User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
22 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Garrett t28???

  1. #1
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Garrett t28???

    merhabalar arkadaşlar bu aralar baya sorularım vsvs yoruyom sizler öncelikle kusura bakmayın arkadaşlar 1400cc bir aracımız var ve biz buna t28 turbo takmayı düşünüyoruz ama tam detaylşarını bu turbonun bilmiyoruz veya sizce bu turbo ile bu araç uyu saglar mı 1 bar üstüne cıkmak istiyoruz. Veya sizlerin tavsiye edebilecegi turbolar var mı? Arkadaşım t28 dio bende bi ihtimal KKK 16 üzerinde duruyorum sizce nasıl olur degerli bilgilerinizi bizden esirgemediginiz için şimdiden teşekürler...
    Renault Sports & ///MPower

  2. #2
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaç hp istiyosunuz?, basınç önemli değil güç hedefinizi başta belirleyin ona göre uygun bi seçim yaparsınız
    körler sağırlar

  3. #3
    emreekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.315
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen hedef önemli...ama t28 1400cc için çok başarılı olur gibime geliyo..

  4. #4

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence hacimden ote arabanin motor ve kapak karakteri ve egzantrik yapisi onemli.

    eger hava ufleyemiyecek kapaga sahip bir araba ise t28 bence cok buyuk gelir.

    soyle ornek vereyim iyi hava ufleyen kapaga sahip bir araba misal vtec gt28R i 5000 rpm de doldururken, yine 1.6 litre baska bir arabanin kapagi(8 valf) ayni turboyu 6500 de doldurabilir.

    yani turbo secimi yaparken hacimden cok flowu iyi hesaplayip tespiti one gore yapmakta fayda var.

  5. #5
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sen bana T28 diilde, GT28 sormustun Ilke.

  6. #6
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet burakcım ama gt28 de dahil valla renault 11 turbo araç stock 115 hp ona göre koycvaz bişiler gt28 olursa oda olur önemli olan en iyi setup kurabilmek...
    Renault Sports & ///MPower

  7. #7
    emreekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.315
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Hızlı_Fransız Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet burakcım ama gt28 de dahil valla renault 11 turbo araç stock 115 hp ona göre koycvaz bişiler gt28 olursa oda olur önemli olan en iyi setup kurabilmek...

    gt28 ile t28 arasında fark var yannız...

  8. #8
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emreekin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gt28 ile t28 arasında fark var yannız...
    Benimde solemek istedigim oydu.

  9. #9
    ...... Sefa_vts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence hacimden ote arabanin motor ve kapak karakteri ve egzantrik yapisi onemli.

    eger hava ufleyemiyecek kapaga sahip bir araba ise t28 bence cok buyuk gelir.

    soyle ornek vereyim iyi hava ufleyen kapaga sahip bir araba misal vtec gt28R i 5000 rpm de doldururken, yine 1.6 litre baska bir arabanin kapagi(8 valf) ayni turboyu 6500 de doldurabilir.

    yani turbo secimi yaparken hacimden cok flowu iyi hesaplayip tespiti one gore yapmakta fayda var.
    İşte bi ara bu olayın efsanesi dolaşıodu ağızdan ağıza.. hatta 2005 senesi olması lazım saxo vtr vardı ankadarada mavi turboydu ve 8v olduğu için dergide daha uyum gösterdiğini yazmıştı turboya karşı die hatırlıorum.. mantığa aykırı gelmişti ancak olayın aslını öğrenmeden yorum yapmamak lazım.. olay tam olarak nedir? açıklayabilicek olan var mı??

  10. #10
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    doğru sölüorsunuz t28 ve gt28 biri rulmanlı biri burçlu turbo biri modifiye turbo biri fabrikasyon araçtan cıkan bir turbo k16 taksanda k16 nın farklı farklı modelleri var ama sen 200 hp ye kadar bi turbo istiyorsan t4 flanşı t2 turboları var su soğutmalı yani benzinli aracçlardan cıkıyor öellikle lancia ve eski saablardan
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  11. #11
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Hızlı_Fransız Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet burakcım ama gt28 de dahil valla renault 11 turbo araç stock 115 hp ona göre koycvaz bişiler gt28 olursa oda olur önemli olan en iyi setup kurabilmek...
    115hp olan 1.8 rti diilmi r19 da?

  12. #12
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gt2560 al zten destekledıgı gucler bellı. yeter artar bıle. ar yı alabıldıgının en kucuk olanı al zaten reanult devır cevırmıyor.
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  13. #13
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sefa_vts Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İşte bi ara bu olayın efsanesi dolaşıodu ağızdan ağıza.. hatta 2005 senesi olması lazım saxo vtr vardı ankadarada mavi turboydu ve 8v olduğu için dergide daha uyum gösterdiğini yazmıştı turboya karşı die hatırlıorum.. mantığa aykırı gelmişti ancak olayın aslını öğrenmeden yorum yapmamak lazım.. olay tam olarak nedir? açıklayabilicek olan var mı??


    subap sayısını artırarak motora giricek akışkan miktarını artırıcaksınız buda otomatik olarak volumetrik verimin artmasına neden olucak benzer hacimdeki motorlarda çoğu zaman subap sayısı arttığında toplam subap alanıda beraberinde artıcak buda asıl artışı getiricek zaten 8 subaplı motordaki subap büyüklükle 16 subapli motordaki subap büyüklükleri kapakların flow kapasiteleri önemli direk o 8 bu 16 diye kesip atmamak lazım


    8 subaplı motora yapılmıcak diye bişi yok eğer flow turbo ile paralel şekilde yol alıyosa çok problem olmadan uygulanabilir(v8 motorlar mesela tabi subap büyüklükleri kapaklar,egzantrik vs vs çok şey farklı örnek olablir belki) tabi turbo büyüklüğü gibi bi sürü faktor var


    2005 diilde 2003 senesi olması lasım Tuning Türkiye nisan sayısı olması lazım yanlış hatırlamıyosam forumdan illa otomobili tanıyanlar çıkıcaktır
    körler sağırlar

  14. #14
    ...... Sefa_vts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2003 de olabilir evet çok yeniymiş gibi gösterdim sanırım.. değişik bir tamponu vardı hatta.. Açıklama için teşekkürler.. Kesin bir yargıya varamıyoruz yani..

  15. #15
    lumpenst
    Misafir
    t28'in a/r ve trim değerleri de önemli bu arada onları da dogru secmessen büyük kalabilir arabaya

  16. #16
    HL 538 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    KonYa
    Mesaj
    77
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet motordaki kompresör çok önemli...
    ama bence bu turbo iş görür
    [SIGPIC][/SIGPIC]

    Turbosuz hayat Çok BAYAT

  17. #17
    Brs_eg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    3.069
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu konuya son msj 04-05-2008 tarihinde atimiş...farkindamsn ?

  18. #18
    HL 538 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    KonYa
    Mesaj
    77
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Brs_eg Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu konuya son msj 04-05-2008 tarihinde atimiş...farkindamsn ?
    farkındayım
    yeni farkettim olamaz mı yani
    [SIGPIC][/SIGPIC]

    Turbosuz hayat Çok BAYAT

  19. #19
    Brs_eg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    3.069
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Olur nie olmasin Böle diplerden secip bulmak sora bişyler yazmak bnm garibime gelioda o yuzden yaziorm.Geçende böle bişy oldu linkte weiriym

    http://www.techturkey.com/forum/show...?t=5666&page=4

    Bence bazen dikkat etmekte fayda olablir.Bi yandanda burasi forum isteyen istedigi yere yazar demekte fayda war

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •