User Tag List

8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: Slick Semi SLick omur

  1. #1
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)

    Slick Semi SLick omur

    Arkadaslar ben daha once ethem genimden cikma michelin slick kullanmistim inanilmaz iyi lastiklerdi.

    Sifir slick cok pahali, piyasada antreman turlarinda kullanilmis cok asinmamis slickler ve semi-slickler var.

    Bunlarin raf omurleri ne kadardir, 3 sene sonra raftan indirsek kullanilir mi mesela?
    Kuruma sertlesme gibi yetileri var midi?

    17 ucuz semi-slick ne onerirsiniz?
    Built to fall....

  2. #2
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bız draglarda 4 senelık tam slıck kullanmıştık , tutunması cok ıyıydı , mıchlen markaydı

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  3. #3
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tam slickler zaten dümdüz oldukları için sertleşmesinin v.s. tutunma ile ilgili bir sorun yaratacağını sanmıyorum, dayanıklılık, yük binme olarak belki direnci yenisine göre az olabilir?
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  4. #4
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    abi eğer açık olarak saklanmazsa 5-6 yıla kadar özelliğini yitirmeden / az yitirerek koruyabildiğini okumuştum bi ara.

    edit: paketlenip kaldırılırsa diyim yani

  5. #5
    Enes-x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Mesaj
    3.716
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Diş derinliği ölçemediğimiz slick lastiklerin durumunu nerden anlıyoruz?

  6. #6
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lastiğe içten bir tane demir yapıştırıp üsttende boya ölçme makinası ile kalınlık ölçülebilir. Yada uygun ağzı olan bir kumpas yada benzeri kalınlık ölçme malzemesi ile. Tabi bunlar lastik janta takılı değilken olur.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  7. #7
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Türkiye de resmi ithalatı olan semi-slick lastik olarak neler var 17 inch vb?
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  8. #8
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Slicklerin uzerinde asinmanin gorulmesi icin lastigin birkac yerinde delikler oluyor disler gozuksun diye oradan anliyoruz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •