User Tag List

18 sonuçtan 1 ile 18 arası

Konu: manifold seçimi?

  1. #1
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    manifold seçimi?

    arkadaşlar konuşulan bir düz birde boynuz model olarak var bunların +sı ve -si
    nelerdir ??
    araç turbo olduğundan buraya açtım konuyu
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  2. #2
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yokmu bilgisi olan arkadaşlar bilmiyoruz naapak
    bilmemek değil öğrenmemek ayıp öyle değilmi ?
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  3. #3
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.8t nin oem manifoldu candır. boşver başkasını
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  4. #4
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.8t nin oem manifoldu candır. boşver başkasını
    usta oem manifold küçük kalıyo oyüzden yenisi gerek
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  5. #5
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konu açalı 1 saat olmamış insaf et biraz kimse görmemiştir tepki vermene gerek yok

    her manifoldun kendine has kendine ayrı özellikleri var, nerede kullanmak istediğin önemli, küçük turbo şehir içi alt devirlermi önemli, drag vs içinmi kullanacaksın, turbon motorun nasıl oalcak çok parametre var direk boynuzlu yada boynuzsuz olarak adlandırmak yanlış olur


    asıl mantık motordan çıkan gazı en az kayıpla hızını kaybetmeden, gerekirse hızlandırarak turboya göndermek, bunun çeşitli yolları var, önemli olan senin ne istediğindir
    körler sağırlar

  6. #6
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anladığım kadarıyla drag time trail gibi yarışlar için manifold tasarımları değişiyor.

    sen böyle söyleyince düşündüm taşındım benim kraterimde çatlama patlama olmasın
    aracın hiçbişeyde bi iddası yok sağlıklı bi şekilde yürütelim yeter
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  7. #7
    Bayrampaşalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.233
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bune şiddet bune celal

    işin ustasına sordum kanka düz olsun bizim olsun diyolar

  8. #8
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    takacağın turbo nedir, günlük kullanım için mi, roll vs için mi, araçta yapılan işler ve yapmayı planladığın değişikliklere neler olacak bunların hepsini belirtmeniz gerekli. aksi takdirde bol bol sorun yaşaman mümkün.
    Alıntı M3yener Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    indirilen benzin litre fiyatı değil götümüzdeki don

  9. #9
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BAYRAMPAŞALI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bune şiddet bune celal

    işin ustasına sordum kanka düz olsun bizim olsun diyolar
    celali falan tanımamda kanka merak ettim şimdi binbirtürlü manifold var nedir ne değildir araştırma öğrenme aşamasındayım
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  10. #10
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı murat_ileri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    takacağın turbo nedir, günlük kullanım için mi, roll vs için mi, araçta yapılan işler ve yapmayı planladığın değişikliklere neler olacak bunların hepsini belirtmeniz gerekli. aksi takdirde bol bol sorun yaşaman mümkün.
    takılcak turbo gt28 öyle roll falan kovalicak bi adam değilim . araç şuan günlük kullanılıyo ama bundan turbodan sonra ne olur orasını allah bilir motor stok sadece turbo büyütme işlemi gerçekleşicek okadar. zaten manifoldu hemen kararşaltırıp yarın yaptıracak durumdada değilim yanlış olmasın sadece bunların çeşitleri neler onları öğrenmek istiyorum
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  11. #11
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  12. #12
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    log tipi manifold tercigim hiç değildir geç dolmayı sağlar ama kolay çözümdür yukarıdaki gibi yapar isen senin işine yarar ilerisi içinde güç içinde senin için iyi olacaktır daha erken dolum + Egtni düşürücektir yüksek basıncta almak zorunda değilsin iskender yapabilir opeltech Selim abide yapabilir çok güzel manifold lar yapıyorlar


    http://www.turbo-kits.com/images/par...o_manifold.jpg
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  13. #13
    rockford34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    tr/ist
    Mesaj
    267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    döküm manifold herzamn saglamdır 1,8 gibi sıcaklıgı hat saffalarda olan bir motor için döküm sec bence paslanmaz kaynaklı manifoldlar belli bir süre sonra catlama ve kacırma sorunları ile karsı karsıya kalacaksın

  14. #14
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cevaplar için teşekkürler arkadaşlar
    tubular manifold şeklinde yapıcam inşallah
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  15. #15
    TurboJDM
    Misafir
    Bu işi ustasına danışırsan orda senin düşüncene göre yardımcı olacaklardır

  16. #16

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    45
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hıc bosuna ugrasma,göremezsın faydasını,ne boynuzlusunun ne düzünün...şişirme laflara aldanma kardeşim...turbodan egsoz gazı cıkısı onemlı ..turbodan cıkısı rahatlatabılıyosan kralsın..o da turbocuların işi

  17. #17
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hıc bosuna ugrasma,göremezsın faydasını,ne boynuzlusunun ne düzünün...şişirme laflara aldanma kardeşim...turbodan egsoz gazı cıkısı onemlı ..turbodan cıkısı rahatlatabılıyosan kralsın..o da turbocuların işi
    turbonun devamı 76 düz komple

    sen şimdi niye böle dedinki gene kafa karıştı benim amk(spor gazetesi )
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  18. #18
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hıc bosuna ugrasma,göremezsın faydasını,ne boynuzlusunun ne düzünün...şişirme laflara aldanma kardeşim...turbodan egsoz gazı cıkısı onemlı ..turbodan cıkısı rahatlatabılıyosan kralsın..o da turbocuların işi


    vay be bu manifoldların tasarımları falan boş iş zaten hepsi aynı dimi egzoz gaz çıkışı önemli turboya gelene kadar olan kayıplar ne olacak boynuzmu yapacaz



    ne çok biliyosunuz ya bu işi auhauha

    birde sen girmicektin foruma hayrola noldu niye giriyorsun?
    körler sağırlar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •