User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
20 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: d14 hakkında son bir soru

  1. #1
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    d14 hakkında son bir soru

    Cevap aciliyeti olduğu için sohbete açtım, dilenirse ilgili yere taşınabilir.

    Öncelikle merhaba;

    1.4le uğraşıyorum bildiğiniz kadarıyla krank kol piston 3lüsü için 2 seçimim var.

    1)D15 krank, 134mm d15 kol ve pm7(veya pm2 piston)
    2)D14 krank,138mm d14 kol ve pm7 piston

    Baştan söylüyorum swap düşünmüyorum, vti almak istemiyorum. Feh+ emme var aracımda vafc2 ile kullanıyorum şuanlık. Üst kapak, egzantirik vs işleri de şurayı hallettiğim anda başlayacak. Sorum şu 100cc'lik hacim kazancı için krank ve kol masrafına girmeye değer mi?
    .

  2. #2
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben 2. yi seçerim moruk

    100cc için değeceğini sanmam, ayrıca stroku arttırıp kol boyunu kısalttığın müddetçe devir çevirmen zorlaşacak.

  3. #3
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 2. yi seçerim moruk

    100cc için değeceğini sanmam, ayrıca stroku arttırıp kol boyunu kısalttığın müddetçe devir çevirmen zorlaşacak.
    D14'ün krankı da hafif diye biliyorum devir çevirmeye müsait. Benimde yağ pompasına müdahale edip 8200 çeviresim var

    Bu ara senin proje ne alemde görüşemedik.
    .

  4. #4
    !KO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    gopham city
    Mesaj
    3.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    olm su 1.5e amma takıldın sen la vecihi gibi oldun 1.5i taktıkdan sonra lan ne farkettiki diceksin artı 500 600 lira kaktırcan kendıne bırak rahat raht devir donsun makina sen gene sıkıstırmanı yukselt pistonla kapagıda kaan abıye yolla bıde egzantrik bitti gitti krank alıcagın parayla final drive alırsın

    İlker G.

  5. #5
    poşetçay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    443
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    soch kapak takmayı nie düşünmüyosun 100cc arttırmak için harcıycan parayı şanzımana sakla derim

  6. #6
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı poşetçay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    soch kapak takmayı nie düşünmüyosun 100cc arttırmak için harcıycan parayı şanzımana sakla derim
    Farklı birşey istiyorum

    Olabilir tabi vtec kapak, beyin işlerini hallettikten sonra neden olmasın
    .

  7. #7
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ankarada d17 yarım blok var al tak devam

  8. #8
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı !KO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    olm su 1.5e amma takıldın sen la vecihi gibi oldun 1.5i taktıkdan sonra lan ne farkettiki diceksin artı 500 600 lira kaktırcan kendıne bırak rahat raht devir donsun makina sen gene sıkıstırmanı yukselt pistonla kapagıda kaan abıye yolla bıde egzantrik bitti gitti krank alıcagın parayla final drive alırsın
    Elindeki krankı vermemek için neler yaptı arkadaş, ver lan şu krankı

    Mertcan abi d17 olayı beni aşar, işletmesi felanda var
    .

  9. #9
    poşetçay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    443
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    crx 1234 dişli si 5 dişli 4.928 final driwe tak oldukça cabuk dewır dönersin ama kapaksız pek güç alman zor

  10. #10
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motorunu aç bi takım pm2 tak ilerde de bisi stage 2 egz ies emme ecu tak olsun bitsin

    d17 blok bu kapaklara falan uymaz vtec2 ye olur nonvtec hrvye falan da olur
    onun sadece belli parçaları d16 bloğa direk uymamak şartıyla uyar
    ECUTECH İstanbul

  11. #11
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı poşetçay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    crx 1234 dişli si 5 dişli 4.928 final driwe tak oldukça cabuk dewır dönersin ama kapaksız pek güç alman zor
    Kapaksız güç alınır neden alınmasın. Bisimoto ve deltanın çok güzel egzantirikleri var. Kapak işinde zaten Ppr kaan abiden başka biryere yollamam ki o da sihirbaz
    .

  12. #12
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motorunu aç bi takım pm2 tak ilerde de bisi stage 2 egz ies emme ecu tak olsun bitsin

    d17 blok bu kapaklara falan uymaz vtec2 ye olur nonvtec hrvye falan da olur
    onun sadece belli parçaları d16 bloğa direk uymamak şartıyla uyar
    ies emme mevcut abi, telefondan hep konuştuk seninle AMa pm7 daha fazla sıkıştırma vermez mi? Pm2 10.8lerde bırakıcak gibi
    .

  13. #13
    poşetçay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    443
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    senbilirsin kapaksız sıkıştırmayla yürüycem diosan çok iyi bi yag pompası we yatak kullan geçmişte çok yapılıpta kırılan araç oldu tanıdıgım

  14. #14
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    uzaktan bakınca öyle ama yanyana sadece tepesi var blokda düşük duruyo segman daha aşağıda kaldığı için en ufak egtde hararetde gömlek kenarları kaçırma yapıyo pm2yle kendi kapağınla 12.6 ya kadar sıkıştırma alabilirsin subap yuvaları da delta 272 için daha güzeli olamaz bir de sıkıştırma egzantirik ikilisi tutmuyosa 14 cr da olsan araban yürümez delta 272 +zex subap yayı + pm2 (yurtdışında pmıg olarak bilinir ) + ies emme + ecu + headers v.s. 150 hp civarı güç demek

    ECUTECH İstanbul

  15. #15
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tamamdır piston pm2 dedik. Bu arada pm2 ex'in pistonuydu değil mi? Bir de yataklar için herhangi bir upgrade'e gerek var mı? Yağ pompasını sana yollayacağım herhalde
    .

  16. #16
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jeandan-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamamdır piston pm2 dedik. Bu arada pm2 ex'in pistonuydu değil mi? Bir de yataklar için herhangi bir upgrade'e gerek var mı? Yağ pompasını sana yollayacağım herhalde
    pm2 ex değil karışık biraz pompanı yolla yatağı tarif edicem kolay yeter artık aç şu motoru kurtulalım senden subap yaylarını önceden al en son ecudan sonra kasnak ve egz takarsın eglence zaten orada başlıyo
    ECUTECH İstanbul

  17. #17
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pm2 ex değil karışık biraz pompanı yolla yatağı tarif edicem kolay yeter artık aç şu motoru kurtulalım senden subap yaylarını önceden al en son ecudan sonra kasnak ve egz takarsın eglence zaten orada başlıyo
    Karışık mı? Abi garip garip pistonlar koydurma arabaya Benden kurtuldun abi az kaldı, ilkeri de B serisi toplamaya ikna ettim daha soru soramaz sana

    Bir de final drive için kime sorduysam sonu sana geldi, bir de mfactory'e
    .

  18. #18
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence sen arabayı ankaraya bladerk e götür kafan rahat olsun

  19. #19
    EmrahERKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    1.763
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    PM2 candır ya ucuza alınabilecek en iyi piston diyebilirim d serisi için. Sıkıştırmanı yaptıktan sonra egzantrik kasnak girdin mi o işin tadı gerçekten orada çıkıyor artık egzantrik öncesi arabam gidiyor sanıyordum sadece sanıyormuşum. Egzantrik sonrası arabam vayyyy ulan süper gidiyor oldum ama gitmiyormuş Timing yapıldı araba daha iyi oldu sandım ki bu sefer tamam ama yine değilmiş doğru timing den sonra Araba çooook farklı ve daha güzel oldu Kısmetse 2 Hafta sonra erkut abinin yanındayım çok daha güzel olacak

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •