User Tag List

19 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Jetta 140Hp Superchips vs Scirocco man.160Hp Milltek&İTG @Kayseri

  1. #1
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Jetta 140Hp Superchips vs Scirocco man.160Hp Milltek&İTG @Kayseri

    Jetta: 1.4Tsi 140hp stock
    Superchips Yazılım
    HKS Mantar Filtre
    Orta İptali
    NGK Platinium Bujiler

    Scirocco: İTG Cai
    Milltek Turbo-back Exhaust
    Stock Yazılım
    Her araçta 2 şer kişi


    Güzel Denemeler gerçekleşti. Yasin ve Alp Kardeşime Teşekkür ederim. Rocconun yazılım öncesini görmemiz açısından iyi oldu.

    İlk Videoda 2 de 50kmh da basılmıstır fakat jetta arayı açıyor çünki Rocconun devir cok altta kalıyor. 1de 30kmh da basıldıgında sağlıksız denemeler oluyor jetta çok sarıyor tutunamıyor.
    2. videodaki denemeler Daha iyi oldu 2 de 60 da basıldıgında jetta öne çıkıyor fakat ilerde Scirocco geliyor uzunu gayet iyi Jettada çok iyi yürüyor Kazasız Belasız...
    İyi Seyirler...

    BORKED

    BORKED

  2. #2

    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    428
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah scirocco gayet güzel geliyo ama anlamadım bişe var benim aracımda ilerde inanılmaz tıkanıyo buda ya orjinal son susturucu olduğundan şu an 200 lerde tıkanıp kalıyo scirocco da miltek rahatlığı ile geliyo ama çevre yola doğru kalkarken ki yol 2 tarftada düz rampa yada yokuş aşağı yok dinlenip ilk kalktığımdan olabilir ilk kalkış çok rahat ayrılıyo dönerken otogara farkta diğeri kadar fazla değil ve 5 bitmeye benim kapanmaya başlıyo

  3. #3
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sanırım Stock egsoz aerodinami vs den araba ilerde tıkanıyo yasinim bu 1.4 tsi ların sorunu ilerde tıkanması

  4. #4
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çıkan sonuçlar biraz garip oldu ama zevkli denemeydi. 1. viteste jetta arkadan tutupta çekiyorlarmış gibi. Jetta'da 205,sciroccoda 235 taban lastik olunca 1. viteste scirocco fırlayıp gidiyor bir anda jetta yetişemiyor. 2. vites 50 ve 2. vites 60 da jetta önde gidiyor. Yalnız ilerde tıkanmaya başlıyor. Jettaya benim orjinal bujilerim takılmıştı bujilerin ömrü baya bir dolmuş durumda. Filtrede daha başarılı olabilir. Son susturucuda değişirse biraz daha başarılı yürüyebilir. Alp kardeşimin aracı da oldukça başarılı yürüyor. Araçlarımıza maşallah.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  5. #5

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yasin_38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah scirocco gayet güzel geliyo ama anlamadım bişe var benim aracımda ilerde inanılmaz tıkanıyo buda ya orjinal son susturucu olduğundan şu an 200 lerde tıkanıp kalıyo scirocco da miltek rahatlığı ile geliyo ama çevre yola doğru kalkarken ki yol 2 tarftada düz rampa yada yokuş aşağı yok dinlenip ilk kalktığımdan olabilir ilk kalkış çok rahat ayrılıyo dönerken otogara farkta diğeri kadar fazla değil ve 5 bitmeye benim kapanmaya başlıyo
    yazılımdan olabilir.
    jetta nın 200 den sonra rocco ya karşı yavaş kalması mumkun değil.

  6. #6
    TYPERHAKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yasin_38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah scirocco gayet güzel geliyo ama anlamadım bişe var benim aracımda ilerde inanılmaz tıkanıyo buda ya orjinal son susturucu olduğundan şu an 200 lerde tıkanıp kalıyo scirocco da miltek rahatlığı ile geliyo ama çevre yola doğru kalkarken ki yol 2 tarftada düz rampa yada yokuş aşağı yok dinlenip ilk kalktığımdan olabilir ilk kalkış çok rahat ayrılıyo dönerken otogara farkta diğeri kadar fazla değil ve 5 bitmeye benim kapanmaya başlıyo
    yazılımını çok aradınmı,
    zd9000 cupra

  7. #7

    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    428
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    typer hakan nickli abimiz senin süpercihpse karşı bi gıcığın var sanırım daha ilk yüklendiğinde neden falan diye olumsuz olduğunu belli etmiştin zaten çok aramadım gayette memnunum ilerde tıkanması üstünde orjinal egzoz sistemi dururken51 boru orjinal susturucu normal deiye düşünüyorum ki kalkışların hepsini ilzediyseniz sonlara doğru arttı ilk başta 200 km hızda scirocconun içinden çekerken aradaki farkı görüyosunuz ben bu ararcı kalkma amaçlı değil günlük babamın işe gidip geldiği bi araç olarak kullanıyoruz chip yapma amacım sadece şehir içinde daha keyifli bi hale gelmesi yoksa yapılacak çok şey var daha komple egsoz sistemi hava filitre kiti ve downpipe şu an sadece yazılım var mantar filitreyide söktüm zaten çokda verimli olduğunu düşünmüyorum diğer eksikler olmadan

  8. #8

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yasin_38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    typer hakan nickli abimiz senin süpercihpse karşı bi gıcığın var sanırım daha ilk yüklendiğinde neden falan diye olumsuz olduğunu belli etmiştin zaten çok aramadım gayette memnunum ilerde tıkanması üstünde orjinal egzoz sistemi dururken51 boru orjinal susturucu normal deiye düşünüyorum ki kalkışların hepsini ilzediyseniz sonlara doğru arttı ilk başta 200 km hızda scirocconun içinden çekerken aradaki farkı görüyosunuz ben bu ararcı kalkma amaçlı değil günlük babamın işe gidip geldiği bi araç olarak kullanıyoruz chip yapma amacım sadece şehir içinde daha keyifli bi hale gelmesi yoksa yapılacak çok şey var daha komple egsoz sistemi hava filitre kiti ve downpipe şu an sadece yazılım var mantar filitreyide söktüm zaten çokda verimli olduğunu düşünmüyorum diğer eksikler olmadan
    200 den sonra ne oluyorda daha once tıkanmayan egzoz 200 den sonra tıkanıyor.? Bi fikrin var mi? Arac ilk denemede de 200 de kesiyor mu?

  9. #9

    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    428
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ordaki videolarda 6. vitese hiç atmadım 5 in sonuna zaten 200 leri görmüş oluyor sizce bi hedarsın amacı nedir alt devirlerdemi gerekli araçlarda uzun içinmi aynı mantıkla arabada orda cihp filitre olup orjinal egsoz olmasından dolayı sıkıyo olabilir diyorum yada 1.4 tsi motorla 2 3 deneme yapcan sonrasında şişyo kalıyo araba dinlendirmek gerekiyo 2 videonunda ilk kalkışı dinlenerek kalkmış hali orda farkı kapatamıyo farkındaysanız 2 3 kalkışran sonrakinde o kadar fark da atamıyo burda direk yazılm demişinizde yazılımla olduğunu düşünmüyorum çünkü ben yazılımsız hali ile hiç bişe yokken e 36 3.28 kısa şanzuman m3 gaz kelebeği bi çok ekstrası olan araçla deneyip hemen arkasına chipli halini denedim hiç filitre dahi yokken yazılım nerdeyse 10 boya yakın farkı kapadı

  10. #10

    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    428
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    scirocconun uzunda farkı kapatıp gelmesinide Milltek Turbo-back Exhaust dan olduğunu düşünüyorum şu an aynı sistem benim aracıma takıldığında +23 hp veriyor yanı çok sağlam emsede çıkışın rahat olmayışından yüksek suratlarda tıkanmasına sebeb oluyo diye düşünüyorum net bişe değilbu tabiki sizlerinde yorumuna saygı duyuyorum

  11. #11

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yasin_38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ordaki videolarda 6. vitese hiç atmadım 5 in sonuna zaten 200 leri görmüş oluyor sizce bi hedarsın amacı nedir alt devirlerdemi gerekli araçlarda uzun içinmi aynı mantıkla arabada orda cihp filitre olup orjinal egsoz olmasından dolayı sıkıyo olabilir diyorum yada 1.4 tsi motorla 2 3 deneme yapcan sonrasında şişyo kalıyo araba dinlendirmek gerekiyo 2 videonunda ilk kalkışı dinlenerek kalkmış hali orda farkı kapatamıyo farkındaysanız 2 3 kalkışran sonrakinde o kadar fark da atamıyo burda direk yazılm demişinizde yazılımla olduğunu düşünmüyorum çünkü ben yazılımsız hali ile hiç bişe yokken e 36 3.28 kısa şanzuman m3 gaz kelebeği bi çok ekstrası olan araçla deneyip hemen arkasına chipli halini denedim hiç filitre dahi yokken yazılım nerdeyse 10 boya yakın farkı kapadı
    Egzoz yaptirdigin zaman bisey degismeyecegini dusunuyorum. Cooler olursa olay degisebilir. Yazilimin ise yaramadiginida iddia etmiyorum zaten. 160 lik rocconun yanindan ayrilisin zaten aracin gucunu gosteriyor ancak sanki rocco egzoz vs ile uzunda yetisebiliyor gibi bi dusunce var, ben onun dogru olmadigini dusunuyorum. Sizin arac bariz kendini korumaya aliyor.

  12. #12

    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    428
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    işte bunu her kalkışta yapmıyo her kalkışta ben ayrılıp arkasına kalsam gelse haklısınız ama 2 3 kalkıştan sonra oluyo diğer scirocco stocktu onda anlamadık bunu sadece attığım fark azalmıştı bunda ise kapatıp gelince gördük o yüzden bende ilk başta attığım farkı daha sonrada koruması için o eksiklerle kapatatacığımı düşündüm bu işler böyle zaten aklında bişeye odaklanırsın

  13. #13
    EfeTopcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    Kayseri , TR
    Mesaj
    1.378
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İki araca da maşallah, dostluk çerçevesinde böyle güzel rollingler görmek güzel

  14. #14
    ycLbLgn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.029
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah yasin abi aracın yazılım öncesine göre cok cılgın oldu.
    06 Z 7330/e46
    16RV840/Leon
    38EG636/A3
    38YS538/Vti
    64KD732/E200
    38NN354/GTi
    38ZH434/GTi
    38AG367/GTi
    38VT012/Vti
    38YY502/GTi
    38YE602/GTi
    3YR792/206
    38YE341/GTi
    38AV256/GTi

  15. #15

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araç üstlerde tıkandı derken neyi kastediyorsunuz?

    videoları görmedim ama birden fazla deneme gerçekleştirmişsiniz. IAT'nizin nerelere geldiğine hiç baktınız mı?

  16. #16

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşşallah güzel denemeler olmuş lakin jetta kendini korumayada alıyor olabilir yeterli gaz çıkışı sağlanamıyorda olabilir yazlımda gözden kaçan bir hatada olmuş olabilir sebepler çoğaltılabilir... tebrikler güzel denem sonuç olarak...
    Cem Sercan Tapari

  17. #17
    TYPERHAKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yasin_38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    typer hakan nickli abimiz senin süpercihpse karşı bi gıcığın var sanırım daha ilk yüklendiğinde neden falan diye olumsuz olduğunu belli etmiştin zaten çok aramadım gayette memnunum ilerde tıkanması üstünde orjinal egzoz sistemi dururken51 boru orjinal susturucu normal deiye düşünüyorum ki kalkışların hepsini ilzediyseniz sonlara doğru arttı ilk başta 200 km hızda scirocconun içinden çekerken aradaki farkı görüyosunuz ben bu ararcı kalkma amaçlı değil günlük babamın işe gidip geldiği bi araç olarak kullanıyoruz chip yapma amacım sadece şehir içinde daha keyifli bi hale gelmesi yoksa yapılacak çok şey var daha komple egsoz sistemi hava filitre kiti ve downpipe şu an sadece yazılım var mantar filitreyide söktüm zaten çokda verimli olduğunu düşünmüyorum diğer eksikler olmadan
    DEDİĞİN FİRMAYA gıcığım niye olsun ben çip işi yapmıyorum ki rakip firma diye gıcık olim.artı o dediğin firma hiçbir yazılım firmasına veya şahsına rakip olamaz.ben uyduruk işleri sevmiyorum onun için öyle yazmışımdır.ama yaptığın yanlışlar sana tecrübe olarak geri döner sen böyle devam et kardeşim baya tecrübelenirsin.
    zd9000 cupra

  18. #18

    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    428
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TYPERHAKAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    DEDİĞİN FİRMAYA gıcığım niye olsun ben çip işi yapmıyorum ki rakip firma diye gıcık olim.artı o dediğin firma hiçbir yazılım firmasına veya şahsına rakip olamaz.ben uyduruk işleri sevmiyorum onun için öyle yazmışımdır.ama yaptığın yanlışlar sana tecrübe olarak geri döner sen böyle devam et kardeşim baya tecrübelenirsin.
    senin engin tecrübelerinden yaralanmak isterim sen bildiklerni yaz mesela neden rakip olamaz hiç bir yazılım firmasına veya senin önerin nedir hangisi daha iyi bende ilk defa araba modifiye etmiyorum ama her zaman için yeni şeyler öğrenmeye açığım şuda var herkes ne yaptırdıysa onu savunuyo revo mu evotech mi yada x bişe süperchipse gelince yeni bi yazılım firması değil nasıl uyduruk olarak görüyosun onuda anlamış değilim

  19. #19
    TYPERHAKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yasin_38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin engin tecrübelerinden yaralanmak isterim sen bildiklerni yaz mesela neden rakip olamaz hiç bir yazılım firmasına veya senin önerin nedir hangisi daha iyi bende ilk defa araba modifiye etmiyorum ama her zaman için yeni şeyler öğrenmeye açığım şuda var herkes ne yaptırdıysa onu savunuyo revo mu evotech mi yada x bişe süperchipse gelince yeni bi yazılım firması değil nasıl uyduruk olarak görüyosun onuda anlamış değilim
    yasin kardeş nasıl uyduruk olarak görüyorsun demişin,arabanı dyno ya çıkart hp ve tork eğrisine baktığın zaman ne demek istediğimi anlarsın ,anlık bir tork patlaması (sadece 1000 devirlik)sonra tepetaklak aşağı-karadenizin dalgaları gibi hp eğrisi..... sonra araba 5 . vites duvar oluyo otobanda ,olur tabii ....neyse ,hayırlı akşamlar.
    zd9000 cupra

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •