User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
75 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: joker supercharger SI 0,3 bar DYNO sonucu

  1. #1
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    joker supercharger SI 0,3 bar DYNO sonucu

    Supercharger'ı taktıktan sonra dyno ya cıkmamıştım suan basıncım 0,3 bar daha önce F/H/E paşaoğlunda dyno almıştım farkı görebilmek için tekrar paşaoğluna gittim sonuç tamda tahmin ettiğim gibi cıktı aracın tepkilerinden 160-170 arası cıkar diyordum 169.4 HP 184.8 NM tork cıktı buyrun bunlarda eğrilerim



    Uploaded with ImageShack.us

  2. #2
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    buda farkı görebilmeniz için daha önceki F/H/E dyno sonucum


  3. #3
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    minilerde 0.6 bardan 1.1 e çıkınca yaklaşık 18-20 hp arası veriyor sanırım

    daha üstüda çıkmıyor ztn basınç olarak ne kasnak takarsan tak oda ilginç bir durumdur nie öle anlamam
    Team PAŞAOĞLU

  4. #4
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı .CeM. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    minilerde 0.6 bardan 1.1 e çıkınca yaklaşık 18-20 hp arası veriyor sanırım

    daha üstüda çıkmıyor ztn basınç olarak ne kasnak takarsan tak oda ilginç bir durumdur nie öle anlamam
    simdi hafta arası 0,5 - 0,6 bar gibi ayarlicaz kasnagı tahminimce 190-200 aracı cıkartır oda stok motorda yeter zaten

  5. #5
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0.2-0.3 le 20-30 hp arası gelirse bence çok iyi
    Team PAŞAOĞLU

  6. #6
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı .CeM. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0.2-0.3 le 20-30 hp arası gelirse bence çok iyi
    0,3 barda 24 hp geldi 0,6 barda bir 25 daha gelir diye tahmin ediyorum

  7. #7
    crisis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel değerler 0,6 barda çok keyifli olur tahminimce bide videolarını bekliyorum merakla maşallah...

  8. #8
    poseidon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşalla Serdar 0.3 için güzel değerler
    "Laf ağızdan çıkana kadar sizin esirinizdir. Çıktıktan sonra siz onun esiri olursunuz."

  9. #9
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı crisis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    güzel değerler 0,6 barda çok keyifli olur tahminimce bide videolarını bekliyorum merakla maşallah...
    yarın hava güzel olursa güzel videolar cıkacak inşallah

    Alıntı poseidon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşalla Serdar 0.3 için güzel değerler
    teşekkürler mustafa bencede güzel değer engine power eğrisi SC den sonra cetvelle cizmişsin gibi çıktı

  10. #10
    tuner faruk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    1stanbul
    Mesaj
    5.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah gerçekten değerler çok güzel Tork fakiri Hondada zevk daha başkadır

  11. #11
    alihan_27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1.037
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gayet güzel değerler. Sc'nin verim eğrisi içerisinde, düz hesap 1,3'de 169 ise 1,5'de 196 gibi bir değer yapıyor, canavar gibi olur. Kazasız belasız binersin inşallah.

  12. #12
    Anıl DALGA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul - Bostancı
    Mesaj
    653
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşaallah baya başarılı Stock motor ne kadar dayanacak peki 0.6 barda ?

  13. #13
    MCN21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    3.501
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Guzel degerler bizde bu ara bir si almayi dusunuyoruz chargerin maliyeyi ne oldu paylasabilir misiniz ?

  14. #14
    RottingChrist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    3.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah. yarın yakından görürürz inşallah.

  15. #15
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    SC ile kazanç elde ettiğinden, arabanın o güçlere ulaştığından SC tecrübesi olan birisi olarak hiç şüphem yok. Arabana maaşallah. Çok emek sarfettin, güzel sonuçlar da alıyorsun.

    Lakin aklı başında birisi bana F/H/E'lu dyno grafiğindeki(2.grafik) alt devirlerde de üst devirlerde de eşit olan torku açıklasın. Neredeyse çocuk bile bilir F/H/E ile altların öleceğini, üstlerde bariz artış olacağını. Bilmene bile gerek yok. Altlarda motorun tepkisizliğinden bellidir zaten durum. Nedense bizim dyno grafiklerimizde hep tork sabit, tork eğrisi dümdüz... Yok böyle bir dünya... Dünyanın en mükemmel motorunda bile tork tüm devirlerde sabit kalamaz. Sadece bu başlıktaki grafikler değil, foruma yüklenen ve TR'de ölçülen grafiklerin çoğunda durum aynı. Bir vatandaş da demiyor ki olmaz böyle tork eğrisi diye...

    "Canım tork öyle ama beygir doğru görünüyor" falan demeyin sakın, hp=torkXdevir denklemini bilmediğiniz ortaya çıkar, rezil olursunuz maazallah...

    Hadi yerli dynoları beğenmiyorduk da VAMAG'da da aynı hata varsa bence kalibrasyonda veya başka girdi değerlerinde bir sorun var. Biz de bunlara güvenip bu değerleri baz alıyoruz...
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  16. #16
    Bad-Fast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    2.182
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah , güzel ve farklı bi proje oldu gördüğüm kadarıyla , keyifli sürüşler ..
    Bir Okumuş Cahile Birde Yaşayan Ölü'ye Ne Dersen De Anlatamazsın...

  17. #17
    athem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Tr
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Masallah guzel deger.bende merak ettım malıyetı ne kadr sc nın? Ozel degılse paylasırmısınız

  18. #18
    Mr.K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ray Malifalitiko
    Mesaj
    11.541
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    O yuzden mi ydisidaki dinogrfikleri kalp elektrosuna benziyo haaaa iimis
    Guzel tespit

    Aracada masallah rengi durusu bircok yerinin diy olarak tmmlanmasi vs,guzel gunlerde gulegule kullan.
    - K -

    ________
    Dr.Ecu

  19. #19
    joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul / Beykozz
    Mesaj
    1.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuner faruk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah gerçekten değerler çok güzel Tork fakiri Hondada zevk daha başkadır
    okadar tork varki bazen rampada vitesi 2 de unutup durup kalkıyorum

    Alıntı alihan_27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gayet güzel değerler. Sc'nin verim eğrisi içerisinde, düz hesap 1,3'de 169 ise 1,5'de 196 gibi bir değer yapıyor, canavar gibi olur. Kazasız belasız binersin inşallah.
    0,5 barda 190 gibi cıkmasını bekliyorum

    Alıntı Anıl DALGA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşaallah baya başarılı Stock motor ne kadar dayanacak peki 0.6 barda ?
    sc de güç biranda gelmediği için çok daha sağlıklı ve uzun süre kullanılacaktır arac hareket eder etmez güc gelmeye başlıyor ve gaza yüklendikce aynı eğride devam ediyor

    Alıntı MCN21 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Guzel degerler bizde bu ara bir si almayi dusunuyoruz chargerin maliyeyi ne oldu paylasabilir misiniz ?
    güzel bir sistem 7000 tl bulur tabi parcaları siz nerden kaça temin edersiniz bilemem belki dahada ucuza maledebilirsin

    Alıntı RottingChrist Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah. yarın yakından görürürz inşallah.
    tabiki abi herzaman

    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    SC ile kazanç elde ettiğinden, arabanın o güçlere ulaştığından SC tecrübesi olan birisi olarak hiç şüphem yok. Arabana maaşallah. Çok emek sarfettin, güzel sonuçlar da alıyorsun.

    Lakin aklı başında birisi bana F/H/E'lu dyno grafiğindeki(2.grafik) alt devirlerde de üst devirlerde de eşit olan torku açıklasın. Neredeyse çocuk bile bilir F/H/E ile altların öleceğini, üstlerde bariz artış olacağını. Bilmene bile gerek yok. Altlarda motorun tepkisizliğinden bellidir zaten durum. Nedense bizim dyno grafiklerimizde hep tork sabit, tork eğrisi dümdüz... Yok böyle bir dünya... Dünyanın en mükemmel motorunda bile tork tüm devirlerde sabit kalamaz. Sadece bu başlıktaki grafikler değil, foruma yüklenen ve TR'de ölçülen grafiklerin çoğunda durum aynı. Bir vatandaş da demiyor ki olmaz böyle tork eğrisi diye...

    "Canım tork öyle ama beygir doğru görünüyor" falan demeyin sakın, hp=torkXdevir denklemini bilmediğiniz ortaya çıkar, rezil olursunuz maazallah...

    Hadi yerli dynoları beğenmiyorduk da VAMAG'da da aynı hata varsa bence kalibrasyonda veya başka girdi değerlerinde bir sorun var. Biz de bunlara güvenip bu değerleri baz alıyoruz...
    valla orasını ben pek bilemem TR de olanları kullanıyoruz varsa avrupadan daha güzel örnekleri paylaşırsan bizde doğrusunu görmüş vede öğrenmiş oluruz inşallah ilerleyen zamanlarda daha doğru ölçüm yapacak cihazlar yada daha bilgili kalibrasyon yapacak insanlar cıkarda bizde doğru doğrusunu görürüz

    Alıntı Bad-Fast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah , güzel ve farklı bi proje oldu gördüğüm kadarıyla , keyifli sürüşler ..
    çook teşekkürler cok zevkli oldu yaşayınca harcanan emek ve paranın hakkını veriyor

    Alıntı athem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Masallah guzel deger.bende merak ettım malıyetı ne kadr sc nın? Ozel degılse paylasırmısınız
    çok teşekkürler yukarda maliyeti paylaştım

    Alıntı 10ur_K Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O yuzden mi ydisidaki dinogrfikleri kalp elektrosuna benziyo haaaa iimis
    Guzel tespit

    Aracada masallah rengi durusu bircok yerinin diy olarak tmmlanmasi vs,guzel gunlerde gulegule kullan.
    çook teşekkürler

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •