak içindi,aslında bu sadece chiplenmiş araçlar için değil,yaş ve km si belli bir noktaya gelmiş bütün araçlar gerekli olan bir husus..
    Her işte olduğu gibi chip uygulamasında da işin ehli insanlardan yardım almak gerekiyor. Şu anda piyasada chip tuning yaptığını iddia eden çoğu firma sadece stock araçlara yurt dışında özel firmalar ile iletişim ile hazırlanmış mapleri atıp para kazanıyorlar.
    Fakat bizim için durum bu kadar basit değil.
    P28 P30 gibi ECU ların yazılımları ile oynayabilmek çok kolay değil. İşin doğrusu hondata s300 gibi bir modül kullanarak ECU ya hükmetmek olacaktır ama malesef hiç ekonomik değil.
    bahsettiğiniz motor koduda ecu kodlarıda biraz karışık
    OKAN YILMAZ

    ..MTM & PRO STOCK GARAGE..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •