User Tag List

19 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: taunus'u turbolasakta mı gazlasak?

  1. #1

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    TURKİYE/AYDIN
    Mesaj
    10
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    taunus'u turbolasakta mı gazlasak?

    selam arkadaşlar 1.6 taunus gl otomobilim var turbo yapan görmedim sat şahin al turbola diyolar ben arabamdan memnunum yokmudur yapan eden?
    YA TURBO OLMASAYDI?

  2. #2
    driftboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Şehir
    BurSAkarya
    Mesaj
    6.251
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bursada bi taunu turboladı sevdigim bi abim, 2.0 arabada 1 bar 148 hp tekerde 140 hp aldı.. güzel bi deger fakat araba aşırı ağır.. Eğer turboya giriceksen önce arabayı hafifletmen lazım.. TR'de zaten taunus'la uğraşan pek kimse yok. TR'de max 195 hp alan var taunusla.. Ama bu aşırı nakit, parça ve vakit kaybettirir.. Bence hiç elini sürme arabana. Turboya harcayacagın paraya komple boyadır iç döşemedir filan onlara agırlık verip öyle bin..Taunus'a en mantıklısı cosworth swap, oda aşırı maddiyat demek.. Ama uğraşırsanda çok güzel şeyler elde edebilirsin..




    195 Hp'lik taunus..

    FORD TAUNUS 2



    Turboyla 150 hp aldıgımız taunus..









    buda tek videosu

    https://www.facebook.com/photo.php?v=261229850632910
    Marblex Mining & Marble

    Harput Yapı İnsaat


    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabanın önüyle arkası arasında 3 yaş fark var

  3. #3
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sizin projede bir yanlışlık olmasın ? Tamamıyla stok EFI li 2.0 pinto motor 0.6 bar ile yaklaşık 150 hp güç veriyor daha gideri var aslında ancak kollar dayanmıyormuş.Siz karburatörlü sistem kurmuşsunuz ama yinede bu kadar fark olacağını sanmiyorum.

    Ayrıca kullandıkları karburatör weberin çift boğaz TLDE modelimi ?
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  4. #4

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sizin projede bir yanlışlık olmasın ? Tamamıyla stok EFI li 2.0 pinto motor 0.6 bar ile yaklaşık 150 hp güç veriyor daha gideri var aslında ancak kollar dayanmıyormuş.Siz karburatörlü sistem kurmuşsunuz ama yinede bu kadar fark olacağını sanmiyorum.

    Ayrıca kullandıkları karburatör weberin çift boğaz TLDE modelimi ?
    abi karbüratörlü pintoyu efiye çevirmek için gereken incik cincik tüm parçaları araştırmışsındır diye tahmin ediyorum .. varmıdır öyle bir listen paylaşabilirmisn?
    ER teknik ısıtma sistemleri

    Kat kaloriferi&brülör&hidrafor

    sistemleri montaj tamir bakım..

    7/24 servis hizmeti..

    ev ve işyerlerine mazot ve fuel oil servisi yapılır..
    0553 227 39 55

  5. #5
    driftboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Şehir
    BurSAkarya
    Mesaj
    6.251
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sizin projede bir yanlışlık olmasın ? Tamamıyla stok EFI li 2.0 pinto motor 0.6 bar ile yaklaşık 150 hp güç veriyor daha gideri var aslında ancak kollar dayanmıyormuş.Siz karburatörlü sistem kurmuşsunuz ama yinede bu kadar fark olacağını sanmiyorum.

    Ayrıca kullandıkları karburatör weberin çift boğaz TLDE modelimi ?
    Net bilgim yok karburatör ile ilgili kesin öğrenir yazarım buraya..

    Ayrıca projede bi yanlışlık yok.. 1 bar 150 hp.. Ortada yani dyno'da, arabada
    Marblex Mining & Marble

    Harput Yapı İnsaat


    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabanın önüyle arkası arasında 3 yaş fark var

  6. #6

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı driftboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Net bilgim yok karburatör ile ilgili kesin öğrenir yazarım buraya..

    Ayrıca projede bi yanlışlık yok.. 1 bar 150 hp.. Ortada yani dyno'da, arabada
    kanka o dyno da bi terslik var sanki 148 grank hp çıkmış 140 teker 8 hp kayıp için az bir rakam sanki fordda .ayrıca bu makinenin stock verileri 114 mü 116 hp mi ne 1 bar basınçla 35 bg mi gelmiş
    ER teknik ısıtma sistemleri

    Kat kaloriferi&brülör&hidrafor

    sistemleri montaj tamir bakım..

    7/24 servis hizmeti..

    ev ve işyerlerine mazot ve fuel oil servisi yapılır..
    0553 227 39 55

  7. #7
    driftboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Şehir
    BurSAkarya
    Mesaj
    6.251
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Germanian Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kanka o dyno da bi terslik var sanki 148 grank hp çıkmış 140 teker 8 hp kayıp için az bir rakam sanki fordda .ayrıca bu makinenin stock verileri 114 mü 116 hp mi ne 1 bar basınçla 35 bg mi gelmiş
    kanka zaten aktarmadaki kayıp 14 diyo. Dynoda bişi olsa bile taş patlasın 5 hp olsun yani..
    Marblex Mining & Marble

    Harput Yapı İnsaat


    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabanın önüyle arkası arasında 3 yaş fark var

  8. #8

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    TURKİYE/AYDIN
    Mesaj
    10
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sonuç olarak bana pek iç açıcı gelmedi kapak taşlama grank dereceli ve 4'lü veber ile alına bilecek bi değeri 1 bar basınçla elde etmek mantıksız geldi bence
    YA TURBO OLMASAYDI?

  9. #9
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tebrikler emeğinize sağlık , turbo emişini redüksiyonlu yaparsanız daha verimli olur

  10. #10
    driftboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Şehir
    BurSAkarya
    Mesaj
    6.251
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hilti09 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sonuç olarak bana pek iç açıcı gelmedi kapak taşlama grank dereceli ve 4'lü veber ile alına bilecek bi değeri 1 bar basınçla elde etmek mantıksız geldi bence
    Mantıklı yada mantıksız sonuçta bu araçla max 200 220 hp'lerin üzerine cıkılmıyo..
    Marblex Mining & Marble

    Harput Yapı İnsaat


    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabanın önüyle arkası arasında 3 yaş fark var

  11. #11
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence doğru yoldasınız ilerde 4. enjektorle ve standalone beyinle 250-300 hp leri rahat görürsünüz yapmanız gereken emme manıfoldu uydurmak ve eksoz manıfoldunun biçimsel olarak daha yüzeysel yapmak gerisi incik boncuk

  12. #12

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    TURKİYE/AYDIN
    Mesaj
    10
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şahinlere 0.5 bar basıp 145 hp sonuç elde edilio adamlar orjinal pistonla sadece 5 mm conta kullanarak sıkıstırmaı asaltıp pistonlada ugrasmıo sen haklısın arkadaşım ama benimde Yapacağım seninkinin aynı
    YA TURBO OLMASAYDI?

  13. #13

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    TURKİYE/AYDIN
    Mesaj
    10
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı driftboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mantıklı yada mantıksız sonuçta bu araçla max 200 220 hp'lerin üzerine cıkılmıyo..
    senin emeğine fikrene sağlık
    YA TURBO OLMASAYDI?

  14. #14
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı driftboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mantıklı yada mantıksız sonuçta bu araçla max 200 220 hp'lerin üzerine cıkılmıyo..
    Pinto motoru hor görmeyin.Senin o bahsettiğin değerler N/A olarak alınıyor, turbo ise 300- 400 hp ye kadar yolu var.Heleki işin içine stroker kitler vs. girerse 2.1 lt. yada 2.3 lt. gibi hacimlere çıkabilirsen 600 - 700 hp lere kadar yolun var.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  15. #15
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.0 pinto turbo ..info..help..update 15/11/08 - PassionFord

    Bu linki incele.Stok motordan 9 psi da (0.6 bar) 160 - 170 hp alan var 13 psi da 210 hp leri görenler var.Stok motorlardan bahsediyorum.Bence sizin sistemde ya bir sorun var yada ölçüm yaptığını dyno yanlış ölçüm yapıyor.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  16. #16
    osman_07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    72
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bütün arkadaşların dediği gibi düşük bir bütçeyle alınabilecek kaydadeğer bi güç olmuyo, ben 2 yıldır uğraşıyorum en son enjeksiyonluya geçtim ay başında bide ms beynimiz gelirse, sonuçları hep beraber göreceğiz, bana kalırsa hemde 1.6 sı ile hiç uğraşma.

  17. #17

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    45
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence yaparsın kardeşim 2500 tl varsa cebınde 10 numara olur,150 beygır gücüde alırsın sıkıntıda yaşamazsın..olmaz dıye bısey yok,86 doğana 64 chevroletin 9'37 en serii defransıyelı takmıstım ben zamanında 1 ay emek vermıstım ama olmustu sonucta, 3.20 lerle kapısıyodum yenıkapı sahıl yolunda...

  18. #18
    tegci_09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    Efeler Diyarı..TR
    Mesaj
    278
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Daha yavaş daha sakin gerek varmı var fakat ama bu araçla değil bence
    Derdi dünya olanın, dünya kadar derdi olurmuş. Yunus Emre

  19. #19
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herkes teg yapacak değil ya.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •