User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
21 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Scirocco VS Bravo tjet Sport( Büyük turbo )

  1. #1
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Scirocco VS Bravo tjet Sport( Büyük turbo )

    - Bravo - tjet 150 hp
    tdo4 gibi bisey :-) turbo
    headers
    70 mm komple egzoz
    egzantirik
    enjektör
    filtre
    Motor için komple forget
    Booster yazýlým

    Bravo orjinal turbolu bir tjete göre 3 4 týr önde gidiyor Maþallah diyelim
    Bravo çok açýk deðil. 2. bar basýyordu ve çok güzel gidiyordu.
    Yaklaþýk 0.4 0.5 bar kýsýk bu halinde.
    1.7 peak 1.3 cont kesicide 1.0
    Basýnç deðerlerinde yanlýþlýk varsa osman düzeltir oda üye zaten .aracýn sahibi

    - Rocco - tsi 160 hp
    60 mm komple egzoz
    hks filtre
    booster remap ( 1.45 peak 1.3 cont kesicide 0.8-0.9 arasýnda)
    Kýsa þanzýman
    Arka koltuklar sökük.


    2. vites 60 km
    Bravo tjet sport (with td04 turbo) vs Scirocco - YouTube

    3. vites 110
    Bravo tjet sport (with td04 turbo) vs Scirocco - YouTube

    3. vites 70
    Bravo tjet sport (with td04 turbo) vs Scirocco - YouTube


    2. vites 60
    Bravo tjet sport (with td04 turbo) vs Scirocco - YouTube

    3. vites 80
    Bravo tjet sport (with td04 turbo) vs Scirocco - YouTube

    4. vites 100
    Bravo tjet sport (with td04 turbo) vs Scirocco - YouTube

  2. #2

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah.
    her türlü denemişsiniz. ankaranın en hızlı roccosu güzel yürümüş.
    bu arada bravonun bi ayara ihtiyacı var galiba.

  3. #3
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Osman arkadasimdir istedigi her devir vites denedik. Ben gecilcegimi tahmin ediyorum. 2 bar basarkenki haline binmistim acayip gidiyordu. Daha iyi gitmesini isterim arabasinin ;-) insallah gider birdaha deneriz farkli sonuc olurr ;-)

  4. #4
    Sport - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    198
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet dediğin gibi bravonun iyi bir ayara ve ince işciliklere ihtiyacı var roccoyada maşşallah her turlu denedik muratla gayet güzeldi

  5. #5

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    719
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşşallah araçlara yalnız bravo garip geldi bana sti turbosu veya 2.0 barda standarta göre 2-3 tır farklı bi bravo böyle olmamalıydı heralde ayarda bi sıkıntı var tekrardan maşşallah

    pardon basınç kısık yazılmış zaten..

  6. #6
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    denemelerde sohbetimizde güzel ve zevkliydi ,,,osmanlada görüşemiyoduk ne zamandır iyi oldu ,,,ben muratın rocco daydım,,,daha önce bravo 2.0 bar basarken bindiğim için bende bravo önde olur diye düşünüyordum aslında,,,

    değişik vites ve hızlarda denemek daha güzel sonuçlar almak için iyi oluyo gerçektende,,genel olarak murat dsg tadında vites attığından her vites atışında illaki öne çıkıyo bunla birlikte 200 üstü hızlarda fark artmaya başladı her denemede ,,,kısa şanzımanlı rocco baya keyifli olmuş ama cidden farklı

    iki aracada kocaman maaşallah

  7. #7
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sti turbosu mu? Benim Erhan'a verdiğim turbo ise bildiğiniz TDO4 , tek farkı ingiltereden gelmiş , JDM bir Impreza'dan çıkma idi. STi turbosunu 1.4 çok zor doldurur...

  8. #8
    Sport - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    198
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sti turbosu mu? Benim Erhan'a verdiğim turbo ise bildiğiniz TDO4 , tek farkı ingiltereden gelmiş , JDM bir Impreza'dan çıkma idi. STi turbosunu 1.4 çok zor doldurur...
    başta yanlış yazılmış muratın aklında öyle kalmış heralde wrx turbosu td04

  9. #9
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    WRX de değil, ben kucağımda getirdim o turboyu ingiltereden. Çift yağ ve su girişi olan ilginç bir turbo. WRXlerinki daha farklı. Erhan biliyorsa kodunu söylesin. Getirdim, ertesi gün geldi aldı benden zaten. Masamda bile duramadı...

  10. #10
    Bi1ReD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    eskişehir
    Mesaj
    1.329
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sti turbosu mu? Benim Erhan'a verdiğim turbo ise bildiğiniz TDO4 , tek farkı ingiltereden gelmiş , JDM bir Impreza'dan çıkma idi. STi turbosunu 1.4 çok zor doldurur...
    Bende onu düşünüyorum deminden beri
    Alıntı eser Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu arada YJ nin sisleride yere bakıyor kardeşim kimseyi rahatsız etme şansı yok emeklemedıklerı surece


    edit:bizim sislerimiz sadece surungen hayvanları rahatsız eden cinsten
    CRM
    ECUFAST

  11. #11
    Sport - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    198
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    WRX de değil, ben kucağımda getirdim o turboyu ingiltereden. Çift yağ ve su girişi olan ilginç bir turbo. WRXlerinki daha farklı. Erhan biliyorsa kodunu söylesin. Getirdim, ertesi gün geldi aldı benden zaten. Masamda bile duramadı...
    evet banada öyle söylemişti ingiltereden geldi diye kısacası STI turbosu değil TD04

  12. #12
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zevklı deneme olmus masallah ıkısınede.murat guzel vıtes çekıyor hakkaten

  13. #13
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo sti turbosu değil td04 evet.. ama su an kısık bir sekilde araba.. hafta içi biraz basınc acıp tekrar deneriz.. STI turbosu veya gt28 le cok keyifli bir araba olur bravo. motor içi ona gore yapıldı zaten. bravoyu unuttuk

  14. #14

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sti turbosu mu? Benim Erhan'a verdiğim turbo ise bildiğiniz TDO4 , tek farkı ingiltereden gelmiş , JDM bir Impreza'dan çıkma idi. STi turbosunu 1.4 çok zor doldurur...
    peki doldurduktan sonra uçurması gerekmez mi??

  15. #15
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sti turbosunu da td04 u de cok rahat doldurur o araba.. su an 2000 devirde peak atıyor zaten..

  16. #16
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Duzelttim. Cahilligime verin biz oyle konustuk gibi hatirladimda yanlis anladim demekki. Kusura baknayin yanlis bilgi icin.

  17. #17
    BlackEmperor
    Misafir
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sti turbosu mu? Benim Erhan'a verdiğim turbo ise bildiğiniz TDO4 , tek farkı ingiltereden gelmiş , JDM bir Impreza'dan çıkma idi. STi turbosunu 1.4 çok zor doldurur...
    +1 videoyu izleyemiyorum ama k04 ayarında bir turbo ile bu yazılanlarla roccoyu duman etmesi lazım. bana setup ve sonuç biraz garip geldi

  18. #18
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tdo4 ko4 den ufaktır. ko4 gt25 boyunda. tdo4 imprezada 280 hp civarı çıkarır..

  19. #19
    BlackEmperor
    Misafir
    rocco dakı turbo yanılmıyorsam k03, o zaman bu td04 k04-k03 arasında bi turbo dersek basınc açılınca gitmesi gerektiği gidecek sonucu ortaya cıkıyor

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •