User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
30 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: --KVK bakırkoy den şikayetçiyim--

  1. #1
    ENGean - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul-sultangazi
    Mesaj
    4.303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    --KVK bakırkoy den şikayetçiyim--

    Arkadaslar 1.5 ay önce kvk dan 2 yıl garantılı 2 adet HTC telf.aldım yaklasık 2500tl cıvarında ucret odedım.
    cıhazları aldıktan 15-20gun sonra 1 tanesının ekranına toz gırmeye basladı,
    diğeride donuyor ve ekranda yatak cızgıler cıkıyordu.

    cıhazların garantının ilk 25.gunude filan bakırkoydekı kvk servısıne goturdum.
    20 gun servıste kaldıktan sonra gecıtgmz c.tesı gunu mesaj geldi cihazın 1 tanesı ıcın teslım alabılırınısız fılan dıye.
    cumartesı gıttım saat 11 gıbı sıra numaramı aldım nys formumu verdım ve cıhazı içerden servısten getırmelerı ıcın 10-15dk beklememı soyledıler.
    neyse bu 15dk tam 2 saat surdu, saat 13:00 gıbı cıhazı aldım bı kontrol edeyım dedım, cıhaz sadece acılıyo baskada bısey yapılmıyo, calısmıyor.
    ekip lideri geldı baktı ettı, sonuc olarak cıhazı sıze teslım edemıycez tekrar servıse almamız gerekıyor dedı. ( diğer cıhazdan hıc haber bıle yok bu arada )

    sonuc olarak teslım almaya gıttıgım cıhazı almadan tekrar servıse bıraktım.
    şuan cihazlarım 22 gündür serviste,
    telf. fax,mail vs hıc bi şekılde musterı temsılcısıne ulasılmıyo, sureklı band kaydı.

    gerçekten gına geldi artık. sormak ıstedıgım bu cıhazlar ıcın iade ve degısım hakkım varmı ? nası bır yol ızlemelıyım ? yardımcı olabılırsenız sevınırım.
    şikayet edebılcegım yer varsa şikayette etmek ıstıyorum.

  2. #2
    ykavcioglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul / Anadolu
    Mesaj
    4.781
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    onu bunu bilmemde, o civarda olacak bir patlama saldırı vs. durumda direk gözaltına alırlar seni müdür
    dikkat et

  3. #3

    Üyelik
    Oct 2009
    Şehir
    TR Bayrampasa
    Mesaj
    1.636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    30 gun içinde cihaz geri gelmez veya yapılamazsa, sıfırıyla değiştirilip gönderiliyor die biliorum ben mayk
    #KGdetanirlar

  4. #4
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Htc nin musteri hizmetlerine ara sov

  5. #5
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilk 30 gün içerisinde arıza yapan ürün birebir değiştirilir ürün faturasını kim kestiyse kvkdan arizali raporunla değişim yapman gerekiyordu

    urunu 2. bıraktığında yenidenmi form düzenlendi yoksa ilk form tarihi ile çıkış yapılmadan mi bıraktın?

    20 iş günü dolduysa gidip iade veya yeni ürün talep edebilirsin

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  6. #6
    Onamdar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.918
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaymakamlıkdaki tüketici hakem heyetine başvur garanti fatura ve servis den size verilen kağıtlarla. Durumu anlat. Ayıplı malın iadesini talep ediceksin.
    Yasada şöyle olması lazım sıfır aldığın bi ürünün 30 gün içinde herhangi bir arızası çıkarsa ayıplı ürün olarak sınıflandırılıyo ve bu durumda para iadesi mümkün oluyo diye biliyorum.
    Everyday I ** çapuling...

  7. #7
    Yiğit Ş. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cihazı teslim aldığına dair bişi imzalamadıysan yani tekrar bırakmış gibi gözükmüorsan ilk verrdiğin tarihten itibaren takip eti. belli bi günü geçtikten snra sıfırını vermek durumundalar.
    *
    Alıntı 10ur_K Nickli Üyeden Alıntı
    *simdi yok homsitora gidelim yok midpoyint yok starbaks
    *a..... o zmnlar yoktu oyle
    *bi cay iciriodun
    *bisinema
    *finishim

  8. #8
    Ramiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Darıca
    Mesaj
    1.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cihazı hiç tamir ettirmeden iade hakkınız var

  9. #9
    ENGean - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul-sultangazi
    Mesaj
    4.303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ykavcioglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    onu bunu bilmemde, o civarda olacak bir patlama saldırı vs. durumda direk gözaltına alırlar seni müdür
    dikkat et
    hhahahah, walla bu kadar stresın uzerıne iyi guldum ))

    Alıntı KGüneyli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    30 gun içinde cihaz geri gelmez veya yapılamazsa, sıfırıyla değiştirilip gönderiliyor die biliorum ben mayk
    oyle bı hakkm olsa bıle bu kvk tamır ıcın emek harcar ıbn...ler

    Alıntı Kadyr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Htc nin musteri hizmetlerine ara sov
    kvk nın kini arıyorum sureklı band kaydı bide şey dıyo guvenlık acısından konusmalar kayıt altındadır, bnde band kaydını sovup sovup durdum

    Alıntı onursumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ilk 30 gün içerisinde arıza yapan ürün birebir değiştirilir ürün faturasını kim kestiyse kvkdan arizali raporunla değişim yapman gerekiyordu

    urunu 2. bıraktığında yenidenmi form düzenlendi yoksa ilk form tarihi ile çıkış yapılmadan mi bıraktın?

    20 iş günü dolduysa gidip iade veya yeni ürün talep edebilirsin
    2. bıraktıgımda yenıden form duzenlenmedı, ılk form uzerınden takıp edılcekmıs.

  10. #10
    BurakCengizhanoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.314
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tüketici haklarını arasanız?

  11. #11
    orhan_guney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Mesaj
    6.145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şansa bombalansa bugun orası bitersin demedi deme bence başlığı sil
    DRİLL
    Dr.Ecu

  12. #12
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilk formsa iyi nezaman bıraktın?

    20 iş günü dolduğunda bastir direk ki normalde sıfır ürün direk değişim almanız gerekti

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  13. #13
    ENGean - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul-sultangazi
    Mesaj
    4.303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yiğit Ş. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cihazı teslim aldığına dair bişi imzalamadıysan yani tekrar bırakmış gibi gözükmüorsan ilk verrdiğin tarihten itibaren takip eti. belli bi günü geçtikten snra sıfırını vermek durumundalar.
    hayır herhangı bır sey ımzalamadım, ılk form uzerınden dewam edıyo.

    yanlız arkadaslar ben cıhazları teslım ederken, kutu içeriği ile beraber faturayıda vermıstım. fatura suan servıste

  14. #14
    matthardy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bekleyin 30ü geçsin hemen tüketici mahkemesine başvurun bir dilekçe ile...
    %99 kazanırsınız davayı ya ücret iade ederler yada yeni cihaz gelir hiç sıkmayın canınızı..

    bu zamana kadar çok telefon değiştirdim.bir çok markayı kullandım.
    ve bir kaç tecrübe ettiğim olayları burda paylaşmak isterim.

    1.KVK garantili tel %80 bozuluyor.Ve kvk şirket olarak iğrenç bir müessese.
    2.Çoğu telefoncuda garantili faturalı dediği cihazların garanti belgesi var fakat o belgedeki adres naylon.
    3.Doğu banktan aldığım yurtdışı hiç bir telefonda bozulma kıçı başı oynama gibi bir sorun görmedim.
    öyleki misal dogu banktan aldığım avrupa nokia sirocco ile tr'ye yasal giren sirocco arasında bariz farklar gördüm.
    Success is just like being pregnant.
    Everybody congragulates you but nobody knows how many times you were f*cked.

  15. #15
    Drft - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    urun teleservice den garantili degilmıdır eger oyleyse keske oraya yonlenseydınız
    Ancak Mücadele varsa zafer vardır!

  16. #16
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Önemli değil faturayı nerde kestirdiysen 1 örnekte onlarda vardır asli gibidir alınır

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  17. #17
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yok sen direk htc nin kini ara ne bicim servisleriniz var falan

  18. #18
    ENGean - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul-sultangazi
    Mesaj
    4.303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BurakCengizhanoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tüketici haklarını arasanız?
    telf.la sonuca ulasamam gıbı gelıyor, kağıt-evrak işlerı olursa cözebılırım dıe dusunuyorum.

    Alıntı onursumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ilk formsa iyi nezaman bıraktın?

    20 iş günü dolduğunda bastir direk ki normalde sıfır ürün direk değişim almanız gerekti
    bugün 22.gün , degısım ıstıyorum dıe belırtmıstım ama sadece belırttım tabi.

    şuan evrakla vs. yapmak gerekenler neler acaba.
    faturamda onlarda malesef.

  19. #19
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hafta sonları hariç 20 iş günüdür eskiden30 du dusurduler

    ve eğer dolduysa sakin telefonları teslim alma artık yeni telefon veya iade hakkına sahipsin

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •