User Tag List

5 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: 1.7 DTi ve kronik sıkıntısı... :(

  1. #1
    cXe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Burdur-Kütahya
    Mesaj
    657
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    1.7 DTi ve kronik sıkıntısı... :(

    merhaba arkadaşlar 2011 eylül ayında arabamı aldım.

    arabayı dip gaz 10-20 sn kullanınca gaz pedalı devre dışı oluyor, sanırım araba kendini korumaya alıyor. kontağı kapa aç yapınca kendine geliyor. ayrıca arıza ışığı yandığı zamanda güç kaybı meydana geliyor.

    internette araştırmalarım sonucu, beyne mazot gittiğini öğrendim ve beynin içi resmen mazot doluydu, bir kaç tanede pin kırılmış...

    2. sorun ise; antalya da beynin kırılan pin lerini lehimlettiğimizde araba bir kaç gün düzeldi gibi oldu sonradan yine eski haline döndü(sanırım tekrar mazot geldiği için). bu bir kaç gün içinde sorun olacak mı diye baya zorladım arabayı ama gaz pedalını devre dışı yapmadı, arıza lambasıda yanmadı fakat bu seferde turbo dan ses gelmeye başladı sanırım baya zorladım turbo yu.

    bu 2 sorun için neler yapabilirim? daha önceden yaşayanlar varsa tecrübelerini paylaşırsa sevinirim.
    Alıntı mehmet767 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim bence maf sensörü yada westgate.
    Alıntı capri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracta ikiside yok ama

  2. #2
    serdarcelik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    türkiye istanbul
    Mesaj
    41
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu sıkıntıyla ilgili bir yazı yazmıştım. aynı sorunu yılları önce bende yaşadım. çözümümü komple tesisatını değiştirerek halletim ve aracı sattım. ama kronik bir sorun bu. çalıştıgın ustada kesınlıkle önemli seni deli gibi kopartabilir veya hakikaktten sana yardımcı olbilir. kolay gelsin..

  3. #3
    alper a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Turqui-İstanbul-Yeşilyurt
    Mesaj
    139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mazot pompasının üzerinde mazot kaçıran müşürü değiştirince sıkıntın geçer.Tabi Bu işlerden Anlayan Bir Usta Bulman Lazım.Zaten Üzerinde 2 adet müşür vardı Yanlış Hatırlamıyorsam.Turbo içinse Hortumları kontrol Etmeni Öneririm Nasıl Bir Ses Geldiğini Yazmamışsın Çunku Benim Corsa Yazılımlı Corsayı O Kadar Zorlamama Ragmen (5bin devirlere Kadar) Turbosu Sapasaglamdı.
    '03 Corsa 1.7 DTI By Megachips & '09 Megane II 1.5 DCi By EcuFast



  4. #4
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Opellerin dertli arızası 1.4 - 1.6 benzın 1.7 dti hepsınde ecu bozuluyor.

    İcide porselen oldugundan , egerki icinde hasar var ise bu yazım.Onarımı bırazcık zor.Yok sizin arac soketdeki pimler gittiyse tamır edildiyse.Muhakkak baska kötü pimde vardır.Suan onlarda kopmus olabilir.Cunku tamir edildi 2 gün sonra mazot gelip bozmaz orayı.Sürec lazım mazotun orayı bozması ıcın.Bütün pimleri kontrol etmekde fayda var.Olmadı ıcını acıpda kontrolde fayda var..

  5. #5
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    530 3267879 Mustafa Çeliker Kütahya

    Dti konusunda tecrubelidir yardımcı olacaktır..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •