User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
22 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: clio rs motorlu renault 5 749 bhp - 571.8 lb/ft

  1. #1
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    clio rs motorlu renault 5 749 bhp - 571.8 lb/ft

    araç sahibi Chris, EFI parts firmasından.
    şu an 749 bhp,
    f4r 2.0 clio rs motoru swaplı renault 5 kullanıyor.

    dyno

    BORKED

    draglar:
    BORKED
    BORKED
    BORKED

    araç specleri
    DOHC 2.0L 16v Turbo
    Clio 172 block & cylinder head
    Custom exhaust manifold
    Precision 67mm ball bearing turbo
    Twin 50mm external wastegates, seperate discharges
    3" straight through exhaust
    Custom billet cams, hydro lifters
    Custom forged pistons
    Steel rods, ARP 2000 bolts
    2x Bosch 044 fuel pumps, seperate lift pump
    Adaptronic race engine management
    SPEC lightweight steel flywheel
    240mm SPEC drag clutch + heavy duty cover
    O2M 6 speed gearbox, custom ratios

    Turboyu büyüteceğini söylüyor...
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

  2. #2
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    R5 e swaplamak bi hayli zor olmuştur
    6 ileri custom şanzıman çok ilgimi çekti F4R bloğa
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 30 a aldım adam 31 dese almayacaktım.

  3. #3
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    adam VW/AUDI 02M gearbox kullandığını söylüyor.
    ne olduğunu henüz araştırmadım ama 1.8T şanzımanı çıkacağına eminim sanki
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

  4. #4
    mur_84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/ümraniye
    Mesaj
    3.827
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şanzumanla ilgili bir problem mi var vites attığında araba bi yıkılıyor sanki.. sesten anladığım kadarıyla..
    Asıl sancı uyandığında..

  5. #5
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    172 ve 182 lerin tek eksiği 6 ileri şanzıman malesef :S geçen gün arkadaşın fn2 sine bindim, 6 ileri ve vites oranlarının kısa olmasından dolayı kesinlikle çok daha zevkli geldi. çok daha rahat çeviriyor araç. keşke 197 lerin şanzımanı bir şekilde olsa f4r bloklara

  6. #6

    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    984
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Link var mi acaba??
    ☻/
    /▌
    / \

  7. #7
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cok iyi olmus. o kasadan o hp cep roketi resmen.
    Alcatraz GTI-6

  8. #8
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı F4R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    172 ve 182 lerin tek eksiği 6 ileri şanzıman malesef :S geçen gün arkadaşın fn2 sine bindim, 6 ileri ve vites oranlarının kısa olmasından dolayı kesinlikle çok daha zevkli geldi. çok daha rahat çeviriyor araç. keşke 197 lerin şanzımanı bir şekilde olsa f4r bloklara
    6 Vites'li şanzımanın bir avantajı olmaz abicim,istersen diff ile oranları kısaltır ,uzatırsın istersen kısa dişli seçersin vs.. Yani şanzımanla oynamak senin elinde, ayrıca 6.Vitesli şanzıman çok ağır ve kovanı bizim bloğa uyumlu değil

  9. #9
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

  10. #10
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abimden gelen cevaba bakar mısınız!!!

    Hi Ismet,

    Last year I was using a GT40 garret hybrid and about 2.7 bar of boost. I have not raced this year, I must save up some money for the gearbox and other parts. Next year I have a 67mm precision turbo from the USA to use. The turbo is rated to about 800hp. I will try 3 bar of boost next year.

    I don't use a meth kit, I run a mixture of race fuel to give me about 110 octane.
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

  11. #11
    shele - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    MUĞLA/ADANA
    Mesaj
    77
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    6 Vites'li şanzımanın bir avantajı olmaz abicim,istersen diff ile oranları kısaltır ,uzatırsın istersen kısa dişli seçersin vs.. Yani şanzımanla oynamak senin elinde, ayrıca 6.Vitesli şanzıman çok ağır ve kovanı bizim bloğa uyumlu değil
    adam 6yı koymuş , olmamış mı diyorsun şimdi?????

  12. #12
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    6 Vites'li şanzımanın bir avantajı olmaz abicim,istersen diff ile oranları kısaltır ,uzatırsın istersen kısa dişli seçersin vs.. Yani şanzımanla oynamak senin elinde, ayrıca 6.Vitesli şanzıman çok ağır ve kovanı bizim bloğa uyumlu değil
    biliyorum kadir abi kovan bizim bloğa uygun değil. ben kendim için demedim zaten, ben bu halinden memnunum rs in ama özellikle 5 biraz daha kısa olsaymış daha iyi olurmuş.

  13. #13
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı F4R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    biliyorum kadir abi kovan bizim bloğa uygun değil. ben kendim için demedim zaten, ben bu halinden memnunum rs in ama özellikle 5 biraz daha kısa olsaymış daha iyi olurmuş.
    5.vitesi kısaltmak cok basit ve etkili.. sanzimani sökmeden degisebiliyor

  14. #14
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5.vitesi kısaltmak cok basit ve etkili.. sanzimani sökmeden degisebiliyor
    şanzımanı sökmeden nasıl oluyor abi?

  15. #15
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sanzimanin arkasindaki sac kapagi sokunce, beşinci vites dişlileri kolayca değişiyor

  16. #16
    Ek.Civic_Spoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    LüleBurgaz
    Mesaj
    1.369
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sanzimanin arkasindaki sac kapagi sokunce, beşinci vites dişlileri kolayca değişiyor
    bu olayı bende çok merak ettim abi, 5. vites prizdirek değilmi ?

  17. #17
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bro benim aracin konusunda foto olması lazim bakıyimda atarim

  18. #18
    brutal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    ank
    Mesaj
    729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5. vitesin dişlileri bağımsız. Şefe de söylemiştim, drag için aç kapağı sök dursun kenarda senkrolara iyi gelir geçişleri rahatlatır
    FastCare.com.tr
    detailing & mini onarım

  19. #19
    RsErdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.386
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    süper olmuş

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •