User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
26 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 206 xs icin yardim

  1. #1
    206xs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    206 xs icin yardim

    206 xs 110 hp

    Simota filtre kiti
    14-60
    Colombo 280-270
    106 kasnak
    106 egzoz manifoldu
    Yazilim
    Emme gaz kelebegi port polish
    Kapak taslama
    Kat iptali
    51 lik boru
    Ss magnum


    Zamanla bu setup yetmemeye basladi neler yapilabilir ustune ?

    80 mm forget piston ve beyin dusuncem var ayrica 206 rc kelebegi uyum saglar mi ?

  2. #2
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    80mm nin geri dönüşü yok. eğer daha önce honlanmadıysa 78.70 yahut 79mm tercih et derim pistonunu.

    yazılım yerine beyin kullanırsın
    kapak port polish.
    manifold olarakta ss kullanırsın.

  3. #3
    206xs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kapak port polish yapildi pistonlar suan 78,50 mm zaten beyin vems mi omex mi sizce hangisi ? ayrica 206 rc gaz kelebegi uyuyor mu ?

  4. #4
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rc gaz kelebegi direk olmaz araya adaptör lazim bence ilk değistirmen gereken parca yay sapka o egzantriklerle üst devirde 206 yay sapkasi tam performansli calismaz en kötü 106 gti veya colombo kent felan almalisin piston beyin isine giriceksende emmeyi mutlaka degistir c2 vts nin aluminyum emmesi tam senin arabaya uygun

  5. #5
    206xs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    106 yay sapka direk olur mu peki c2 emme aklimda zaten ayrica 7bin dönüyorum mevcut yay sapka dan daha mi iyi olur 106 yay sapkasi

  6. #6
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arabandaki egzantrikler zaten üst devirde güç üreten malzemeler 7800 civari dönsen bir sonraki vitesi max güç bandinin ortasinda yakalarsin daha atak olur araban 106 nin yay şapkasi 206 dan daha sert üst devirde 206 dan çok daha iyi olur ama devri yükseltmeninde bi sikintisi war oem pistonlarin üzerine sübap icin kanal açtirmadiysan üst devirde sübap yakalama ihtimalin war

  7. #7
    UmutRıza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul/B.Çekmece
    Mesaj
    1.403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ilk yapman gereken beyin bence bi ms3 arabanin kaderini degistirir
    Gs 206 GTI, SE ALFA 159,HZK 206 GTİ, KF OUTLANDER

    MagicPerformance

  8. #8
    206xs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sibop yakalama ihtimali yuksek yada 106 silindir kapagi taksam daha iyi olcak gibi motor kulaklari sikintili oda halledilmeyecek birsey dgl

  9. #9
    1.8 turbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Emmeyi komple degistirip vts yada 106 emmesi ve gaz kelebegi takamiyormusun. Telli daha verimli olur.
    E30 M50 TURBO & F30 320i ED

  10. #10
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    106 kapağı takma. Eğer forged piston yapıcaksan sıfır ölçü 307-206 kapağı al onun üstüne başla derim. Kaç mm taşlandı. Yada 106gti hatta 106gti ın tamir takımı kalın contası ile kullan forged pistonu gereksiz yüksek sıkıştırman olmasın. Lifti yüksek bir egzantrik ve c2vts emmesi ile güzel bir kombinasyon yaparsın.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  11. #11
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 1.8 turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emmeyi komple degistirip vts yada 106 emmesi ve gaz kelebegi takamiyormusun. Telli daha verimli olur.
    Araç 2003 öncesi ise zaten telli kelebektir.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  12. #12
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    106 kapağına girmeye hic gerek yok bence zaten arabandaki kapak 106 kapağindan iyi bi kapak kaldıki 106 kapağinin tek avantajı yanma odasinin hacminin daha az olmasi oda sikistirmayi arttiriyor kendi kapağini taşlasan ayni ölçüleri elde edersin kulak için delik deldirmen gerekicek yanlislikla bi hata olsa gitti kapak kapak için harcıyacağın paraya yay şapka yada beyin piston emme manifoldundan birini almak daha mantikli

  13. #13
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kapak iyi elleme.

    12.2 piston al 78.70 yahut 79.00 ölçüde.conta standart kalınlıkta kullanırsın. hatta cometic 79mm 1.3mm kalınlık al derim.
    c2 emme yaparsın.

    beyin olarakta seçenek çok tercih senin.maddiyat meselesi.

    yay şapka eğer piston alırsan bence gerek yok.fazlasıyla subap boşluğu var pistonlarda.ha devir döneceksen ki 7800 lere kadar çevirirsin yay şapkaların performans olarak yetersiz kalabilir.

  14. #14
    JusticeForAll
    Misafir
    konuyla alakasız olacak ama bu işlemlerden sonra araçdan kaç bg güç aldınız

  15. #15
    206xs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    elektronik kelebek suanki kapagim son noktada ayrica pt52 taktik podasmetre den dolayi rolantida durmadan stop ediyor bizde colombo takmak zorunda kaldik

  16. #16
    206xs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JusticeForAll Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konuyla alakasız olacak ama bu işlemlerden sonra araçdan kaç bg güç aldınız
    dyno olcumu yapmadim ama filtre egzoz ince contali 106 nin bir boy gerisinde idim ayrica 206 gti ve megane 2.0 coupe 3 boy onunde idim

  17. #17
    JusticeForAll
    Misafir
    maşallah gti önünde yürüyosanız takdire şayan

  18. #18
    206xs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cok emek verdim gecelere kadar sanayide arkadasimin dukkaninda dusunduk ugrastik birseyler yaptik elimizden geldigince tsk ederim iyi dileklerin icin

  19. #19
    206xs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    suanki dusuncem beyin ve c2 emme olarak goruyorum pistonlarim zaten 78 50mm sikintim daha fazla devir donememek belki?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •