User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: Anadolu yakası kumlamacı

  1. #1
    ilker AKTAŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    İSTANBUL-BOSTANCI
    Mesaj
    255
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Anadolu yakası kumlamacı

    arkadaşlar anadolu yakasında araç kumlama yapan bi yer var mı? varsa bildiğiniz nerdedir? ve kumlama hakkında bildiklerinizi paylasırsanız çok sevinirim aracımı komple boyatmayı düşünüyorum kumlama yaptırmamı önerdiler tam deyatlı öğrenmek istiyorum kumlama nedir?
    saygılar..

  2. #2
    Blackbird - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benimde kumlama hakkında merak ettiklerim var belki sanada faydası olur;


    Kumla yapılırken hangi kalınlıkta kum kullanılması gerekiyor zımpara gibi onunda numaraları var mı ?

    Eski model araçlarda kumlama sonrası sacın çok incelip mukavvemetinin azaldığı gibi birşey duymuştum ne kadar doğru ?

  3. #3
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilker AKTAŞ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar anadolu yakasında araç kumlama yapan bi yer var mı? varsa bildiğiniz nerdedir? ve kumlama hakkında bildiklerinizi paylasırsanız çok sevinirim aracımı komple boyatmayı düşünüyorum kumlama yaptırmamı önerdiler tam deyatlı öğrenmek istiyorum kumlama nedir?
    saygılar..
    İlker arabanı kumlatıcagın zamanki masraflarına hazırmısın? Maddi ve manevi..

    Goremedigin hissedemedigin ne var ne yok aracta cıkıcak en kotuyu dusunursek belkı saselerın bıle gıdecek oyuzden ben kumlatmanı tavsıye etmıyorum kardesım senı dusundugum ıcın bılgın olsun..

    Kumlamanın asıl amacı arabayı ılk sadelıgıne getırmek ve daha ıyı boya tutmasını saglamaktır..
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  4. #4
    Chn53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cahitarsal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İlker arabanı kumlatıcagın zamanki masraflarına hazırmısın? Maddi ve manevi..

    Goremedigin hissedemedigin ne var ne yok aracta cıkıcak en kotuyu dusunursek belkı saselerın bıle gıdecek oyuzden ben kumlatmanı tavsıye etmıyorum kardesım senı dusundugum ıcın bılgın olsun..

    Kumlamanın asıl amacı arabayı ılk sadelıgıne getırmek ve daha ıyı boya tutmasını saglamaktır..
    şaselere kumlama yapılmaz olur biter .

    sadece dış kaportaya yaptırırsanız yukarda yazılan sorunlarla karşılaşmazsınız.
    Z3 Roadster
    Golf Mk5 GTI

  5. #5

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  6. #6
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birde belirli bir yaşın üzerindeki arabalar, kumladan cıkmayadabiliyormuş, yani geriye bişey kalmayacak dereceye geliyormuş.. sıkıntı yaratabilir diye düşünüyorum tabi bunlar sadece kulaktan duydugum şeyler.
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  7. #7
    bskone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Eastanbul
    Mesaj
    1.366
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    boyacı bi abim kumlamanın çok sakat oldugunu söylemişti bana hatta ben şakasına benim aracı kumlayalım sonra komple sıfır boya atarız demiştimde sopayla kovalamıştı beni dükkandan

  8. #8
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Chn53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şaselere kumlama yapılmaz olur biter .

    sadece dış kaportaya yaptırırsanız yukarda yazılan sorunlarla karşılaşmazsınız.
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    birde belirli bir yaşın üzerindeki arabalar, kumladan cıkmayadabiliyormuş, yani geriye bişey kalmayacak dereceye geliyormuş.. sıkıntı yaratabilir diye düşünüyorum tabi bunlar sadece kulaktan duydugum şeyler.
    cevapını Mehmet abı vermıs..
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  9. #9
    Chn53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cahitarsal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cevapını Mehmet abı vermıs..
    kumlamadan çıkamıyacak durumdaki bi arabayı kumlamaya girmeden boyanması dahamı mantıklı ve güvenli ?

    insan kendi arabasını tanır , birazda olsa tahmin eder nekadar paslandığını. ayrıca benim dediğim gibi sadece dış yüzeye kumlama atılabilir. haa dış yüzeye atıncada ortada panel kalmaz diyosan ben zaten o arabaya binmem. ben değil kimse binmesin zaten , can taşicak o araba.
    Z3 Roadster
    Golf Mk5 GTI

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •