Arkadaslar 1.5 ay önce kvk dan 2 yıl garantılı 2 adet HTC telf.aldım yaklasık 2500tl cıvarında ucret odedım.
cıhazları aldıktan 15-20gun sonra 1 tanesının ekranına toz gırmeye basladı,
diğeride donuyor ve ekranda yatak cızgıler cıkıyordu.
cıhazların garantının ilk 25.gunude filan bakırkoydekı kvk servısıne goturdum.
20 gun servıste kaldıktan sonra gecıtgmz c.tesı gunu mesaj geldi cihazın 1 tanesı ıcın teslım alabılırınısız fılan dıye.
cumartesı gıttım saat 11 gıbı sıra numaramı aldım nys formumu verdım ve cıhazı içerden servısten getırmelerı ıcın 10-15dk beklememı soyledıler.
neyse bu 15dk tam 2 saat surdu, saat 13:00 gıbı cıhazı aldım bı kontrol edeyım dedım, cıhaz sadece acılıyo baskada bısey yapılmıyo, calısmıyor.
ekip lideri geldı baktı ettı, sonuc olarak cıhazı sıze teslım edemıycez tekrar servıse almamız gerekıyor dedı. ( diğer cıhazdan hıc haber bıle yok bu arada )
sonuc olarak teslım almaya gıttıgım cıhazı almadan tekrar servıse bıraktım.
şuan cihazlarım 22 gündür serviste,
telf. fax,mail vs hıc bi şekılde musterı temsılcısıne ulasılmıyo, sureklı band kaydı.
gerçekten gına geldi artık. sormak ıstedıgım bu cıhazlar ıcın iade ve degısım hakkım varmı ? nası bır yol ızlemelıyım ? yardımcı olabılırsenız sevınırım.
şikayet edebılcegım yer varsa şikayette etmek ıstıyorum.