mesafeli satış sözleşmesi denen birşey var.
- kargo firmasının senin malını koruyacağı ne ***** ?
- e-ticaret sitelerini kullanmayalım o zaman ?
- cep tele de satmayalım , IMEI muhabbetine.
- plastik ve elektronik de satmayalım ... kırlır , ama e-ticaret sitesi sorumludur değil mi

- kargo firması şöforü , bir tane tümseğe sert girse , ve senin ürününe zarar gelse , ne yapacaksın peki
- sorumlu kim ? alışveriş yaptığın site mi , kargo firmasımı ?
- bu paranoya sürer gider
- eğer ki , sorun yaşamak istemiyorsan , tutanak tutturacaksın " gönderirken " dahi .
- senin ürünün 2 gün alıcı kişi tarafından kullanıldı ve iade edildi ise , sende sana ulaştığında bu kullanımı fark edersen , Tüketici Mahkemesi var , şikayetini belirtirsin , ilgili siteye - yere , savcılık yazısı gelir , incelenir , mahkeme cart çurt , olay çözülür ...
- e-ticaret sisteminde çoğu zaman ; süreçler kontrol edilir ve olumsuz durum oluştuğunda site sadece Hakem görevi görür.
- alıcı kişinin niyeti , kargo firmasının yaptığı ürüne zarar gelmesi , kırılması , sağı solu vs.'si , sitenin hatası değildir...