User Tag List

16 sonuçtan 1 ile 16 arası

Konu: E200 136 Hp Motor

  1. #1
    Fazıl T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    E200 136 Hp Motor

    97 model e200 mercedese neler yapılabilir araç 136 lık kompressor yok motor içi hertürlü tavsiyelerinizi bekliyorum

  2. #2
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sıralı lpg az yaksın bari.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  3. #3
    Fazıl T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sıralı lpg az yaksın bari.
    yakmasında skıntı yok gayet az yakıo bence

  4. #4
    alihan61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    64
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Fazıl T. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    97 model e200 mercedese neler yapılabilir araç 136 lık kompressor yok motor içi hertürlü tavsiyelerinizi bekliyorum
    ooo neler yapılmaz

  5. #5
    Fazıl T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alihan61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ooo neler yapılmaz
    napılır kanka çıkarıorum benım canavarı

  6. #6
    FAGE12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    ADYMN
    Mesaj
    1.313
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cok agır bı araba bence ne yaparsanız yapın sızı tatmın etmeyecektır .
    Birgün Ölürsem Tabutumu 4kişi Taşıyacak Yaa. Öndekiler 1.60 Boylarında, Arkadakiler 1.90boylarında Olsun. Maksat Ön Biraz Basık Dursun

  7. #7
    Fazıl T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FAGE12 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cok agır bı araba bence ne yaparsanız yapın sızı tatmın etmeyecektır .
    doğru diosun ama 97 yılından beri bizde araba artık motoru eski kondisyonunda değil biraz kendine gelsin diye uğraşmak istiyorum tatmin etmesede olur eski halinden iyi yürüsün yeter bana

  8. #8
    Hakan Burak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Kocaeli - İstanbul
    Mesaj
    1.086
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Orjinalliğini bozmamak açısından bana göre Komple eksoz kiti, Açık hava filtresi + kiti ve chiptuning ideal olacaktır.
    Ancak Mercedes'ler bana göre konforlu yolculuk aracı. Bende de 96 Avangarde'ı vardı. Hızı önemli değildi gözümde, konforu yetiyordu.
    New Toy! - 41 AJV 325

  9. #9
    _driver_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    TR/Giresun/28
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sc daha önce yapıldı mı bilmiyorum ama gayet keyifli olabilir
    Alıntı mesutt1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    skodaya tam kocaman oha diodum ki driver abi içimi okudu
    Alıntı doncarlo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saxoda sertleşme kronik pompayı kontrol edin.

  10. #10
    Fazıl T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Hakan Burak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orjinalliğini bozmamak açısından bana göre Komple eksoz kiti, Açık hava filtresi + kiti ve chiptuning ideal olacaktır.
    Ancak Mercedes'ler bana göre konforlu yolculuk aracı. Bende de 96 Avangarde'ı vardı. Hızı önemli değildi gözümde, konforu yetiyordu.
    konforuna dicek yok zaten tam uzun yol arabası,biraz güç kaybı var işte eskiye göre yapmışkende biraz daha gücünü arttirmayı düşünüyorum

  11. #11
    FAGE12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    ADYMN
    Mesaj
    1.313
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Hakan Burak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orjinalliğini bozmamak açısından bana göre Komple eksoz kiti, Açık hava filtresi + kiti ve chiptuning ideal olacaktır.
    Ancak Mercedes'ler bana göre konforlu yolculuk aracı. Bende de 96 Avangarde'ı vardı. Hızı önemli değildi gözümde, konforu yetiyordu.
    herşey tamam da açık hava filitresi bu kasa mersedese takılırsa madara konusu olur bence barı bıde elektronık blow off taksınlar
    Birgün Ölürsem Tabutumu 4kişi Taşıyacak Yaa. Öndekiler 1.60 Boylarında, Arkadakiler 1.90boylarında Olsun. Maksat Ön Biraz Basık Dursun

  12. #12

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motor hem eski kondusyonunda degil diyorsun hem de eskisinden iyi yurusun istiyorsun. eger gozle gorulur hissedilir derecede performans kaybi varsa bu durumdaki motoru modifiye etmek daha da buyuk sorunlarin baslangici olacaktir.motor su anda zaten devir cevirmek istemiyordur. N/A motordan performans alman icin yuksek devirde kullanmaya ihtiyacin var. istenmeyen sonuclar dogurabilir soyliim. tavsiyem motoru indirip rektifiye edip sikistirmayi arttiracak sekilde yuksek sikistirmali piston ile yeniden toplamanizdir.
    IN BOOST WE TRUST

  13. #13

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O motorla modifiye için hiç uğraşma, yapacağın en mantıklı işlem kompresör motorla swap olacaktır, yada mevcut motorunu iyi bir rektifiye işleminden geçirip kullanmaya devam edeceksin.

  14. #14
    Hakan Burak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Kocaeli - İstanbul
    Mesaj
    1.086
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FAGE12 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    herşey tamam da açık hava filitresi bu kasa mersedese takılırsa madara konusu olur bence barı bıde elektronık blow off taksınlar
    Ne alakası var? Simota o zaman makara geçmek için üretmiş hava filtresi kitini.
    K&N'de aynı şekilde. Kutu içi olur dışı olur kişisel tercihler.
    New Toy! - 41 AJV 325

  15. #15
    Cüneyt. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul/gaziosmanpaşa :D
    Mesaj
    281
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynı araçtan bende kullanıyorm E200 136 hp kalkışları biraz agır haklısınız fakat aracı 3000-3500 devir üzeri kullanırsanız birazda olsa o agırlıga kasaya göre tatmin ediyor yada bana öyle geliyor bilemiyorm şahsen ben düşünmüyorm motoruyla oynamayı ama arkadşların dedigi gbi chip eksoz filtre sıkıştırma vs. yapılarak bişeyler çıkabilir ortaya

  16. #16
    freelife - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    İSTANBUL/bostancı-maltepe
    Mesaj
    1.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence satılıp e320 alınır ( mercedesde ısrarcıysan )

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •