User Tag List

Sonuçlar: Civic motor seçeneği

Katılımcı sayısı
29. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • 1.6 VTEC LS

    26 89.66%
  • 1.6i LS

    3 10.34%
Sayfa 1/2 12 SonSon
23 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Civic motor seçeneği

  1. #1
    TurboJDM
    Misafir

    Civic motor seçeneği

    Arkadaşlar öncelikle merhaba, İş karşılığı alınmış bi combomuz var full'ünden onu satıp Civic almayı düşünüyoruz üzerine 3000-5000 tl arası para koyup. 2004-2005 kasa Civiclerde 1.6i LS ve 1.6 VTEC LS olarak 2 motor seçeneği bulunuyor bunları + ve - yönlerini yazarasanız sevirim, takas düşünen varsa 2007 model 96k km de full + full combo

  2. #2
    uRuç_106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    279
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 vtec ES Modelini al sunroof 4 eirbag arkalar disk ve cd çalar var.

    1.6 vtec LS modelinde sunroof yok 2 aırbag var arkalar kanpana ve kaset çalar var.

    tavsiyem ES Modelidir.

  3. #3
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı uRuç_106 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.6 vtec ES Modelini al sunroof 4 eirbag arkalar disk ve cd çalar var.

    1.6 vtec LS modelinde sunroof yok 2 aırbag var arkalar kanpana ve kaset çalar var.

    tavsiyem ES Modelidir.
    Teşekkür ederim. Bu Vtec ve düz farkı nedir ? yakıt tüketimine falana + yönleri var mı?

  4. #4
    Sİyah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    164
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2004-2005 modellerde zaten vtec var vtec olmayanı yok hatta vtec 2 derler . ama bu vtecler vti vtec değil tabiki yani 5500 rpm de vtec açmıyor

  5. #5
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı Sİyah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2004-2005 modellerde zaten vtec var vtec olmayanı yok hatta vtec 2 derler . ama bu vtecler vti vtec değil tabiki yani 5500 rpm de vtec açmıyor
    VTi deki gibi 5500 devirden sonrasını çoşmasını beklemiyorum. şuan bakıyorumda 0-100leri vtec 110 hplerde 9.5 saniye mesela düzlerindede mi aynı güç var?

  6. #6
    ykavcioglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul / Anadolu
    Mesaj
    4.781
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ikisininde motoru aynı, donanım farki var

  7. #7
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı ykavcioglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ikisininde motoru aynı, donanım farki var
    ikisininde motoru aynı yani?

  8. #8
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motorları aynıdır, aradaki farkları donanımdır. gayet sorunsuz ve ekonomik bir motoru vardır.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  9. #9
    i-vtec07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    5.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    teknik özellikleri paylaşıyım tek motor seçeneği vardır..hayırlı olsun şimdiden..

    Motor
    Su soğutmalı, 4 zamanlı, SOHC VTEC-II
    16 supaplı, enine yerleştirilmiş, 4 sıra silindir
    Yakıt sistemi PGM-FI
    Çap ve strok (mm) 75x90
    Hacim (cc) 1590
    Sıkıştırma oranı 10.4:1
    Maksimum güç 110 PS / 5600 rpm
    Maksimum tork 152 Nm / 4300 rpm (japon modeller 162 Nm)

    Frenler
    Ön: Hava soğutmalı disk
    Arka: Disk(LS modelınde kampana)

    Ebatlar
    Uzunluk (mm) 4480
    Genişlik (mm) 1715
    Yükseklik (mm) 1445
    Aks mesafesi (mm) 2625
    Ön tekerlek izi (mm) 1471
    Arka tekerlek izi (mm) 1478
    Boş ağırlık (kg) düz - 1096
    Lastikler 195/60 R15 (LS modelınde 185/70 R14)
    Yakıt deposu (lt) 50
    Bagaj hacmi (lt) 420
    Maksimum sürat (km/s) düz -195
    Hızlanma 0-100 km/s (sn) düz 9.5 (LS modelınde 9.2 )

    Yakıt tüketimi (lt/100 km)
    Şehir içi (lt) düz 8.2
    Şehir dışı (lt) düz 5.5
    Birleşik (lt) düz 6.5

    Güvenlik
    Sürücü,yolcu ve yan hava yastıkları(LS modelınde sadece surucu ve yolcu)
    ABS fren sistemi
    EBD - Elektronik fren gücü dağıtımı
    Brake Assist (Fren takviyesi)
    Yükseklik ayarlı ön emniyet kemerleri
    Üç noktadan bağlantılı emniyet kemerleri
    Aktif gergili ön emniyet kemerleri
    ISOFIX çocuk koltuğu sistemi
    Elektrik kumandalı ön ve arka camlar
    Opitron göstergeler
    Deri kaplı direksiyon simidi ve vites topuzu-koruğu(LS modelınde yok)
    Yükseklik ayarlı direksiyon kolonu
    EPS - Elektronik kontrollü direksiyon sistemi
    Ayarlanabilir koltuk kafalıkları
    Değişken kodlu immobilizer
    Önde kapaklı bardak tutucuları
    VIN (Araç tanıtım numarası)
    Uzaktan kumandalı merkezi kilit
    İçeriden açılır yakıt deposu kapağı
    Sürücü koltuğu yükseklik ayarı
    Radyo/Kaset/CD çalar(LS modelınde radyo,kaset)
    Ön koltukların arasında gözlü kol dayanağı(LS modelınde yok)
    Gövde renginde aynalar ve kapı kolları(LS modelınde yok)
    Far yükseklik ayarı
    60:40 oranda yatan arka koltuk

    Dış Donanım
    Cama entegre anten
    Isıtmalı ve elektrikli dikiz aynalar
    Alüminyum alaşımlı jantlar (LS modelınde yok)
    On-arka sıs farı (LS modelınde on sıs farı yok)
    Elektrikli Sunroof (LS modelınde yok)

  10. #10
    d16y4
    Misafir
    sıkıştırma farklarıda olması lazım 8.5 9.5 gibi

  11. #11
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kardesim ben 2 yil kullandim es ve ls arasinda motor farki olmaz araclar aynidir ve sadece donanimsal ozellikleri vardir kendi sinifinda seri bir aractir ES almani tavsiye ederim sunroof 4 disk fren 4 hava yastigi olur

  12. #12
    TurboJDM
    Misafir
    Şuan 1.6 Vtec ES modellerine bakıyorum üzerine 5000 tl civarı koyularak güzel alınabilecek arabalar var. Bir an önce Comboyu elimizden çıkarırsan üstünü tamamlayıp Alman klasmanından Japon klasmanına geçmiş olucaz inşallah. peki motorun üzerine ne gibi dokunuşlar yapılabilir.

  13. #13
    Selim Kaynar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    66
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2005 model manuel ls japon montaj yakıt tüketimi 9 lt/100 km lpg.
    1.6i ls diye bir seçenek yok. Hepsi vtec 2 ve 1.6 lt hacimdir.

    Japonların motor kodu d16w7 dir
    Fabrika verisi manuellerin
    şiçi 8,2 lt/100km
    şdışı 5,5 lt/100km
    birleşik 6,6 lt/100km
    0 100 9,2 sn
    Ve alt devirleri harika.

  14. #14
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı Selim Kaynar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2005 model manuel ls japon montaj yakıt tüketimi 9 lt/100 km lpg.
    1.6i ls diye bir seçenek yok. Hepsi vtec 2 ve 1.6 lt hacimdir.

    Japonların motor kodu d16w7 dir
    Fabrika verisi manuellerin
    şiçi 8,2 lt/100km
    şdışı 5,5 lt/100km
    birleşik 6,6 lt/100km
    0 100 9,2 sn
    Ve alt devirleri harika.
    heards,Cai,port polish,yazılım ve eksozla 1.6T insigniyayı geçer yani

  15. #15
    İbrahim33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    33
    Mesaj
    7.725
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0-100 ü 1.6 atmosferik motor için güzel bir değer...
    Alıntı B.Koçer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İtalyan aşktır Alman ticaret
    KALBİNİ MAHŞERE GÖTÜR !!

  16. #16
    i-vtec07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    5.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o speclerle 1.6 t insignia geçemessin..hangi speclerle geçersin oda muamma?

    yazılım dan verim alamassın diye biliyorum..
    ama d 17 ecu takabilirsin ecu sayesin de 215 de kesilmez aracın gidebileciği yere kadar gider..stock vtec2 ler (manuel) 215 de kalır..limitör var diye biliyorum..yanlışım varsa düzeltin..

    d17 ecu ies emme 4-1 headers cai egzoz birazda hafifletme ile 140 lık tsı la yürürsün(geçersin demedim dikkat)..

    biraz karışık mı yazdım ne?

  17. #17
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı i-vtec07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o speclerle 1.6 t insignia geçemessin..hangi speclerle geçersin oda muamma?

    yazılım dan verim alamassın diye biliyorum..
    ama d 17 ecu takabilirsin ecu sayesin de 215 de kesilmez aracın gidebileciği yere kadar gider..stock vtec2 ler (manuel) 215 de kalır..limitör var diye biliyorum..yanlışım varsa düzeltin..

    d17 ecu ies emme 4-1 headers cai egzoz birazda hafifletme ile 140 lık tsı la yürürsün(geçersin demedim dikkat)..

    biraz karışık mı yazdım ne?
    Benim aklım karıştı. aracın 0-100 9.2 snye 140 tsiler 9.3 saniye bunları ekledikten sonra nasıl onlarla yüricem. ingisnianında telefonda gpsle 0-100 ölçen programla 9.2 saniye ölçtük 1.6T insignia bizde vardı. şimdi cidden aklım karıştı

  18. #18
    i-vtec07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    5.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    insignia 9.2 olamaz abi ölçümde hata olabilir yada plotajda stock insignia yı stock (f) vtecler le karşılaştırıyolar kısaca böyle yazıyım..140 lık tsı konusuna gelince denon abi nin vtec2 si baya yüklüydü ve 140 lık tsı denemesi var ona pm atabilirsin tsı konusunda ayrıca sadece 0-100 lere bakmayın bunun sonrasıda var ya google dan arat denon's vtec 2 vs golf tsı 140 diye..

    + olarak tsı 140 122 likler le alakası yok başka bi dünya çift besleme..

  19. #19
    TurboJDM
    Misafir
    Alıntı i-vtec07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    insignia 9.2 olamaz abi ölçümde hata olabilir yada plotajda stock insignia yı stock (f) vtecler le karşılaştırıyolar kısaca böyle yazıyım..140 lık tsı konusuna gelince denon abi nin vtec2 si baya yüklüydü ve 140 lık tsı denemesi var ona pm atabilirsin tsı konusunda ayrıca sadece 0-100 lere bakmayın bunun sonrasıda var ya google dan arat denon's vtec 2 vs golf tsı 140 diye..

    + olarak tsı 140 122 likler le alakası yok başka bi dünya çift besleme..
    neyse biz zaten hız için düşünmüyoruz ses için bi heards ve komple eksoz ona ek olarak cai düşünüyoruz. hız 2. planda öncelik güzel bi jantla Very Low yapmakta. 1.6 civiclere bu amaçlı binilir bence

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •