arkadaslar rower 220 nasıldır bilen warmı yada calibra turbo
arkadaslar rower 220 nasıldır bilen warmı yada calibra turbo
bu aracı bende cok merak ederdim ama ingiliz aracı oldugu için oranın hava sartlarına göre hazırlanan bir arac burdakı nem ve sıcaklıga dayanamıyor kapat atıyor hemen iyi bir cooler yada ince conta vs gibi hazırlansada görsek
Ya kelebekler hayatı görünce intahar ediyorsa???
durmayan ama tam tersi giden bir araç , oynamaya belirli limitlerde müsait diye ' okuyorum ' ama bilmiyorum hiç 400+ 500+ rover 220 görmedim duymadım
iskenderunda yürütmek zor olmuyomu o arabayı![]()
Benim arabada fazlasıyla değişiklik var ama aslında stock 220 tomcat, radyatör ve conta değiştikten sonra arabistan çöllerinde bile kullanılabilir,sıkıntı yok.Şanzıman meselesinde ise yarı kilitli şanzıman var yüklü bir tomcatde istenirse kilitsiz kullanıldığında kırma riski çok daha azdır...
motoru sıkıntılı diye biliyorum
4 yıl kullandım hala en sevdiğim arabam ilk göz ağrımdı benim zamanımda turbo böyle giden bu fiyata araba yoktu (2004-2008) ben kısa şanzıman büyük turbo ve ufaktefek bişeler daha yapmıştım araba baya bi gidyordu. Motor olarak herkes sıkıntılı der ama eğer bilen ellerde kullanılmışsa bi sıkıntı olmaz. Durmasıyla ilgili sıkıntı vardı ama onuda 620 fren upgrade ile çözüyorduk zamnında. Şu anda bile sağlam varsa motorda ve turboda ufak oynamalar 200+ güçler alınıp gazlanır.
iyi bakılmışı bilen ellerde kullanılmışı varsa ki var standarta standart typ-r s2000 le yürür.Motor olarak soğutma sistemine dikkat edersen (hortumları çok abuk subuk yerlerden geçer direk motor sıcaklığına maruz kalır ki çoğu 220t bu yüzden hararet problemi yaşar çıkmasından delinmesinden dolayı) çelik contayla da önlemini alırsan motorda bi problem yaşamazsın.Yükliycem dersen ki mutlak büyük intercoolera geçmen gerkli.sıktığın zaman gözün motor kulağında olsun motor kulakları turbo araca göre dandiktir.Yazılımla 1.1barda motor kendini korumaya alır ve immobiliser de problrm yaşayabilrsin belki de çözmüşlerdir.Ş.içi 11 litreden aşağı yakmaz.Gittiği gibi durmaz.Onu da 620ti nin fren merkezi ve büyük disklerle çözersin.Yol tutuşu orta kıvamdır önden atar limitde ani şerit değişiklikliklerinde.Yüksek hızdagirilen virajlarda torsen kilit kenidini hissettirir kaydırmalı olarak seni viraj dışına atar.Coille önden daha fazla basarak yol tutuşunu iyileştirebilirsin ki ön lastikler güzel kombinasyonla birleştirdiğinde çok daha güzel olur.Abs li,deri döşemeli (96 larda vardır.),havayastıklı,klimalı,targa tavanlı kuş serisinden az biraz pahalı bir araçtır.
Standart motorla 4 de 240 gittiğini zamanında gözümle gördüm standart bineceksen kesinlikle Rover220 ama diorsan alıcam yükleyeceğim gazlıyacam O zaman calibra turbo al derim çünkü C20LET in önü çok açık bi motor her türlü oynarsın onda o blok olduğu sürece ve Roverda Parça konusunda çok uğraşırsın.![]()
Rover 220 Turbo 1996 Model 11.000 TL Sahibinden satılık ikinci el Gri renk - 67019253
Bu adam ne yapmış böyle.
-İlanla alakam yoktur.-
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)