selam arkadaşlar 1.6 taunus gl otomobilim var turbo yapan görmedim sat şahin al turbola diyolar ben arabamdan memnunum yokmudur yapan eden?
selam arkadaşlar 1.6 taunus gl otomobilim var turbo yapan görmedim sat şahin al turbola diyolar ben arabamdan memnunum yokmudur yapan eden?
YA TURBO OLMASAYDI?
Bursada bi taunu turboladı sevdigim bi abim, 2.0 arabada 1 bar 148 hp tekerde 140 hp aldı.. güzel bi deger fakat araba aşırı ağır.. Eğer turboya giriceksen önce arabayı hafifletmen lazım.. TR'de zaten taunus'la uğraşan pek kimse yok. TR'de max 195 hp alan var taunusla.. Ama bu aşırı nakit, parça ve vakit kaybettirir.. Bence hiç elini sürme arabana. Turboya harcayacagın paraya komple boyadır iç döşemedir filan onlara agırlık verip öyle bin..Taunus'a en mantıklısı cosworth swap, oda aşırı maddiyat demek.. Ama uğraşırsanda çok güzel şeyler elde edebilirsin..
195 Hp'lik taunus..
FORD TAUNUS 2
Turboyla 150 hp aldıgımız taunus..
buda tek videosu
https://www.facebook.com/photo.php?v=261229850632910
Sizin projede bir yanlışlık olmasın ? Tamamıyla stok EFI li 2.0 pinto motor 0.6 bar ile yaklaşık 150 hp güç veriyor daha gideri var aslında ancak kollar dayanmıyormuş.Siz karburatörlü sistem kurmuşsunuz ama yinede bu kadar fark olacağını sanmiyorum.
Ayrıca kullandıkları karburatör weberin çift boğaz TLDE modelimi ?
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
ER teknik ısıtma sistemleri
Kat kaloriferi&brülör&hidrafor
sistemleri montaj tamir bakım..
7/24 servis hizmeti..
ev ve işyerlerine mazot ve fuel oil servisi yapılır..
0553 227 39 55
ER teknik ısıtma sistemleri
Kat kaloriferi&brülör&hidrafor
sistemleri montaj tamir bakım..
7/24 servis hizmeti..
ev ve işyerlerine mazot ve fuel oil servisi yapılır..
0553 227 39 55
Sonuç olarak bana pek iç açıcı gelmedi kapak taşlama grank dereceli ve 4'lü veber ile alına bilecek bi değeri 1 bar basınçla elde etmek mantıksız geldi bence
YA TURBO OLMASAYDI?
tebrikler emeğinize sağlık , turbo emişini redüksiyonlu yaparsanız daha verimli olur
bence doğru yoldasınız ilerde 4. enjektorle ve standalone beyinle 250-300 hp leri rahat görürsünüz yapmanız gereken emme manıfoldu uydurmak ve eksoz manıfoldunun biçimsel olarak daha yüzeysel yapmak gerisi incik boncuk
Şahinlere 0.5 bar basıp 145 hp sonuç elde edilio adamlar orjinal pistonla sadece 5 mm conta kullanarak sıkıstırmaı asaltıp pistonlada ugrasmıo sen haklısın arkadaşım ama benimde Yapacağım seninkinin aynı
YA TURBO OLMASAYDI?
2.0 pinto turbo ..info..help..update 15/11/08 - PassionFord
Bu linki incele.Stok motordan 9 psi da (0.6 bar) 160 - 170 hp alan var 13 psi da 210 hp leri görenler var.Stok motorlardan bahsediyorum.Bence sizin sistemde ya bir sorun var yada ölçüm yaptığını dyno yanlış ölçüm yapıyor.
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
bütün arkadaşların dediği gibi düşük bir bütçeyle alınabilecek kaydadeğer bi güç olmuyo, ben 2 yıldır uğraşıyorum en son enjeksiyonluya geçtim ay başında bide ms beynimiz gelirse, sonuçları hep beraber göreceğiz, bana kalırsa hemde 1.6 sı ile hiç uğraşma.
bence yaparsın kardeşim 2500 tl varsa cebınde 10 numara olur,150 beygır gücüde alırsın sıkıntıda yaşamazsın..olmaz dıye bısey yok,86 doğana 64 chevroletin 9'37 en serii defransıyelı takmıstım ben zamanında 1 ay emek vermıstım ama olmustu sonucta, 3.20 lerle kapısıyodum yenıkapı sahıl yolunda...
Daha yavaş daha sakin gerek varmı var fakat ama bu araçla değil bence![]()
Derdi dünya olanın, dünya kadar derdi olurmuş. Yunus Emre
Herkes teg yapacak değil ya.
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)