User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: vtec2 Motor Hakkında.

  1. #1

    Üyelik
    Oct 2009
    Şehir
    TR Bayrampasa
    Mesaj
    1.636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    vtec2 Motor Hakkında.

    Merhabalar, Bilenler vardır belki gecen yaz opel vivaro yürütelim basalım tek olsun derken, vtec2 mizi baya bos braktıkr. viva gidince simdi tekrar vtec2 ye döndum.


    Şimdi size sorucağım şey, aracımda 51lik düz boru var son suturucuda el yapımı sesinden vs gayet memnunum forumda arstırdım 48lik yap 51lik öldürür aracı felan gibilerinden yorumlar yapılmış ama suanlık benim sıkıntım yok.

    Buna ek olaraktan Kapak taşlama diye bişey önerdi bikaç arkadsım ustayla konustum diyorki kapak taslama yapıcagına gel komple motora girelim. Aylık olarakda ödersin cıkan maliyeti.

    Şimdi komple motora girsem Turbomu daha iyi olur atmosferikmi. öyle aşırı atar gider peşinde kosmak istemiyorum, ara ara süprizler yaşatiyiö millete yeter düşüncesindeyim. Salı aksama kadar bana fikir verirseniz ayrıntılı. Atmosferik soyle olur turbo yaparsan böyle diye. ona görer kararlastırıcam Teşekkürler şimdiden.
    #KGdetanirlar

  2. #2
    Rec.O - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Aksaray
    Mesaj
    3.122
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aşırıya kaçmak istemiyosan atmosfer kamil Ama şöylede birşey var vtec2 için demiyorum turbo küçük birşey yaparsan stock motorda daha düşük maliyetli tutar düşüncesindeyimm,atmosfer biraz daha yorar bence..Daha fazla bilgisi olanlar yardımcı olacaktır.
    AP Type-R

  3. #3
    EmrahERKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    1.763
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Senin iLacın Denon ve despe onlara bi danış bence

  4. #4
    bLackModeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    aKSAraY68
    Mesaj
    3.875
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    bende emre ve yusuf abı işin ehbabları sag solun lafına bakma adamları dınle ...
    facebook: hasan serdar şengül
    instagram: hasan_serdar
    ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ

  5. #5
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    selam,

    ustanı tanımıyorum fakat hangi yöntemlerle motora girmeyi düşünüyor hangi parçaları kullanacak ? çünkü değil tr de dünyada yapılmış pek fazla örnek yok, hangi pistonu vs kullanack.

    vtec2 kullanıyorsan ilk önce emme manifoldunu değiştirmen lazım, ies emmesi kullanacaksın, eğer niyetine girersen yardımcı olurum.

    atmosferik motor açmadan yapmak istiyorsan en ucuz maliyetle

    ies emmesi
    safc + d17 ecu
    dc 4-2-1 headers. mutlaka 4-21 olmalı.
    51 mm düz boru.
    alabilirsen cc stage2 debriyaj.

    yukarıdaki listeye göre bu şekilde gidersin

    Civic VtecII vs 206 Gti (2) - Car Videos on StreetFire
    ------------------------------

    ama tüm bunların maliyetine ufak bir turbo ile 0,4-0,5-0,6 barda günlük sıkıntısız daha performanslı bir şekilde kullanırsın.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  6. #6
    Chn53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı despe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    selam,

    ustanı tanımıyorum fakat hangi yöntemlerle motora girmeyi düşünüyor hangi parçaları kullanacak ? çünkü değil tr de dünyada yapılmış pek fazla örnek yok, hangi pistonu vs kullanack.

    vtec2 kullanıyorsan ilk önce emme manifoldunu değiştirmen lazım, ies emmesi kullanacaksın, eğer niyetine girersen yardımcı olurum.

    atmosferik motor açmadan yapmak istiyorsan en ucuz maliyetle

    ies emmesi
    safc + d17 ecu
    dc 4-2-1 headers. mutlaka 4-21 olmalı.
    51 mm düz boru.
    alabilirsen cc stage2 debriyaj.

    yukarıdaki listeye göre bu şekilde gidersin

    Civic VtecII vs 206 Gti (2) - Car Videos on StreetFire
    ------------------------------

    ama tüm bunların maliyetine ufak bir turbo ile 0,4-0,5-0,6 barda günlük sıkıntısız daha performanslı bir şekilde kullanırsın.
    abi turbo yapınca yine bunlar lazım olmicakmı ?

    ayrıca vtec 2 lerde kollar çok inceymiş , öyle dediler. 0.6 bar da zamanla sıkıntı olmazmı ?
    Z3 Roadster
    Golf Mk5 GTI

  7. #7
    Chn53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hazır konusu varken soriyim.

    vtec2 deki motorla ep2 deki motorun ne farklılıkları var?
    Z3 Roadster
    Golf Mk5 GTI

  8. #8
    mcolgecen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    46 k.maraş
    Mesaj
    642
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ihtiyaç olursa ies emmesi mevcuttur .

  9. #9

    Üyelik
    Oct 2009
    Şehir
    TR Bayrampasa
    Mesaj
    1.636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı despe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    selam,

    ustanı tanımıyorum fakat hangi yöntemlerle motora girmeyi düşünüyor hangi parçaları kullanacak ? çünkü değil tr de dünyada yapılmış pek fazla örnek yok, hangi pistonu vs kullanack.

    vtec2 kullanıyorsan ilk önce emme manifoldunu değiştirmen lazım, ies emmesi kullanacaksın, eğer niyetine girersen yardımcı olurum.

    atmosferik motor açmadan yapmak istiyorsan en ucuz maliyetle

    ies emmesi
    safc + d17 ecu
    dc 4-2-1 headers. mutlaka 4-21 olmalı.
    51 mm düz boru.
    alabilirsen cc stage2 debriyaj.

    yukarıdaki listeye göre bu şekilde gidersin

    Civic VtecII vs 206 Gti (2) - Car Videos on StreetFire
    ------------------------------

    ama tüm bunların maliyetine ufak bir turbo ile 0,4-0,5-0,6 barda günlük sıkıntısız daha performanslı bir şekilde kullanırsın.

    Nurinin akrabasıyım NRCivic in sahibinin, eğer o civadaysan bursada veya onu tanıyrsan onla birlkte yanına gelirim uygun olursa, bi hafta sonu gelir oturur konusuruz yüzyüze ben parcaları alırım mümkünatı varsa işlemide orda yaparız? özelden numaranı pm atarmısın abi.

    Bide acıkcası pek bi bilgim yok motor hakkında hani şimdi dediklerinizi yapsam yarın orjinle 1 gunde cevirebilirmiyim Turbo' değil Atmosferiği.
    #KGdetanirlar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •