User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: Megasquirt uzmanları, bi el atıverin...

  1. #1
    Hakan Girginer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    63
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.500
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Megasquirt uzmanları, bi el atıverin...

    Montaj bitti, bu aşamada launch control, table switching gibi ilave özellikleri şimdilik kapattım, sadece yakıt/ateşleme/VE tablosu/ilk çalışma/rölanti konularına eğiliyorum.

    Sürekli autotune yapıyorum.
    Gerekli değişiklikleri küçük adımlar şeklinde yapıyorum, arada dinliyorum, loglar üzerinde kafa patlatıyorum, risk almıyorum.

    Araç, her kullandığımda daha da güzelleşiyor. Boost harici (100kpa altı) alanlar çok diri oldu.
    Boost alanlarında ise önce çok emniyetli başladım, azar azar yakıt çekerek, minik minik avans ilave ederek ilerliyorum. Şimdiden oldukça tatminkar.

    1.8 BP motor. 650cc EV14 enjektörler. Port water injection. COP ateşleme.

    MP62 Magnuson supercharger, yaklaşık 1 bar (14 psi) basınç. 130/65mm kasnaklar, maksimum devir 14400 rpm. TDR AA Intercooler. IAT IC sonrasında.

    MSII "enhanced" versiyon. (3.1.6)

    Forum .msl ya da .msq dosyası yüklemeye izin vermiyor, ilgilenen olursa mail atabilirim.

    Ama, yakıt, avans ve VE tabloları şu şekilde:








    Yorumlarınız ve fikirleriniz için şimdiden teşekkürler..

  2. #2

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    359
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hakan Abi merhaba,

    İstersen benim dosyaları paylaşabilirim. Bir bakarsın.

    Bp05 motor. Benim maks avans 39 derece. Ancak na ile forced karşlaştımak yanlış olur.

  3. #3
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayırlı olsun dileklerimle fikrimi söylüyorum.

    aracınla güzel güzel oynaşmışsın, yanlış anlama, yüzümde gülümseme ile bu yorumu yapıyorum,

    ama eger bu inceledigim vardıgın son noktada yardıma ihtiyacın varsa, sanmıyorum uzaktan ya da forumdan fazla birşey yapılabilecegini.

    elinden geldigince yapmışsın, ama bu oldugun konumda bir profesyonele bu işi devretmek bence sana iki şey kazandırır:

    1. maksimum performans , 2. maksimum güvenlik

    Cunku yeterince tecrübeye ulaşmadan bunu kendin yapman çok uzun sürecektir. Ve sorunsuz olabileceginin de garantisi yoktur.

    Aracın tek araç degildir, bozulursa tekrar yaparım, para sorunum da yok diyorsan, diyecek birşey yok tabi ki.

    teoride, motoru dinliceksin, logları kontrol edeceksin, dyno'ya cıkcaksın, maksimum performans ve güvenlik olarak ideal avansı bulacaksın. yapacak başka birşey var mı bilmiyorum.

    tabi dediklerim yanlış da olabilir bu sitedeki bu işi yapan uzmanlar düzeltebilir sıkıntı yok.
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  4. #4
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Afr yi görmeden yakit hava karisimina herhangi bisi demek dogru olmaz ama target afr gayet emniyetli olmus onun haricinde eger 2 bar basma niyetin yoksa haritalarin sol tarafindaki max. 300 kpa olan kisimlari biraz düşürüp diğer kısımlara dağıtabilirsin daha hassas ayar yapabilirsin son olarak 19 26 ve 35 load lardaki yüksek avanslari kısman çok çok daha emniyetli olucaktir 41 biraz fazla olmuş araç cut off dan çıkarken biraz sarsilir

  5. #5
    Hakan Girginer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    63
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.500
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Yorum yapan arkadaşlara çok teşekkür ederim.

    Bugün motor indiriyorum. Benşm asıl amacım, yeni motorun rodajında sıkıntı yaratmayacak bir setup kurmaktı, onu da bu aşamada başardım.

    Rodaj sonrasında hain ve agresif bir setup için hepinizin başını ağrıtacağım.

  6. #6
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motor neden iniyor ?
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  7. #7
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hakan abi yeni gördüm konuyu, afr haritası biraz fazla zengin bence, log dosyan varsa bana mail atabilirmisin.

  8. #8
    Hakan Girginer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    63
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.500
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı alperx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motor neden iniyor ?
    Çok uzun zamandır planlıyordum, bir anda vakit buldum, saldırdım.

    http://www.techturkey.com/forum/do-i...ml#post5927990

  9. #9
    Hakan Girginer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    63
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.500
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hakan abi yeni gördüm konuyu, afr haritası biraz fazla zengin bence, log dosyan varsa bana mail atabilirmisin.
    Haklısın, biraz daha düzelttim, ama şu anda motor bin parçaya ayrılmış durumda zaten.

    Topladıktan sonra esaslı girişeceğim tune işine, o zaman rahatsız ederim seni.

  10. #10
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Godless Commie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Haklısın, biraz daha düzelttim, ama şu anda motor bin parçaya ayrılmış durumda zaten.

    Topladıktan sonra esaslı girişeceğim tune işine, o zaman rahatsız ederim seni.
    yardım edebilirsem ne mutlu bana

  11. #11
    Hakan Girginer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    63
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.500
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Çok sağol..

    (telefonunu şarja takmayı unutma, pili bitmiş olabilir)

  12. #12
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel araba ve proje bol gazlamalar dileğiyle
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •