User Tag List

14 sonuçtan 1 ile 14 arası

Konu: RWD Kia Ceed

  1. #1
    ::ZaFeR:: - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    3.917
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    RWD Kia Ceed

    Video

    PetrolHeads.sk_Kia Cee'd _RWD on Vimeo








    Kia cee'd transformed into a rear-engined RWD hatchback.

    Most of us consider the Kia cee’d as being a pretty ordinary car. However, the engineers over at Mito Motorsports have decided to change this and customized a first-gen cee’d hatchback. Their project is not done yet but it looks very promising as this isn’t the typical tuning/upgrade program.

    The most dramatic change would have to be moving the 2.0-liter turbodiesel engine to the back of the vehicle. This power unit has been tweaked and it now pumps out 200 HP (147 kW), but Mito Motorsports says that it will be further tuned to unleash 300 HP (220 kW).

    Not only did they move the engine but this custom Kia cee’d is now a rear-wheel drive car. The oil cooler and the fuel tanked have been moved up front, while the car’s weight distribution is at 43:57. After this ambitious project will be done, the modified cee’d will take part in rally cross events, hill climbs and drift exhibitions.
    Değişik bir proje olmuş

  2. #2
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oversteer yaninda Understeer king olur bu arac. On taraftaki agirlik dengesini nasil cozduler bir aciklamasi varmi acaba?

    Edit: videosunda da belli olmuyor pek birsey

  3. #3
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Dizelmiş bir de, Genesis Coupe yürürü koymak daha kolay değil miydi acaba bunun yerine daha dengeli olurdu

  4. #4
    erhanarici18 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Mesaj
    2.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Can_t Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oversteer yaninda Understeer king olur bu arac. On taraftaki agirlik dengesini nasil cozduler bir aciklamasi varmi acaba?

    Edit: videosunda da belli olmuyor pek birsey
    kum çuvalı
    şaka bi yana bende merak ettim
    ..ötü başı ayrı oynar bu arabanın yolda

  5. #5
    ta_one - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    KONYA
    Mesaj
    905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ılk resmı guzel shoplayamamıslar ınsan bana der ayarı gecerdım )

  6. #6
    borayuksel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    sariyer
    Mesaj
    337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gavurlar neler yapiyor ustaaa
    what goes around.. comes around..

  7. #7
    MBuğra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    34-17
    Mesaj
    2.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yağ sogutucusunu ve yakit tankını one alıp ağırlık dengesi de 43:57 yapmışlar güzel de olmuş ama bence gereksiz. İmkanlara ulaşmak bizden daha kolay ondan
    "Korkmadık, savaştık"

  8. #8
    HondatugraL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    33
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    7.003
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    45 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yurtdışında olana bu projeler nekı ya ben olsam motoru hergun bıyerıne sokarım aracın
    DR. OWL

  9. #9

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motorun yönünü değiştirip yürüyen aksamla oynadıktan sonra arkadan itişli olabilirdi bence, motor arkada olunca ne oluyor onu anlayamadım

  10. #10
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sevdim bunu proje böyle olmalı işte...
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

  11. #11
    gökberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    Adapazarı
    Mesaj
    4.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aklıma Gökhan Tekin'in Swift'i geldi
    JDM Don Lastiği...
    JDM Kevgir...
    JDM Marlboro Lights...
    .
    .

    Alıntı 3rk4n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ve sonsuzda dek o virajda mutlu olarak yaşadilar.

  12. #12
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı berkay_aydin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motorun yönünü değiştirip yürüyen aksamla oynadıktan sonra arkadan itişli olabilirdi bence, motor arkada olunca ne oluyor onu anlayamadım
    o motora uyumlu şanzıman nasıl olacak arkadan itiş için ? orta aks ve arka difransiyeli nerden bulacak yad aneyden uyduracak ? + güç kayıplarını nasıl düşürecek o şekilde ?... en kralını motoru arkaya alarak yapmış zaten bu şekilde güç kaybından ve gereksiz ağırlıktan kurtulmuş ağırlık dengeside 43:57 gayet iyi...
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

  13. #13

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o motora uyumlu şanzıman nasıl olacak arkadan itiş için ? orta aks ve arka difransiyeli nerden bulacak yad aneyden uyduracak ? + güç kayıplarını nasıl düşürecek o şekilde ?... en kralını motoru arkaya alarak yapmış zaten bu şekilde güç kaybınden ağırlıktan kurtulmuş ve ağırlık dengeside 43:57 gayet iyi...
    hiç böyle düşünmedim doğrdur , şanzıman halledilir aks diff. başka araçtan bulunabilir bence bunu yapan onuda yapabilir gibi geliyor

  14. #14
    CooLeqenD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Bayrampaşa / Kocatepe
    Mesaj
    2.453
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı berkay_aydin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motorun yönünü değiştirip yürüyen aksamla oynadıktan sonra arkadan itişli olabilirdi bence, motor arkada olunca ne oluyor onu anlayamadım
    Aktarma kaybo olmuyor FWD gibi direk güç yiyor araç.
    Otomobil Fotoğrafcısı


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •