şimdi bi yanlış var, x derive sistemlerde normalde gücün tamamı arka tekerlere iletilir, aracın çekiş kontrol ecusu ön ve arka tekerlerde herhangibir anormallik tespit ettiği zaman anında orta difransiyeli değişken oranlarda kitleyerek gücü öne aktarır, hiçbirzaman gücün tamamı yanlızca öne aktarılmaz yani arka tekerler %0 güçte bırakılamaz... bunun dışında sen normal düz yılda giderken zaten gücünün tamamı arka tekerlerde oluyor, ön tekerlere herhangibir güç aktarımı söz konusu değil yani, aracının yakıt tüketmmini etkileyen şey, mevcut 4 çeker sisteminin öndeki extra akslar difransiyel vs vs gibi elemanların yürür aksama eklediği extra ağırlıktır... sanmaki ön taraftaki sisteme güç aktarılmadığı zaman orası boşta kalıyor, araç ilerleiği zaman öndeki akslar şaft difransiyel hepsi boşta bi vaziyette tekerleklerle beraber dönmeye devam ediyor, yani senin aracın sürekli bir vaziyette 4çekerde olsa arkadan çekerde olsa yakıtında pek birşey dfeğişmeyecektir, o aracın kaderi 2 litre daha fazla yakmak, yada öndeki difransiyel aks şaft gibi elemanları söküp çöpe atmak
