User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
33 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 1.6 tdci 95 hp Fiesta titanium

  1. #1
    m. ali öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    1.6 tdci 95 hp Fiesta titanium

    arkadaşlar bugün 2010 model 1.6 tdci 95 hp fiesta aldık.

    daha önce 1.4 tdci 68 hp kullandım yazılımla 92 hp civarlarına kadar çıkmıştım.

    95 hp lik 1.6 motora sahip bu araçta yazılımla ne kadar güç elde edebilirim ?

    yazılımdan sonra daha fazla güç alımı için hangi yolu izlemeliyim ?

    110hp lik 1.6 focus motoru ile aralarında nasıl bi fark vardır ?

  2. #2
    TurboJDM
    Misafir
    Araç 2. el mi?

  3. #3
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2010 model araç 0 olabilir mi

  4. #4
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı 63owen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2010 model araç 0 olabilir mi
    dikkat etmemişim orasına teşekkür ederim. araç güzel bi kmdeyse yazılım iyi olur.

  5. #5
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    120 hplere yaklaşır yazılımla ilave olarak katalizatörü iptal edilebilir turbo büyütülebilir maliyet fayda hesabı bütçeyle alakalı olur tamamen

  6. #6
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı emre_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    120 hplere yaklaşır yazılımla ilave olarak katalizatörü iptal edilebilir turbo büyütülebilir maliyet fayda hesabı bütçeyle alakalı olur tamamen
    abi burda tek öncülük yapıcak sensin 68 hp yi 160lara çıkardın sonuçta

  7. #7
    m. ali öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TurboJDM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dikkat etmemişim orasına teşekkür ederim. araç güzel bi kmdeyse yazılım iyi olur.
    Araç 27 bin km de

  8. #8
    m. ali öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emre_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    120 hplere yaklaşır yazılımla ilave olarak katalizatörü iptal edilebilir turbo büyütülebilir maliyet fayda hesabı bütçeyle alakalı olur tamamen
    120 hp yazılımla bi problem yaşar mıyım ? aslında aklımda ilk olarak 110-120 hp lere çıkmak var.

    110 hp tdci focusla arasındaki farklar ne acaba beyin, turbo

  9. #9
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbon farkli 110 luklarla birde yakit kutugu farkli diye biliyorum

  10. #10
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Emre'cim yazmıs ama bende soylıyeyım 120 hp olur yazılım ile dumanlı..

    Daha fazlası isteniyorsa istege göre liste yapmak lazım

  11. #11
    m. ali öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emre_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbon farkli 110 luklarla birde yakit kutugu farkli diye biliyorum
    Alıntı Eyup Duygun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emre'cim yazmıs ama bende soylıyeyım 120 hp olur yazılım ile dumanlı..

    Daha fazlası isteniyorsa istege göre liste yapmak lazım
    çok sağolun teşekkürler

  12. #12

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    45
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo buyukluk farkı var,diğer fark enjektörler...c3 1.6 90 lık motora 110 luk turbosu ve 110 luk enjektörlerı taktık arac direk 110 oldu...

  13. #13
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı turbo27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo buyukluk farkı var,diğer fark enjektörler...c3 1.6 90 lık motora 110 luk turbosu ve 110 luk enjektörlerı taktık arac direk 110 oldu...
    abi peki yazılım? beyinin üzerinde değişiklik yapılmadımı enjektörler takıldıktan sonra?

  14. #14
    m. ali öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo buyukluk farkı var,diğer fark enjektörler...c3 1.6 90 lık motora 110 luk turbosu ve 110 luk enjektörlerı taktık arac direk 110 oldu...
    abi forumdaki birçok kişiye olduğu kadar senin de post larını sonuna kadar okuyup takip ediyorum, bilgi birikiminize saygı duyarak.

    bu araçta dumansız soft bi yazılımla 110 hp lere çıkmak ve sorunsuz kullanmak mümkün mü ?
    enjektörler ve turbo değiştirmeden 110hp ile uzun kilometreler yapabilir miyim.

    ikinci sorum ise şu, 110 luk focus turbosu + yazılım ile 130 hp lere çıkmam mümkün mü, bunların ardından enjektöre de ihtiyaç duyar mıyım?

  15. #15

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    45
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayır hıc bısey yapılmadı dırek taktım hıc bı sorun yok 10 000 km yapmıs, gecen hafta yanımdaydı,canavar gıbı kullanıyo,fıkır benden cıktı,turbosu dagılmıstı,adam olmaz bu yenı lazım dedım,elimde yoktu ,bı cok meslektasımı aradım, ıthalatcılar falan derken bulamadık,aklıma 110 luk takma geldi,taktım, takmısken 110 luk enjektörlerıde revızyonlu elımde vardı, onuda taktık cok güzel oldu..

  16. #16

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    45
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı m. ali öz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi forumdaki birçok kişiye olduğu kadar senin de post larını sonuna kadar okuyup takip ediyorum, bilgi birikiminize saygı duyarak.

    bu araçta dumansız soft bi yazılımla 110 hp lere çıkmak ve sorunsuz kullanmak mümkün mü ?
    enjektörler ve turbo değiştirmeden 110hp ile uzun kilometreler yapabilir miyim.

    ikinci sorum ise şu, 110 luk focus turbosu + yazılım ile 120 hp lere çıkmam mümkün mü, bunların ardından enjektöre de ihtiyaç duyar mıyım?
    enjektör takmadan sadece 110 luk turbosu ıle arabanın verecegı güç 100 hp cıvarı,enjektörlerı değişmeden,yumusak bı yazılımla dumana kacmadan araba 120 hp lere cıkabılırsınız,ne kadar güç o kadar sıyah duman..hıc bısey değişmeden (turbo,enj) 90 hp olan aracın yazılımla 110 hp ye cok rahat cıkar,duman atma olabılırde olmayabılırde,bu da yazılımı yapacak arkadasın becerısıne kalmıs bısey,yalnız,yazılımdan sonra her enjektör ayarlamasında yazılım değerlerı ıle enjektörlerınn uyumsuzlugu baslıyor,haberınız olsun...

  17. #17
    m. ali öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    enjektör takmadan sadece 110 luk turbosu ıle arabanın verecegı güç 100 hp cıvarı,enjektörlerı değişmeden,yumusak bı yazılımla dumana kacmadan araba 120 hp lere cıkabılırsınız,ne kadar güç o kadar sıyah duman..hıc bısey değişmeden (turbo,enj) 90 hp olan aracın yazılımla 110 hp ye cok rahat cıkar,duman atma olabılırde olmayabılırde,bu da yazılımı yapacak arkadasın becerısıne kalmıs bısey,yalnız,yazılımdan sonra her enjektör ayarlamasında yazılım değerlerı ıle enjektörlerınn uyumsuzlugu baslıyor,haberınız olsun...
    c3 örneğini ele alarak focus turbosu + birde yazılım ile 120 130 hp lere çıkmak mümkün sanırım. peki orjinal enjektörler sıkıntı verir mi abi bu güçlerde ?

  18. #18

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    45
    Şehir
    ...
    Mesaj
    188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sıkıntı vermez,aşırıya kacılmamıssa,zaten sıkıntı olacak yazılım bellı eder kendını,ılk gunden yogun sıyah duman atma,rolantıde tekleme varsa yogun baskı var demektir enjektörlerın ustunde,ama dedıgım gıbı aşırı bi duman atma durumu yoksa,yani memnunsanız yapılan işten kolay kolay sorun cıkmaz, enjektörün ana düşmanı kötü yakıt,ya da gec değiştirilen mazot fıltrelerıdir..

  19. #19
    TechTurkey Tholl-ga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    İstanbul/Bahçeşehir
    Mesaj
    55.692
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    focusun motor 16v fiestadaki 8v turbolar farkli focustaki vgt turbo

    ben 30ooo km dir ecufast yazilimli kullaniorum. 110 hp civarinda kat iptali var
    dip gazda duman olayi yok gibi.bi ara cok hard bi yazilim yapmistik dp li ecufast yazilimli meg 3 ü cok rahat geciodum

    yakit tuketimi olarakta sehir ici 5,1 uzunyolda 4.0 4,2
    "Wagen"thusiast

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •